Waarom?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:42 schreef Dementor het volgende:
Ik blijf zo lang mogelijk silver gebruiken.
Ik vind silver lekker rustig.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom?
]Ik gebruik het al vanaf het begin. Veel mooier. En die kleurtjes voor de achtergrond van je eigen posts en die van de TS ziijn idd ook wel leuk.
Ow ja, leuk. Mijn posts hebben nu een mooi kleurtjequote:Op zondag 24 augustus 2008 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom?
]Ik gebruik het al vanaf het begin. Veel mooier. En die kleurtjes voor de achtergrond van je eigen posts en die van de TS ziijn idd ook wel leuk.
Ojee dat is waar ook.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:58 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond!
En toen was het weekend alweer bijna om!
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb eindelijk een hobby gevonden![]()
http://www.destentor.nl/stentortv/regionieuws/article3604579.ece
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hondje is vader geworden vandaag
Vind het wel wat, zo'n lekker dampend lichaam tegen mij aan, die koeienogen lodderig kijkend, af en toe boooh roepen, net een doorsnee vrouw en vriendinquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind het wel wat, zo'n lekker dampend lichaam tegen mij aan, die koeienogen lodderig kijkend, af en toe boooh roepen, net een doorsnee vrouw en vriendin
Goed!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:45 schreef Smash-it het volgende:
Hallodio! Ik blijf ook Silver tot het einde..
Net weekendje Maastricht gedaan, leuke stad! En, nog belangrijker, ik heb een onwijs mooi jasje gekocht voor mijn diploma-uitreiking! Nu nog een eenvoudige zwarte pantalon erbij en klaar is kees!
Dit is ook leuk hoor, een hangbuikzwijntjequote:Op zondag 24 augustus 2008 20:41 schreef noekje het volgende:
Koeien!![]()
Ik wil ook een koe. Een zwart met witte.
O Muisie ligt nu in het ziekenhuis ja !quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:44 schreef noekje het volgende:
Ja, oooh.
Muis, als je dit leest.Zo leuk!
ik was inmiddels afgehaakt, wat een enorme hoeveelheid reclame zegquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha...ehm... dat zou ik niet tegen hem zeggen. Hij houdt nogal van bannen
Kijk, zie je wel? De reclame begint en hij zet muziek op. Prompt geen beelden meer.
picturesquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:45 schreef Smash-it het volgende:
Hallodio! Ik blijf ook Silver tot het einde..
Net weekendje Maastricht gedaan, leuke stad! En, nog belangrijker, ik heb een onwijs mooi jasje gekocht voor mijn diploma-uitreiking! Nu nog een eenvoudige zwarte pantalon erbij en klaar is kees!
heb ik alquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit is ook leuk hoor, een hangbuikzwijntje![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |