Wat een leuke hobby!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:47 schreef Merel het volgende:
Ik heb een nieuwe hobby
[ afbeelding ]
Eerste experimentje, net gemaakt. Had geen kleurstof, dus heb ik gekleurde marshmellows gebruikt. En dan krijg je dus deze zoete kleurtjes't Zijn trouwens kant-en-klaar mini-cakejes, waar ik zelf jam tussen heb gestopt, en toen dus een laag marshmellowfondant eroverheen + versiering van marshmellowfondant. En gesmokkeld met de kant-en-klaar-bloemetjes natuurlijk
Ooh, dat ziet echt heel leuk uit!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:47 schreef Merel het volgende:
Ik heb een nieuwe hobby
[ afbeelding ]
Eerste experimentje, net gemaakt. Had geen kleurstof, dus heb ik gekleurde marshmellows gebruikt. En dan krijg je dus deze zoete kleurtjes't Zijn trouwens kant-en-klaar mini-cakejes, waar ik zelf jam tussen heb gestopt, en toen dus een laag marshmellowfondant eroverheen + versiering van marshmellowfondant. En gesmokkeld met de kant-en-klaar-bloemetjes natuurlijk
nee. dat smelt, fondant. Geen probleem.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:46 schreef PM-girl het volgende:
Wat leuk Merel!![]()
Misschien toeval, maar onze vaatwasser is stuk. Ik denk dat ik de kommen waarin de fondant zat, toch niet goed genoeg uitgespoeld waren en die restjes nu de afvoer verstopt hebben.
Mmm, dan is het gewoon pech!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:00 schreef de_priester het volgende:
[..]
nee. dat smelt, fondant. Geen probleem.
En hoe zorg je ervoor dat het niet aan de zijkant van de kom plakt?quote:Op donderdag 4 september 2008 13:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik gebruik een gewone lepel om mee te roeren en als dat niet meer gaat, ga ik met de hand verder. Als je zorgt dat er steeds poedersuiker bovenop zit, gaat het niet zo vreselijk plakken
"heeft u ook worteltjestaart?"quote:Op woensdag 3 september 2008 @ 20:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik ga morgen mn cakejes en taarten bakken voor mn verjaardag vrijdag, ik heb alvast kleine worteltjes gemaakt voor op de wortelcakejes van marshmallow fondant aangekleurd met kleurstof; voorproefje dus![]()
[afbeelding]
Stug doorknedenquote:Op donderdag 4 september 2008 13:52 schreef Axia het volgende:
[..]
En hoe zorg je ervoor dat het niet aan de zijkant van de kom plakt?
Mijn dank is groot. Ik ga dat allemaal uitproberen.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Stug doorknedenen op het laatst met een lepel al die stukken wegschrapen en weer door het mmf kneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |