Jeetje M! Wat prachtig! Helemaal onder indruk! De Amerikanen zijn er niets bij!quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Sinds enige tijd heb ik mezelf een nieuwe hobby toebedeeld; het bakken en versieren van taarten en cupcakes.
Als je eenmaal begint kun je bijna niet meer stopppen, er zijn heel veel mogelijkhden in het vullen, bekleden en versieren van deze zoetigheden.
Enkele voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En 2 van mijn creaties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn er hier nog meer mensen die taarten & cupcakes decoreren? Waar haal jij je grondstoffen of maak je alles zelf? Heb je nog tips& trucs?
Vertel hier meer
Thanks.. Obli, jij ookquote:Op donderdag 11 september 2008 17:20 schreef het-is-mij het volgende:
mooi gedaan hoor
Is dat nou dat marshmellow fondant?
Mooie cakejes ijsmeisquote:Op donderdag 11 september 2008 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Thanks.. Obli, jij ook.
Ik heb geen flauw idee. Het heet "RegalIce rolfondant" en het bestaat uit:
sugar, glycose syrup, hydrogenated vegetable oil, added water, glycerine, emulsifier E471, acidity regulators E260, E262, flavouring, stabiliser E413. Kleurnummers: E104, E122, E124, E133, E153, E172 (kleurafhankelijk)
Zal wel hetzelfde zijn?
In principe geen ander soort botercreme maar botercreme van mix is echt stuk lekkerderquote:Op donderdag 11 september 2008 21:03 schreef PM-girl het volgende:
Ik doe dat tot nu toe met suiker en boter gemengd. Maar dat is dus een andere soort botercreme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |