Ik bedoelde botercreme gemaakt van boter en poedersuiker. Je kan daar trouwens ook nog smaakjes aan toevoegen, zoals wat koffieextract. De botercreme kan je in een spuitzak doen en even op laten stijven in de koelkast. Ik vind zelf de kant en klaar botercrememix niet zo lekker, kwestie van smaak denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:03 schreef PM-girl het volgende:
Zwaalie, botercreme (bestaande uit eiwit en suiker dus) om af te smeren? Ik doe dat tot nu toe met suiker en boter gemengd. Maar dat is dus een andere soort botercreme?
Ik zou wat minder rustig mixen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Paniek, paniek!
Ik maak voor het eerst muffins, heb een mix van de tafel van 18. 500 gram mix, 200 gram zonnebloemolie, 175 gram water.
Rustig gemixt voof 5 minuten, maar nu is het een bol deeg die zwémt in een laag olie. Wrom is dat? Hoort de olie er echt vanaf te druipen, dat je het zo in die vormpjes doet? Met de mixer werden het sowieso allemaal bolletjes, hoort dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |