Hell yeah. Jij zou de perfecte schoonzoon zijn, altijdquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wind alle schoonmoeders om mijn vinger hoor.
Mijn laatste schoonmoeder was echter een beetje xenofoob, dus dat ging wat moeizamer.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hell yeah. Jij zou de perfecte schoonzoon zijn, altijd
daar zou k meteen voor tekenenquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn laatste schoonmoeder was echter een beetje xenofoob, dus dat ging wat moeizamer.
Maargoed, die heb ik ook maar 2x ontmoet in 4 jaar tijd.
Ik ben langer dan de deur van de caravan van m'n ouders. Dus, ik moet een beetje bukken om die caravan uit te komen. Dat is een groot probleem voor me, ik heb standaard een bult op m'n hoofd als ik bij m'n ouders de caravan uit stap.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
Oh BTW, ik ben weer echt de ultieme kruk; gister struikelde ik met m'n handen vol, waardoor ik lekkerlijk op m'n neus vielEn vandaag stootte ik m'n hoofd nogal fors aan het aanrechtkastje, zo hard dat ik sterretjes zag en nu een bult op mn kop heb
Ik heb nog een week vrijquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen weer colleges. Ik voel me positief: volgend jaar moet ik hoe dan ook afstuderen.
Wij hadden van die mezzelune dingen. Ik heb het niet klaar gemaaktquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
Gebruik je Italiaanse pasta in Aziatische noodle gerechten borisz? Ik vind het toch niet helemaal lekker smaken. Italiaanse pasta vind ik een hogere dichtheid en bite hebben dan Aziatische noodles.
that's the spirit!quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen weer colleges. Ik voel me positief: volgend jaar moet ik hoe dan ook afstuderen.
hihiquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
Bedankt voor jullie steun jongens![]()
![]()
Waardeer ik.
Maar Bloes, je hebt toch maar 2 schoonmama's gehad? Of is er eentje opnieuw aangetrouwd?
Tja, die eierstokken he.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:30 schreef octopussy het volgende:
* octopussy rammelt![]()
en niet van de honger
En, hoe was de huwelijksnacht?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:30 schreef octopussy het volgende:![]()
![]()
![]()
* octopussy rammelt![]()
en niet van de honger
oh, Stefans nicht had ook haar dochtertje mee naar de bruiloft. Net zo'n schatje als AnnaBrabbelt lekker in het onverstaanbaar Duits tegen je aan en is helemaal 'begeistert' door de bloemetjes op mijn jurk en mijn sieraden.
Mijn vader heeft Stefan de ideale schoonzoon genoemd
kjoetquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:20 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaat het freecell? Las dat de kraamhulp weg is.
En er werd gevraagd om banoffee pie bewijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:40 schreef YPPY het volgende:
Octo's feestje was echt leuk.En de hapjes waren lekker.
Nu ben je getrouwd, dan mag het octo! We hebben al weddenschappen afgesloten over een datum.
huwelijksnacht was..uhm..quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En, hoe was de huwelijksnacht?![]()
Wanneer gaan jullie op vakantie/huwelijksreis?
Tof!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:00 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
ik moet nog goed nadenken of we het wel aankunnen. Maar ja, eerst maar eens mijn proeftijd doorkomen op werk :p
[..]
huwelijksnacht was..uhm..![]()
(we waren allebei kapot)
tuurlijk wel weer goedgemaakt 's ochtends![]()
we gaan morgenochtend weg5 dagen Aruba en dan een week Curacao
Maar je bent maar 5 minuten binnen geweest en hebt alleen maar een biertje gedronken aan de bar!quote:
Maar de afterparty was pretty specialquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar je bent maar 5 minuten binnen geweest en hebt alleen maar een biertje gedronken aan de bar!
Dat moet het zijn!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar de afterparty was pretty special
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Koppelen op CUL?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:04 schreef octopussy het volgende:
Liejannuh, nu heb ik je nog niet voorgesteld aan Peter![]()
En de half-Braziliaan bleek dus ineens een vriendin te hebben. Misschien maar goed ook, want als ik zie op wat voor types hij blijkbaar valt![]()
Ik ga zelf wel een leuke vent zoeken!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:04 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
Liejannuh, nu heb ik je nog niet voorgesteld aan Peter![]()
En de half-Braziliaan bleek dus ineens een vriendin te hebben. Misschien maar goed ook, want als ik zie op wat voor types hij blijkbaar valt![]()
Nouja, laat ik het zo stellen: ik ga niet binnenshuis zitten wachten tot er een leuke vent aan de voordeur staat.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geloof niet in op zoek gaan. Ik geloof wel erg in opletten wat er langs komt.
Of zitten wachten tot je door CUL gekoppeld wordt?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:23 schreef Liejannuh het volgende:
Nouja, laat ik het zo stellen: ik ga niet binnenshuis zitten wachten tot er een leuke vent aan de voordeur staat.
Wachten op koppelpogingen is erg onbevredigend kan ik je vertellen. Het schiet niet op en er gebeurt helemaal niets. Misschien zijn de mannen in kwestie wel gewoon bij voorbaat al bang voor me!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:28 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Of zitten wachten tot je door CUL gekoppeld wordt?
Waarom zouden mannen bang voor je zijn?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:31 schreef Liejannuh het volgende:
Wachten op koppelpogingen is erg onbevredigend kan ik je vertellen. Het schiet niet op en er gebeurt helemaal niets. Misschien zijn de mannen in kwestie wel gewoon bij voorbaat al bang voor me!
Omdat ik 54 paar schoenen heb.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:38 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Waarom zouden mannen bang voor je zijn?
Ik ben soms ook geïntimideerd door Lianne's bril hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:38 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Waarom zouden mannen bang voor je zijn?
Dat is inclusief 9 paar teenslippers, 6 paar espadrilles, 12 paar gympies, 2 paar hardloopschoenen, voetbalschoenen en wandelschoenen. Hoor!quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Must.... call... parents.
*tegenop ziet
Ontstoken ogen Steer.quote:
Zie je er ook uit als een hardrocker? Heb je misschien 54 Metallica t-shirts...quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
Dat valt wel mee hoor.
Krakje houdt van hardrock, ook een barriere....
behalve voor muad dib misschien![]()
pff geen idee ik denk een stuk of 10/12 incl fietsschoenen, valt wel mee dus, bovendien draag ik meestal de nieuwstequote:Op zondag 24 augustus 2008 22:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ontstoken ogen Steer.
Doe ik mezelf niet meer aan.
Ter verdediging van de 54 paar schoenen: ik heb maar 1 paar tegeljk aan.
Hoeveel paar schoenen heb jij kaasplankje?
Ik zie bijna een match!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:49 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Zie je er ook uit als een hardrocker? Heb je misschien 54 Metallica t-shirts...
Ja hallo zeg, ga jij ons even lekker koppelenquote:
Nee, al heb ik een voorliefde voor zwart. Maar ik zie er ook niet uit als een hobbit. Maar ik ben ook eigenlijk helemaal geen hardrocker.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:53 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zie eruit als een hobbit.
Ik heb 1 of 2 metallicca t-shirts die ik alleen draag op zon- en feestdagen.
Zie jij eruit als een hardrocker MuadDib?
Ja, als je op medisch gebied een early adapter wilt zijn moet je goede verzekering hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Okee.... mijn ouders hadden de sluiting van de Olympische Spelen gemist, omdat de kabel ermee kapte tijdens de officiële sluiting. Dat was ook al tijdens de opening. Mijn vader verdenkt activisten die het niet zo op Chinezen hebben achter deze aanslag te zitten. Gelukkig heeft hij de herhaling op Europsport later nog kunnen zien.![]()
Ik bel zo nog een keer terug, mijn moeder stond onder de douche.
En Lianne, gets, ik zou helemaalworden zonder mijn lenzen, maar dat komt omdat ik brillen dankzij mijn nogal vettige, lage neus niet helemaal comfy kan dragen.
Ik neem aan dat je wel hygienisch bent geweest met tenminste maandlenzen? Tegenwoordig heb je uitstekende silicone hydrogel wegwerplenzen die je per dag kunt dragen. Die zijn überhygienisch en laten extreem veel zuurstof door.
Wat zei de dokter over je ontstoken ogen destijds?
@ Kaasplankje: zelfde hier. Vriend van mij heeft wel ogen laten laseren, maar hij heeft aanmerkelijk meer last van droge ogen nu. Vriendin van mij is neurochirurg in het AZM, en daar mogen ze niet eens hun ogen laseren - staat in hun contract.
Behalve die waar de gaten in horen Liejannuhquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zie bijna een match!
En ik ga schoenen weggooien.De schoenen met gaten dan.
*kassageluid*quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet serieus uitvogelen hoe ik later ervoor kan zorgen dat mijn kinderen het zelfs *leuk* gaan vinden om mij te gaan bellen ipv het als een last te zien.
Liefde kan het niet zijn, want dat is er wederzijds wel. Maar iets praktisch ofzo.
Denk niet dat dat werkt.quote:
Ik heb een paar keer ontstoken ogen gehad terwijl ik was over gestapt op maandlenzen. Ter compensatie was ik ook net veranderd van werkgever en zat ik ineens in een jaren 70 kantoorgebouw in Voorburg wat nou niet echt goed geventileerd werd.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
En Lianne, gets, ik zou helemaalworden zonder mijn lenzen, maar dat komt omdat ik brillen dankzij mijn nogal vettige, lage neus niet helemaal comfy kan dragen.
Ik neem aan dat je wel hygienisch bent geweest met tenminste maandlenzen? Tegenwoordig heb je uitstekende silicone hydrogel wegwerplenzen die je per dag kunt dragen. Die zijn überhygienisch en laten extreem veel zuurstof door.
Wat zei de dokter over je ontstoken ogen destijds?
@ Kaasplankje: zelfde hier. Vriend van mij heeft wel ogen laten laseren, maar hij heeft aanmerkelijk meer last van droge ogen nu. Vriendin van mij is neurochirurg in het AZM, en daar mogen ze niet eens hun ogen laseren - staat in hun contract.
Ruilen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:10 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zat net ook aan de telefoon met mn moeder en die was ik vandaag ook binnen 2 minuten zat.
Herkenbaar, ik reageer vaak vrij fel op (goedbedoelde) kritiek van vrienden of familiequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat het stimuleren van mensen waarvan je houdt, als je ziet dat het niet zo goed met ze gaat, vrij delicaat en lastig is. Mijn ex stimuleerde me ook op totaal de verkeerde manier, te soft. Mijn ouders trappen open deuren in, gedeeltelijk ook omdat ze weinig snappen van wat ik studeer.
Vrij universeel probleem toch.
Ik had ook het gevoel alsof ik mijn stem wilde verheffen net, maar da's gelukkig niet gebeurd, want dat lost denk ik niets op. En volgens mij lucht het ook niet op.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik reageer vaak vrij fel op (goedbedoelde) kritiek van vrienden of familie
Jullie dragen allebei alleen maar zwart!quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:05 schreef krakkemieke het volgende:
Geeft niks MuadDib. Ik ben nogal gezet en rond, als een hobbit.
Ik daraag meestal zwart omdat ik dat mooi vind en omdat je mooi kan combineren met andere kleuren.
Duistere macht?quote:
steer, indien mogelijk bij twijfel altijd studie afmaken. krijg je geen spijt van geloof mequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
@ krak. Nou, ik denk dat je best wel een punt hebt daar. Mijn ouders vragen vrij weinig wat ik nou precies wil en of ik het hun dan wil uitleggen. Mijn tante bijvoorbeeld, was op bezoek bij mijn ouders enkele maanden geleden, en heeft inderdaad *kassageluid* achtergelaten 'zodat ik minder hoef te werken en me meer op mijn studie kan concentreren'.![]()
Nu werk ik maar 5 uur in de week thuis vanachter de computer en verdien daarbij evenveel als studenten die bijbaantjes hebben van 20 uur in de week, dus dat is überhaupt geen probleemMaar meer het gebrek aan motivatie voor de studie, gewoon verkeerde keuze gemaakt die nu afgemaakt moet worden.
[..]
Ik had ook het gevoel alsof ik mijn stem wilde verheffen net, maar da's gelukkig niet gebeurd, want dat lost denk ik niets op. En volgens mij lucht het ook niet op.
Als je fel reageert of het irriteert je, zitten ze wel vaak in de goeie richting, plankquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:14 schreef kaasplankje het volgende:
Herkenbaar, ik reageer vaak vrij fel op (goedbedoelde) kritiek van vrienden of familie
Zie je, het ligt niet aan mij!quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook wel dat jullie bij elkaar passen Mua
Heel goed, heel goed.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je fel reageert of het irriteert je, zitten ze wel vaak in de goeie richting, plank
Yeah I know, *wijst naar zijn mooie Slazenger Fleece jack met 'Rabo Business Course' erop van een tijdje terug. Toen ik geselecteerd werd en me tussen de ballen staande hield daar, realiseerde ik me dat ik uiteindelijk nog alle kanten op kan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow, en Steer, gewoon alles op alles zetten om af te studeren. Daarna kun je altijd nog iets anders gaan doen.
I know Momma Bluezzquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je fel reageert of het irriteert je, zitten ze wel vaak in de goeie richting, plank
Weet je hoe dóódmoe ik van mensen kan worden die dingen in 1 gesprek 100 keer herhalen, en weet je hoeveel mensen dat doenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
Heel goed, heel goed.
Maar meestal weet je dat ook wel en wil je niet dat ze het 10x herhalen. 1x is prima, die overige 9 keer is echo.
Betekent dat dat jij hetzelfde doet, dat je je zo irriteert?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet je hoe dóódmoe ik van mensen kan worden die dingen in 1 gesprek 100 keer herhalen, en weet je hoeveel mensen dat doen
Vooral collega's?
Of moet ik zeggen vróuwelijke collega's![]()
Ik vloektequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Betekent dat dat jij hetzelfde doet, dat je je zo irriteert?
Afgezien van het comfortgebrek van een strakke jeans, waarom zou die bobbel niet mogen opvallen steer?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Even een tussendoortje: de bobbel in mijn spijkerbroek blijkt aanmerkelijk minder op te vallen als ik mijn Palm en bosje sleutels meedraag in de broekzakken, wat ik normaal sowieso al doe. Probleem opgelost.
Met liejannuh meer aan de mannuhquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:16 schreef Liejannuh het volgende:
Jullie dragen allebei alleen maar zwart!Wow!
Waar woon je Krak?
Jullie zijn toch ook ooit ergens in de jaren 80 naar het zelfde Metallica concert geweest?
* Liejannuh ziet een match!
Omdat die bobbel toch anders is dan tieten bij vrouwen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Afgezien van het comfortgebrek van een strakke jeans, waarom zou die bobbel niet mogen opvallen steer?
Jullie dragen ook allebei zwart!quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:29 schreef krakkemieke het volgende:
Lol Liejannuh!
1 concert lijkt me niet genoeg.....
Muad jou ook niet, toch spreken jullie elkaar bijna dagelijksquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:38 schreef krakkemieke het volgende:
Jamaar, ik ken Muad helemaal niet...
Het is Kyle MacLachlan, krak.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:38 schreef krakkemieke het volgende:
Jamaar, ik ken Muad helemaal niet...
heb ik niet gezged hoor. alleen dat ik zelf niet op een hobbit lijk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:39 schreef krakkemieke het volgende:
En hij houdt niet van hobbits, dus ik ben te dik!
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Americana.
Ik ga ff werken en dan naar bed. Morgen 8:30 college. Als ik echt een bikkel wil zijn ga ik om 7:00 eerst nog ff zwemmen maar vrees dat ik dat niet haal.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik heb het idee dat ik het kan.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:57 schreef Liejannuh het volgende:
Steer, ik ga alvast op je liggen wachten in bed!
Truste allemaal!
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:57 schreef Liejannuh het volgende:
Truste allemaal!
Doe maar wel je bril af, anders durft Steer er niet bij te komen liggen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:57 schreef Liejannuh het volgende:
Kyle MacLachlan. Bekend van Twin Peaks, maar hij speelt MuadDib in Dunequote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:02 schreef Liejannuh het volgende:
MuadDib is namelijk ontzettend leuk!
Ja, heul lekker is dat; als het pastquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geloof dat Muad leuk is, anders zou ik niet met Muad praten.
Maar passen....dat is heel wat anders.......
[..]
Dat lijkt mij een mooie en wijze uitspraakquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:19 schreef krakkemieke het volgende:
ik denk dat we zelf bepalen wat we doen muad.......
Het is goed om je vrouwelijkheid af en toe te laten zien.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Prachtige docu net gezien, de keuze'film' bij zomergasten.
Indrukwekkend en met flinke tranen zaten we op de bank.
Wat is er vanavondquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:53 schreef latislos het volgende:
truhtuh allemaal
ff gelurkt.
Steer en AKnynke: veel plezier morgen op college!
de rest nog veel plezier vanavond
Het wil er niet meer uitquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
Het is goed om je vrouwelijkheid af en toe te laten zien.Laat het eruit.
mogguh culi-mutsje, laatste nightshift gehad?quote:Op maandag 25 augustus 2008 07:38 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen Cul mopjens
Heb een lekker nachtdienstje gehad en moet helaas nog ff een tijdje opblijvenbeetje regel dingetjes.
Vanmiddag ff slapen denk en dan vanavond crashen tot morgen
Mobloquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:25 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje gaat vandaag een Intree-dag missen op de uni, maar moet écht in gaan pakken....
vandaag is de enige dag dat een van ons dat kan gaan doen, dus dan doen we dat maar
ben nog honds-moe, maar ben er maar meteen met René uitgegaan, dus zo even rustig ontbijten en dan aan de slagwel hopen dat we nog beleg hebben
Ik heb net zitten gluren daarquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
de hele keuken ga ik vandaag inpakken en de laatste spullen uit de woonkamer. Heb nog 5 dozen, en hoop dat dit gaat lukken
Bedankt iig, en zoals ik al zei, ons kleurrijk huisje staat in 'mijn' topic
doe es linkiequote:Op maandag 25 augustus 2008 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
de hele keuken ga ik vandaag inpakken en de laatste spullen uit de woonkamer. Heb nog 5 dozen, en hoop dat dit gaat lukken
Bedankt iig, en zoals ik al zei, ons kleurrijk huisje staat in 'mijn' topic
Dat las ik ook maar wel 19/27 graden dus dat is wel een enorm gok idee, krijg ik het gevoel whhee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:55 schreef remlof het volgende:
Las ik dat nou goed, wordt het zaterdag 27 graden?![]()
Sta ik ook op dat lijstje?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:04 schreef Liejannuh het volgende:
Werk?! Wat is dat?
Succes met inpakken vandaag MoBlo!
Ik ben een to do lijstje aan het maken met wat ik allemaal moet doen van mezelf deze week.Ga denk zo maar beginnen met wat schoenen weggooien.
Hmmm heb jij een rijzweepje en een hondenriem?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb maat 39.En ik gooi alleen schoenen weg die er echt niet meer uit zien.
Je staat overigens nog niet op het lijstje. Ben je goed in schoonmaken enzo?
bij mij ook niet 't was ook maar een grapjequote:Op maandag 25 augustus 2008 09:17 schreef Liejannuh het volgende:
Wat voor maat heb jij dan MoBlo?
Voor zweepjes en hondenriemen moet je niet bij mj zijn. Sorry.
Ow, nou, dan is het maar goed dat ik je niet gelijk heb doorgestuurd naar iemand anders.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
bij mij ook niet 't was ook maar een grapje
Pfff nét op tijdquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow, nou, dan is het maar goed dat ik je niet gelijk heb doorgestuurd naar iemand anders.
[..]
wat heeft dat met mijn grote poten te maken?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
bah, nu moet ik uit bed. Nog geen zin in!
Volgens mij zijn meer mensen dan je denkt into SM... Het verbaast mij altijd zeer hoeveel dat er zijn. Mijn ding is het ook nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pfff nét op tijd![]()
Heb jij sm connectiesruig zeg
een oude studievriend van me was er ook wel van gecharmeerd
ik snap niet dat je daar geil van wordt; poppenkast
helemaal niets. Ik vroeg meo ok af waarom ik dat quote. Maar zulke grote poten heb je niet, ik heb maat t43/44...quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat heeft dat met mijn grote poten te maken?![]()
das vast verschrikkelijk moeilijk schoenen kopen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
helemaal niets. Ik vroeg meo ok af waarom ik dat quote. Maar zulke grote poten heb je niet, ik heb maat t43/44...
Dat is de ideale maat om in Azië schoenen te kopen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das vast verschrikkelijk moeilijk schoenen kopen...
ik heb maat 37/37.5 , die zijn er altijd, blijkbaar ligt de gemiddelde vrouwenmaat hoger
Ja! Dat heb ik wel eens gehoord!quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is de ideale maat om in Azië schoenen te kopen.
lekker boeiend, als jullie t maar mooi vindenquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
iedereen schrikt van de kleuren die we gebruikt hebben in 't huis
Goh! Wat fijn dat ze dat niet vooraf communiceren!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:00 schreef Stereotomy het volgende:
Briefje voor de instructiezaal: "College begint volgende week pas"![]()
Kan ik mooi ff zwemmen.
De laatste keer dat je met je fiets bezig was keek je achterom, straight in the eyes of your beloved Carrie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Goh! Wat fijn dat ze dat niet vooraf communiceren!
Lekker gezwommen?
Mijn vader gaat mijn fietsband plakken. Hij vond eigenlijk dat ik het zelf moest doen, maar daar begin ik natuurlijk niet aan.Of hij moet het doen of ik breng m naar de fietsenmaker.
Dus mijn vader gaat het doen.
![]()
Schoenen opruimen gaat trouwens goed.Ik heb al 6 paar weggegooid.
De lokale fietsenmaker (die op toch wel 50 meter van mijn huis zit) is ontzettend onaantrekkelijk, dus daar hoef ik het niet voor te doen. En de gemiddelde Westlander is ook niet echt mijn ding.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De laatste keer dat je met je fiets bezig was keek je achterom, straight in the eyes of your beloved Carrie.Of tenminste, van een leuke jongen waarvan je de telefoonnummer niet had gevraagd.
![]()
Ik zou het volgens mij nog geen kwartier volhouden!quote:Ja, lekker gezwommen. Slechts 45 minuten, want ik was blijkbaar nog niet voldoende hersteld van het zwemmen van 2 dagen geleden. Armen werden zuur.
Leuk hè, katten?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
word alleen echt debiel van die katten die meteen overal op/in/onder/tussen kruipen
blergh!!!!
dat is wel vervelend ja..quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
word alleen echt debiel van die katten die meteen overal op/in/onder/tussen kruipen
blergh!!!!
oh pfff nou sorry hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
en er is geen 'jullie' vandaag, alleen ik
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De lokale fietsenmaker (die op toch wel 50 meter van mijn huis zit) is ontzettend onaantrekkelijk, dus daar hoef ik het niet voor te doen. En de gemiddelde Westlander is ook niet echt mijn ding.Zie ook de foto's van het Westlander zoekt vrouw feest.
Gelukkig maar!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
Plaatje komt van Wikipedia, niet van mijn telefoon.
Je kunt hier wel heerlijk hardlopen tussen de kassen en ik sta binnen 5 minuten op het strand. En dat is inclusief band oppompenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gezellig joh daar, hier heb je ook allemaal van die schuurfeesten, niet echt mijn ding
diequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh pfff nou sorry hoor
dan ga je als een trein...
Super, al zou ik liever op het strand gaan hardlopen denk ik. Dat is zo lekkerquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
[..]
Je kunt hier wel heerlijk hardlopen tussen de kassen en ik sta binnen 5 minuten op het strand. En dat is inclusief band oppompen
Ik hou niet zo van zand in mijn schoenen. Alleen dat is al een reden om niet op het strand te gaan rennen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Super, al zou ik liever op het strand gaan hardlopen denk ik. Dat is zo lekker![]()
Ben jij snel op de 5km Liejannuh?
Das wandelenquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van zand in mijn schoenen. Alleen dat is al een reden om niet op het strand te gaan rennen.
En ik ben absoluut geen snelle loper. Reken op een half uur ofzo voor 5 km.
Opschepperquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Das wandelenIk loop ong. 18.5 minuut op de 5km
Ow, ik denk dan was je in de buurt enzoquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
Plaatje komt van Wikipedia, niet van mijn telefoon.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Opschepper
Rennen op het strand sucks; de ondergrond is onregelmatig en onvoorspelbaar, en de wind kan behoorlijk je ademhaling bemoeilijken.
zij volwassen, jij klaar met je studie... wie weet wat er nog meer allemaal te gebeuren staat dit jaarquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
omg, PF gaat volwassen worden dit jaar, dat we dat nog mogen meemaken zeg.
Sterf op je verjaardagquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
omg, PF gaat volwassen worden dit jaar, dat we dat nog mogen meemaken zeg.
Volwassenentaalquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Sterf op je verjaardag
Ik ga een tweeling barenquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zij volwassen, jij klaar met je studie... wie weet wat er nog meer allemaal te gebeuren staat dit jaar
HBOquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik zo oud ben als jij nu bent ben ik al afgestudeerd voor een tweede studie
Aaaaahhh wat leuk, naïeviteit...quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik zo oud ben als jij nu bent ben ik al afgestudeerd voor een tweede studie
neuh dat kan je zelf wel denk ik zoquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hey hij begon met plagen dan moet je voor mij opkomen!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
* geeft onder de tafel fles champagne aan DarkElf
Dat zou ik ook wel willen wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |