Hell yeah. Jij zou de perfecte schoonzoon zijn, altijdquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wind alle schoonmoeders om mijn vinger hoor.
Mijn laatste schoonmoeder was echter een beetje xenofoob, dus dat ging wat moeizamer.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hell yeah. Jij zou de perfecte schoonzoon zijn, altijd
daar zou k meteen voor tekenenquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn laatste schoonmoeder was echter een beetje xenofoob, dus dat ging wat moeizamer.
Maargoed, die heb ik ook maar 2x ontmoet in 4 jaar tijd.
Ik ben langer dan de deur van de caravan van m'n ouders. Dus, ik moet een beetje bukken om die caravan uit te komen. Dat is een groot probleem voor me, ik heb standaard een bult op m'n hoofd als ik bij m'n ouders de caravan uit stap.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
Oh BTW, ik ben weer echt de ultieme kruk; gister struikelde ik met m'n handen vol, waardoor ik lekkerlijk op m'n neus vielEn vandaag stootte ik m'n hoofd nogal fors aan het aanrechtkastje, zo hard dat ik sterretjes zag en nu een bult op mn kop heb
Ik heb nog een week vrijquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen weer colleges. Ik voel me positief: volgend jaar moet ik hoe dan ook afstuderen.
Wij hadden van die mezzelune dingen. Ik heb het niet klaar gemaaktquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
Gebruik je Italiaanse pasta in Aziatische noodle gerechten borisz? Ik vind het toch niet helemaal lekker smaken. Italiaanse pasta vind ik een hogere dichtheid en bite hebben dan Aziatische noodles.
that's the spirit!quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen weer colleges. Ik voel me positief: volgend jaar moet ik hoe dan ook afstuderen.
hihiquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
Bedankt voor jullie steun jongens![]()
![]()
Waardeer ik.
Maar Bloes, je hebt toch maar 2 schoonmama's gehad? Of is er eentje opnieuw aangetrouwd?
Tja, die eierstokken he.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:30 schreef octopussy het volgende:
* octopussy rammelt![]()
en niet van de honger
En, hoe was de huwelijksnacht?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:30 schreef octopussy het volgende:![]()
![]()
![]()
* octopussy rammelt![]()
en niet van de honger
oh, Stefans nicht had ook haar dochtertje mee naar de bruiloft. Net zo'n schatje als AnnaBrabbelt lekker in het onverstaanbaar Duits tegen je aan en is helemaal 'begeistert' door de bloemetjes op mijn jurk en mijn sieraden.
Mijn vader heeft Stefan de ideale schoonzoon genoemd
kjoetquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:20 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaat het freecell? Las dat de kraamhulp weg is.
En er werd gevraagd om banoffee pie bewijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:40 schreef YPPY het volgende:
Octo's feestje was echt leuk.En de hapjes waren lekker.
Nu ben je getrouwd, dan mag het octo! We hebben al weddenschappen afgesloten over een datum.
huwelijksnacht was..uhm..quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En, hoe was de huwelijksnacht?![]()
Wanneer gaan jullie op vakantie/huwelijksreis?
Tof!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:00 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
ik moet nog goed nadenken of we het wel aankunnen. Maar ja, eerst maar eens mijn proeftijd doorkomen op werk :p
[..]
huwelijksnacht was..uhm..![]()
(we waren allebei kapot)
tuurlijk wel weer goedgemaakt 's ochtends![]()
we gaan morgenochtend weg5 dagen Aruba en dan een week Curacao
Maar je bent maar 5 minuten binnen geweest en hebt alleen maar een biertje gedronken aan de bar!quote:
Maar de afterparty was pretty specialquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar je bent maar 5 minuten binnen geweest en hebt alleen maar een biertje gedronken aan de bar!
Dat moet het zijn!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar de afterparty was pretty special
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar de afterparty was pretty special
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |