abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61107492
Aangrijpend verhaal TS.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_61107553
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:27 schreef FoXje het volgende:
Toen kwam net mijn vrouw aanrijden in onze milieu onvriendelijke Alfa.
Alfa
  woensdag 27 augustus 2008 @ 09:14:41 #53
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_61159255
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:25 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Alfa
opgezegd@fok.nl
  woensdag 27 augustus 2008 @ 11:02:49 #54
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_61161413
Wat doen jullie allemaal agressief. Ik zeg altijd tegen ze dat ik niet in God geloof - 'Echt niet' - en dan taaien ze altijd af. Vriendelijk groetend en binnen de halve minuut.
Dat verandert alles
pi_61161449
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:27 schreef FoXje het volgende:
Ding dong.

Ik naar de deur. Een vrouw met een boekje met de aarde erop. Oh, milieu freaks denk ik. Inmiddels is mijn zoontje van 3 er ook bij komen staan.

Ja, kan de wereld nog gered worden? Nee, zeg ik, we gaan er allemaal aan.
Oh, en u heeft nog wel een kleine. Ja, dat klopt.

Dan ineens verschuift het boekje een beetje.

Ja nou, de mens kan het niet oplossen, maar misschien iemand anders wel. Hmmm, ik krijg argwaan.

Dan verschuif het boekje nog meer! Ik zie: de wachttoren! Jehova's!!!! Daar hadden ze me bijna tuk.
Ik heb ze succes gewenst en afgewimpeld. Toen kwam net mijn vrouw aanrijden in onze milieu onvriendelijke Alfa. Mijn zoontje wilde toeteren, dus dat mocht. TOEET TOEET. Jehova (inmiddels bij de buren) keek ons boos aan.

Klacht: ik was bijna gep0wned door Jehova vermomd als milieu freak!

Asociaal, toeteren als dat nergens voor nodig is.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Redactie Frontpage woensdag 27 augustus 2008 @ 11:08:49 #56
145738 superworm
is erbij
pi_61161501
Ik heb laatst ánderhalf uur tegen jehova's aan staan blaten. Ze vroegen mij ook of ik dacht dat de wereld het nog zou volhouden, ik zo, nee, maar dat ligt niet aan De Mensch maar aan Het Systeem, dus heb ze lik op stuk gegeven door ze 90 minuten lang aan de voordeur te trakteren op NWO-onzin
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_61161657
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:08 schreef superworm het volgende:
Ik heb laatst ánderhalf uur tegen jehova's aan staan blaten. Ze vroegen mij ook of ik dacht dat de wereld het nog zou volhouden, ik zo, nee, maar dat ligt niet aan De Mensch maar aan Het Systeem, dus heb ze lik op stuk gegeven door ze 90 minuten lang aan de voordeur te trakteren op NWO-onzin
als dit echt is ben je echt idioot
pi_61161718
Zet gewoon altijd een kerstboom dicht in de buurt van je deur, dan gaan ze wel weg..
pi_61162914
waarom bellen ze nooit bij mij aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')