Zeg dat maar tegen de gemiddelde passief-agressieve fokker die in plaats daarvan ze vol woede aanstaart, om daarna meteen thuis hun toetsenbord stuk te slaan op Jehova-topic nummer 9,874.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:33 schreef Henno het volgende:
Die lui staan weleens bij het plaatselijke NS-station met die boekjes... Gewoon vriendelijk knikken en doorlopen werkt prima, dus geen last van.
Ik was heel vriendelijk. Maar waar het om gaat is dat ze hun boodschap camoufleren in slap milieu gelul.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de gemiddelde passief-agressieve fokker die in plaats daarvan ze vol woede aanstaart, om daarna meteen thuis hun toetsenbord stuk te slaan op Jehova-topic nummer 9,874.
Het kloptquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:49 schreef Sk00p het volgende:
TS kan er niet mee omgaan..aangezien ze iedere maand een ander onderwerp hebben
Kijk, het eerste bewijs dient zich aan in al zijn analfabete glorie!quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:38 schreef McKillem het volgende:
Het is allebij tuig.
Jehova's in het bijzonder met hun propaganda. Maar die vieze milieuactivisten ook.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:38 schreef McKillem het volgende:
Het is allebij tuig.
Jehova's in het bijzonder met hun propaganda. Maar die vieze milieuactivisten ook.
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:40 schreef McKillem het volgende:
In de stad (den haag) staat ook wel eens zo'n club fokking geluidsoverlast te veroorzaken met hun god onzin, en dan ook nog folders uitdelen.
"jezus houd van u"
Sterf af en krijg een prolapse.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kijk, het eerste bewijs dient zich aan in al zijn analfabete glorie!
Ja ik weet het... daar bij V&D op de Grote Markt staan ze vaakquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:40 schreef McKillem het volgende:
In de stad (den haag) staat ook wel eens zo'n club fokking geluidsoverlast te veroorzaken met hun god onzin, en dan ook nog folders uitdelen.
"jezus houd van u"
Sterf af en krijg een prolapse.
ugh..iddquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja ik weet het... daar bij V&D op de Grote Markt staan ze vaak
Bij mij dus wel laatst (en ik woon in Den Haag).. ging hetzelfde als bij TS, beetje beginnen over wereldproblematiek etc.. en toen ineens ging het over Jezusquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:01 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik hoef niet naakt aan de deur te staan. Dat schijnheilige tuig komt helemaal niet eens in deze buurt.
Sterker nog, volgens mij komen ze überhaupt niet aan je deur in de randstad.
Dat dat zomaar mag kennelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja ik weet het... daar bij V&D op de Grote Markt staan ze vaak
goede vraag.. ik denk vergunningquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:08 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat dat zomaar mag kennelijk.
Als ik daar ga staan met een verhaal over pinkeltje denk ik dat ik vrij snel verwijderd word.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Bij mij dus wel laatst (en ik woon in Den Haag).. ging hetzelfde als bij TS, beetje beginnen over wereldproblematiek etc.. en toen ineens ging het over JezusHeb die knakker ook gelijk vriendelijk bedankt en de deur dicht gedaan.
Dan begint het juist pas.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:48 schreef HenkieVdV het volgende:
Je maakt zo nog eens wat mee, zelfs als je getrouwd bent.
Hier waren ze ook.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:10 schreef nachtdier2 het volgende:
Hey, is het vandaag Nationale Jehovadag? Hier waren ze ook al aan de overkant. Bij ons hebben ze niet aangebeld trouwens
Die ligt al sinds 7 uur in bed, lul.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:24 schreef Gluckskafer het volgende:
Een zoontje van 3 hebben, en ook nog op FOK! zitten![]()
Ga ´m verhaaltjes voorlezen ofzo.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:30 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zou de johova frontaan confronteren met mijn genitaliën. Dat zal ze leren!
Krijg je tenminste nog een keer bezoek, huh?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:46 schreef First het volgende:
Ik vindt het altijd leuk als jehova getuigen langs komen
quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:57 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Krijg je tenminste nog een keer bezoek, huh?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:55 schreef amaranta het volgende:
Wat is de wachttoren?
Alfaquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:27 schreef FoXje het volgende:
Toen kwam net mijn vrouw aanrijden in onze milieu onvriendelijke Alfa.
Asociaal, toeteren als dat nergens voor nodig is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:27 schreef FoXje het volgende:
Ding dong.
Ik naar de deur. Een vrouw met een boekje met de aarde erop. Oh, milieu freaks denk ik. Inmiddels is mijn zoontje van 3 er ook bij komen staan.
Ja, kan de wereld nog gered worden? Nee, zeg ik, we gaan er allemaal aan.
Oh, en u heeft nog wel een kleine. Ja, dat klopt.
Dan ineens verschuift het boekje een beetje.
Ja nou, de mens kan het niet oplossen, maar misschien iemand anders wel. Hmmm, ik krijg argwaan.
Dan verschuif het boekje nog meer! Ik zie: de wachttoren! Jehova's!!!! Daar hadden ze me bijna tuk.
Ik heb ze succes gewenst en afgewimpeld. Toen kwam net mijn vrouw aanrijden in onze milieu onvriendelijke Alfa. Mijn zoontje wilde toeteren, dus dat mocht. TOEET TOEET. Jehova (inmiddels bij de buren) keek ons boos aan.
Klacht: ik was bijna gep0wned door Jehova vermomd als milieu freak!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:08 schreef superworm het volgende:
Ik heb laatst ánderhalf uur tegen jehova's aan staan blaten. Ze vroegen mij ook of ik dacht dat de wereld het nog zou volhouden, ik zo, nee, maar dat ligt niet aan De Mensch maar aan Het Systeem, dus heb ze lik op stuk gegeven door ze 90 minuten lang aan de voordeur te trakteren op NWO-onzin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |