Zeg dat maar tegen de gemiddelde passief-agressieve fokker die in plaats daarvan ze vol woede aanstaart, om daarna meteen thuis hun toetsenbord stuk te slaan op Jehova-topic nummer 9,874.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:33 schreef Henno het volgende:
Die lui staan weleens bij het plaatselijke NS-station met die boekjes... Gewoon vriendelijk knikken en doorlopen werkt prima, dus geen last van.
Ik was heel vriendelijk. Maar waar het om gaat is dat ze hun boodschap camoufleren in slap milieu gelul.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de gemiddelde passief-agressieve fokker die in plaats daarvan ze vol woede aanstaart, om daarna meteen thuis hun toetsenbord stuk te slaan op Jehova-topic nummer 9,874.
Het kloptquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:49 schreef Sk00p het volgende:
TS kan er niet mee omgaan..aangezien ze iedere maand een ander onderwerp hebben
Kijk, het eerste bewijs dient zich aan in al zijn analfabete glorie!quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:38 schreef McKillem het volgende:
Het is allebij tuig.
Jehova's in het bijzonder met hun propaganda. Maar die vieze milieuactivisten ook.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:38 schreef McKillem het volgende:
Het is allebij tuig.
Jehova's in het bijzonder met hun propaganda. Maar die vieze milieuactivisten ook.
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:40 schreef McKillem het volgende:
In de stad (den haag) staat ook wel eens zo'n club fokking geluidsoverlast te veroorzaken met hun god onzin, en dan ook nog folders uitdelen.
"jezus houd van u"
Sterf af en krijg een prolapse.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kijk, het eerste bewijs dient zich aan in al zijn analfabete glorie!
Ja ik weet het... daar bij V&D op de Grote Markt staan ze vaakquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:40 schreef McKillem het volgende:
In de stad (den haag) staat ook wel eens zo'n club fokking geluidsoverlast te veroorzaken met hun god onzin, en dan ook nog folders uitdelen.
"jezus houd van u"
Sterf af en krijg een prolapse.
ugh..iddquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja ik weet het... daar bij V&D op de Grote Markt staan ze vaak
Bij mij dus wel laatst (en ik woon in Den Haag).. ging hetzelfde als bij TS, beetje beginnen over wereldproblematiek etc.. en toen ineens ging het over Jezusquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:01 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik hoef niet naakt aan de deur te staan. Dat schijnheilige tuig komt helemaal niet eens in deze buurt.
Sterker nog, volgens mij komen ze überhaupt niet aan je deur in de randstad.
Dat dat zomaar mag kennelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja ik weet het... daar bij V&D op de Grote Markt staan ze vaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |