Een shearwater it is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:15 schreef cafca het volgende:
Shearwater?
Opgezocht: klopt!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:28 schreef Burnett het volgende:
rare earth
Wie zijnquote:"Hold On, I'm Comin'" (originally issued as "Hold On! I'm a Comin'") is a 1966 single recorded by Atlantic Records soul duoand
, issued on the Atlantic-distributed Stax label in 1966.
The song was written by the Stax songwriting team ofand David Porter, who came up with the title of the song spontaneously when
was trying to get Porter to hurry out of the Stax Studios restroom and get back to songwriting.
quote:Liam Gallagher haat Kaiser Chiefs om
De ware reden achter de vete tussen Oasis en de Kaiser Chiefs is dan eindelijk onthuld. Volgens toetsenist Nick Baines van de Chiefs heeft Oasis-zanger Liam Gallagher een hekel aan de band vanwege een verspild. Het begon allemaal met de tv-show Popworld die de Kaiser Chiefs presenteerde en waarin Baines een Liam-impressie deed.
Knars +2quote:
quote:Liam Gallagher haat Kaiser Chiefs om koekje
De ware reden achter de vete tussen Oasis en de Kaiser Chiefs is dan eindelijk onthuld. Volgens toetsenist Nick Baines van de Chiefs heeft Oasis-zanger Liam Gallagher een hekel aan de band vanwege een verspild koekje. Het begon allemaal met de tv-show Popworld die de Kaiser Chiefs presenteerde en waarin Baines een Liam-impressie deed.
Een woedende Liam sprak hem daar later tijdens opnamen van 'Top of the Pops' op aan. Baines: "En terwijl hij dat aan het doen was, roerde hij met zijn koekje in zijn thee. Maar hij was zo druk aan het schelden dat hij zijn koekje vergat en verpestte. Dat was natuurlijk mijn schuld volgens hem, en daarna konden we als band helemaal niets meer goed doen bij hem."
28-8-2008
quote:is the son of Motown founder and CEO Berry Gordy and Margaret Norton. To avoid charges of nepotism,secured his record deal without his father's knowledge.
Ja, en dan vooral omdat ik niet direct over Abraham kon vragen omdat Ranja dat vanochtend al gedaan hadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:45 schreef Neleos het volgende:
Omdat Michael Jackson meezingt in Somebody's Watchin Me en hij vandaag 50 is geworden?
Ook niet, dat ene hitje had ze in 1996. In Canada heeft ze veel meer hits gehad...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:20 schreef ranja het volgende:
Leah Andreone?
Die klopt wel!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:22 schreef ranja het volgende:
dat zeg ik, maar ik bedoelde Amanda Marshall.
knars +2quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:34 schreef knars het volgende:
sophie b hawkins?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |