quote:
Ja, maar hun verhalen overstijgen wel hun muziek, in mijn oren. Die is hoogstens gemiddeld, met een enkele uitspatting naar boven.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:15 schreef Z het volgende:
Wat ik vooral met de Who heb is dat ze het goed doen in docu's, ik heb er twee gezien en die dwingen respect af
Live waren ze natuurlijk wel geweldig, the Whoquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:16 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, maar hun verhalen overstijgen wel hun muziek, in mijn oren. Die is hoogstens gemiddeld, met een enkele uitspatting naar boven.
ontopic: In elk geval geen Pretty Thing...
Burnett +2quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:25 schreef Burnett het volgende:
wacht, da's eric burdon
springlevend tong, springlevend...quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:11 schreef tong80 het volgende:
Bekende smoel idd
Straks zeg ik "Shit is die dood ?'
als-ie dat wel is heb ik geen idee waarom hij mij bekend zou voorkomen (maw nooit van gehoord)quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:28 schreef cafca het volgende:
Da's toch niet Roky Erickson?
Sixties gemsquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:30 schreef ranja het volgende:
[..]
als-ie dat wel is heb ik geen idee waarom hij mij bekend zou voorkomen (maw nooit van gehoord)
Oe Ranja tochquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:30 schreef ranja het volgende:
[..]
als-ie dat wel is heb ik geen idee waarom hij mij bekend zou voorkomen (maw nooit van gehoord)
voor jouw tijd tongquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef tong80 het volgende:
Ik was voor het eerst in 79 op Pinkpop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |