Totdat jouw dochter van twaalf wordt gebatst door een vent van 30. Praten we dan verder ok.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:45 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Nou en. Toen ik zo oud was had ik ook een relatie met iemand veel ouder. Is uiteindelijk goed gekomen tussen ons en heb er geen emotionele schade aan over gehouden.
twaalf is anders dan zestien, maar daar verschillen mensen blijkbaar in mening inquote:Op zondag 14 september 2008 21:25 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Totdat jouw dochter van twaalf wordt gebatst door een vent van 30. Praten we dan verder ok.
Wel ja, rek de feiten nog even wat verder op en maak er 'dochter van 10' en 'vent van 40' van.quote:Op zondag 14 september 2008 21:25 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Totdat jouw dochter van twaalf wordt gebatst door een vent van 30. Praten we dan verder ok.
Nou ik lig in een scheur.quote:Op zondag 14 september 2008 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel ja, rek de feiten nog even wat verder op en maak er 'dochter van 10' en 'vent van 40' van.
Hihihihihi! Ik zei 'oprekken', da's best grappig in deze context![]()
FEITELIJK een pedo? Waar ben jij naar school geweest, doos?quote:Op maandag 15 september 2008 16:17 schreef -Jean- het volgende:
Nouja 15 en 28 is gewoon feitelijk een pedo.
Ga nou ook niet zeggen dat je op hetzelfde denkniveau zit op dat moment. Tis gewoon superfout.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:45 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Nou en. Toen ik zo oud was had ik ook een relatie met iemand veel ouder. Is uiteindelijk goed gekomen tussen ons en heb er geen emotionele schade aan over gehouden.Tuurlijk komt zoiets goed, het blijft tenslotte toch je vader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uierboord, in de volksmond wel "koeietiet" genoemd, is een Rotterdams streekgerecht. Het bestaat uit de toppen van de uiers van koeien, die tot een smeersel verwerkt zijn; dit smeert men vervolgens op de boterham.
Ja jij ja. Zeg je eindelijk eens iets goed.quote:Op maandag 15 september 2008 19:30 schreef -Jean- het volgende:
Ik ben 21 en zou me niet lichamelijk en al heeeeeleeeeeemaaaaaaaal niet geestelijk aangetrokken voelen tot een 15jarige. En niemand van mijn vrienden en kennissengroep ook.
Ik vind hem een pedo. Kusje.![]()
jij snapt 'mquote:Op maandag 15 september 2008 19:40 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Tuurlijk komt zoiets goed, het blijft tenslotte toch je vader.
Heul niet!quote:Op maandag 15 september 2008 16:17 schreef -Jean- het volgende:
Nouja 15 en 28 is gewoon feitelijk een pedo.
Ga nou ook niet zeggen dat je op hetzelfde denkniveau zit op dat moment. Tis gewoon superfout.
quote:Volgens de Nederlandse wet is seksueel verkeer van een volwassene verboden met een partner die jonger is dan zestien jaar. Ook is dit verboden met een prostitué (man) dan wel prostituee (vrouw) van zestien of zeventien. Volgens artikel 244 van het Wetboek van Strafrecht is het verrichten van seksuele handelingen met minderjarigen tot twaalf jaar oud waarbij het lichaam wordt binnengedrongen strafbaar met een strafmaat van maximaal twaalf jaar gevangenisstraf. In de zedenalmanak van het ministerie van justitie worden pedoseksuele handelingen geschaard onder het item seksueel geweld. De leeftijd is geobjectiveerd: "Ik wist niet dat het meisje maar vijftien was, ze zag eruit als achttien" wordt in principe niet als verweer gehonoreerd. Ook indien wederzijdse toestemming bestaat is dit in principe geen strafuitsluitingsgrond (in deze zaak betrof het overigens een veertigjarige met een meisje van twaalf). Bescherming van minderjarigen wordt van groter belang geacht.
Tot justiële vervolging kan worden overgegaan, ongeacht of er aangifte van het misdrijf wordt gedaan of niet. Ook als het minderjarige slachtoffer geen weerstand biedt aan, of zelfs uitnodigt tot de handelingen is de dader onverminderd strafbaar. Dit was tot 2003 anders - als het kind minimaal twaalf jaar oud was, kon alleen vervolging plaatsvinden na een klacht door het kind, zijn of haar ouders of de Raad voor de Kinderbescherming. In het onderwijs hebben, krachtens de wet, docenten een meldingsplicht en besturen een aangifteplicht bij seksueel misbruik van minderjarigen.
Verder geldt voor pedofilie: zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten (minstens 5 jaar ouder dan het kind) tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn (je hebt dus ook geslachtsrijpe kinderen, aangezien je tot je 18 kind bent qua definitie, maar dan is er geen sprake van pedofilie).
Uiterlijk is niet alles...quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:07 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet arrogant, echter zou ik voor de grap een foto van haar en van mij moeten plaatsen, kijken of je er dan nog zo over denkt...
En ja, dat klinkt wel arrogant...
Pedofilie is tot 12 jaar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:05 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
edit:
je hebt wel gelijk dat het vanaf 16 jaar pas legaal is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |