Ik hou van chubby, niet té natuurlijk/quote:
En dan vergeet je nog het leukste, tienerzwangerschap.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:37 schreef Synthesist het volgende:
iedereen weet toch dat vrouwen na hun 25e gaan verleppen. Vrouwen zijn wezens die issues veel te veel uitdragen naar hun partner.
Heb je geen last van bij een 15 jarig grietje. Die zijn spontaan, kijken tegen je op en vinden alles wel prima. Ze zullen het vooral niet hebben over samenwonen, hypotheken, kinderwensen en dergelijke zaken.
Appeltje voor de dorst, meer niet. Voor de seks is het leuk zo'n jong ding, maar je kan er geen normale conversaties mee houden, dus je bent het snel zat.
welnee, pil slikken zal ze...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:47 schreef n0a het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog het leukste, tienerzwangerschap.
Daar stopte ik met lezen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:42 schreef rosaatje het volgende:
Die vriendin is 9 jaren jonger dan ik !!!!!!![]()
Zij heeft net keurig de Mavo afgerond, terwijl ik op de uni zit.
Verandering van spijs doet eten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:42 schreef rosaatje het volgende:
Ik snap er werkelijk waar geen hout van!
Hoe kan hij nu ineens op haar vallen?
Natuurlijk wil ik niet dat mijn ex iemand vind die leuker is dan ik, maar dit zag ik niet aankomen.
Hoe kan dit? Ik dacht dat je meestal wel een beetje op mensen valt die hetzelfde in het leven staan als jij...
Ik ben flabbergasted!!
Ennieweej...ik vraag me dus af of mensen hier een verklarig voor weten, dit herkennen etc...
Ik denk dat de TS doorheeft waarom haar ex een ander meisje nam die veel leuker is dan zijzelf.quote:
Het is ook redelijk dodelijk voor je relatie als je continue het opleidingsverschil blijft benoemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar het is wel redelijk pedo natuurlijk, als 28-jarige man een relatie aangaan met een 15-jarige.
Denk dat je omgeving je dan een stuk minder serieus neemt.
Vaak wel iets waarop relaties stuklopen. Niet zozeer opleidingsniveau als wel IQ/eigen mening/brede interesse. Ik persoonlijk zou geen relatie kunnen onderhouden met iemand die geen duidelijke eigen mening heeft of zich niet voor veel dingen interesseert. Liefst ook wel een beetje IQ, maar dat is verwaarloosbaar als iemand maar gewoon zichzelf ontwikkelt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is ook redelijk dodelijk voor je relatie als je continue het opleidingsverschil blijft benoemen.
maar interesse in alles is ook nogal ver gezocht...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:03 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Vaak wel iets waarop relaties stuklopen. Niet zozeer opleidingsniveau als wel IQ/eigen mening/brede interesse. Ik persoonlijk zou geen relatie kunnen onderhouden met iemand die geen duidelijke eigen mening heeft of zich niet voor veel dingen interesseert. Liefst ook wel een beetje IQ, maar dat is verwaarloosbaar als iemand maar gewoon zichzelf ontwikkelt.
Mijn relatie liep dus stuk daarop. Jaknikker en interesse voor 1 ding en 1 ding alleen. En dan komt het inderdaad over alsof iemand een stuk "dommer" is dan jezelf en dan ga je je eraan ergeren.
Dan denk ik dus dat iemand van 40 met beperkte interesse/ontwikkeling beter af is met een breezahsletje die nogal dommig is.
In alles hoeft niet. Maar als je maar interesse hebt in 1 of 2 dingen en structureel weigert om nieuws te kijken, boeken te lezen of een verhaal aan te horen van je partner die helemaal enthousiast is en je reageert niet "omdat het je niet boeit" dan kan je als mijn partner zijnde dus echt je spullen pakken. Dat vind ik zo'n stilstand.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
maar interesse in alles is ook nogal ver gezocht...
ik interesseer mij bijvoorbeeld ook niet voor kantklossen of WoW
och ik heb wel extremere combi's gehoord zoals 24 en 60, of 17 en 34...quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:06 schreef Lápiz het volgende:
Ik vind het wel raar dat iedereen het over verschil in opleiding heeft, maar niemand over het feit dat hij 28 is en zij 15. Met andere woorden, dat zal nooit of te nimmer een serieuze relatie zijn of worden. Die jongen durft daar thuis waarschijnlijk niet eens over de vloer te komen, bang om neergehoekt te worden door vader en/of broer(s) met een pedo-fobie. Kan dus niet anders concluderen dan dat hij inderdaad gewoon even 'iets anders' wil. Ik kan me in ieder geval écht niet voorstellen dat je als 28-jarige je 15-jarige vriendinnetje aan je achterban gaat voorstellen, wie neemt dat nu serieus?
Ik wel, ja.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:06 schreef Lápiz het volgende:
Ik vind het wel raar dat iedereen het over verschil in opleiding heeft, maar niemand over het feit dat hij 28 is en zij 15. Met andere woorden, dat zal nooit of te nimmer een serieuze relatie zijn of worden. Die jongen durft daar thuis waarschijnlijk niet eens over de vloer te komen, bang om neergehoekt te worden door vader en/of broer(s) met een pedo-fobie. Kan dus niet anders concluderen dan dat hij inderdaad gewoon even 'iets anders' wil. Ik kan me in ieder geval écht niet voorstellen dat je als 28-jarige je 15-jarige vriendinnetje aan je achterban gaat voorstellen, wie neemt dat nu serieus?
Mja.. rascistisch. Ik denk eerlijk gezegd dat je de kwaaiste niet bent.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:05 schreef rosaatje het volgende:
Wat kan ik nu nog zeggen...
Als ik het ontken dan gelooft niemand dat, en als ik het bevestig word ik beschuldigt van cynisme.
Nergens, maar dan ook nergens heb ik gezegd dat ik beter ben dan een Mavo-studente. Dat wordt alleen geconcludeerd uit mijn OP omdat ik daar vertel dat zij Mavo doet en ik niet.
Dit alleen ter voorbeeld en niet om te vertellen hoe geweldig ik ben.
Dat ik mezelf beter vind dan de nieuwe vriendin van mijn ex is logisch...dat is een soort van coping.
Ze is trouwens ook zwart...als ik nou in de OP had gezegd
[..]
Zo...dat maakt mij dan vast gelijk rascistisch.
Ik word juist knettergek van van die dozen die je dan oh zo slim en oh zo intelligent vinden dat ze hun eigen hersens maar uitschakelenquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:47 schreef Cira het volgende:
Zoals hierboven al beschreven.. Het is vaak dat de hoog opgeleide mannen voor de minder hoog opgeleide vrouwen gaan.
En vrouwen voor hoog opgeleide mannen.
Dus slimme vrouwen en domme mannen.. hebben gewoon pech gehad![]()
Nee hoor, trek je d'r niets van aan. Het is niet voor niets je ex. Laat hem maar
Whehe die ex van je heeft gewoon een trauma opgelopen door dit gezeik van jequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:12 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Wat dan? Pabo? Daar gaan ze ook altijd de fout in met de taaltoets...
[..]
Ik ben inderdaad wel erg betweterig over stof uit de zesde klas basisschool...
Eh?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:08 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Ik wel, ja.
Jij bent zeker van het WO/HBO?
Dan wil ik het wel even hardop zeggen: iemand die de mavo doet is geen studente, maar een scholier.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:05 schreef rosaatje het volgende:
Nergens, maar dan ook nergens heb ik gezegd dat ik beter ben dan een Mavo-studente.
De reactie is natuurljk best begrijpelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:34 schreef FoShizzlemynizzle het volgende:
[..]
Dan wil ik het wel even hardop zeggen: iemand die de mavo doet is geen studente, maar een scholier.
Tegenwoordig praat iedereen alsof je overal voor studeert.
Studeren voor kapper etc.![]()
Waarom word je aangevallen als je zegt dat het je verbaast dat iemand, die ogenschijnlijk leek te passen bij iemand van mid-twingtig, die zelfstandig woonde en studeerde (en dan bedoel ik dus een WO) het net zo goed doet naast een mavomeisje van 16?
Als je het gevoel hebt een speciale klik met iemand te hebben gehad, dan is het gewoon vreemd dat hij diezelfde klikt lijkt te hebben met iemand die ver van je af staat.
Ik heb natuurlijk geen verklaring voor jemaar begrijp je reactie wel.
Strakke poes?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:34 schreef Vivi het volgende:
TS, zij heeft gewoon iets wat hij op dit moment in zijn leven nodig heeft...heeft niks met jou te maken.
Gatver. Vieze pedo. Dat is echt zwaar te jong.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:26 schreef rosaatje het volgende:
[..]
hehe....eindelijk iemand die het snapt dat ik het niet normaal vind dat mijn ex van 28 het nu doet met een meisje die 15 is.
Echt dat zij Mavo heeft gedaan zal mij worst zijn. Het enige wat ik daarmee aan wilde geven is dat, hoe generaliserend ook, 15-jarige mavo-meisje nou eenmaal wat naiever in het leven staan, dan 24 jarige uni-studentes.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk...
Pedoquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:28 schreef -Jean- het volgende:
Als je ex een pedo is kijk je dan niet eve op?
Zou me verder ook niet boeie, maar dat is natuurlijk wel apart.
quote:hehe....eindelijk iemand die het snapt dat ik het niet normaal vind dat mijn ex van 28 het nu doet met een meisje die 15 is.
Je zit op de uni, maar nog ken je de d/t regels niet?quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:42 schreef rosaatje het volgende:
Natuurlijk wil ik niet dat mijn ex iemand vind die leuker is dan ik, maar dit zag ik niet aankomen.
Hoe kan dit? Ik dacht dat je meestal wel een beetje op mensen valt die hetzelfde in het leven staan als jij...
Ik ben flabbergasted!!
Ennieweej...ik vraag me dus af of mensen hier een verklarig voor weten, dit herkennen etc...
Nou en. Toen ik zo oud was had ik ook een relatie met iemand veel ouder. Is uiteindelijk goed gekomen tussen ons en heb er geen emotionele schade aan over gehouden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk erover na.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:05 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze heel lief is, alleen is ze zo jong.... Echt nog een kind.
Nee, jij stelt je lekker volwassen opquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:42 schreef rosaatje het volgende:
Natuurlijk wil ik niet dat mijn ex iemand vind die leuker is dan ik
Hey Rosaatje, ja ik herken dit wel.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:42 schreef rosaatje het volgende:
Ik ben flabbergasted!!
quote:Op zondag 14 september 2008 00:26 schreef agter het volgende:
[..]
Hey Rosaatje, ja ik herken dit wel.
Zeker als jullie relatie heftig was en jullie echt van elkaar gehouden hebben.
Hij zoekt precies het tegenovergestelde van jou.
Een soort "feel good" relatie om over zijn vorige relatie heen te komen.
Mark my words: Geeft aan dat hij nog veel met jullie bezig is.
Of hij vindt haar gewoon écht leuker.quote:Op zondag 14 september 2008 00:26 schreef agter het volgende:
[..]
Hey Rosaatje, ja ik herken dit wel.
Zeker als jullie relatie heftig was en jullie echt van elkaar gehouden hebben.
Hij zoekt precies het tegenovergestelde van jou.
Een soort "feel good" relatie om over zijn vorige relatie heen te komen.
Mark my words: Geeft aan dat hij nog veel met jullie bezig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |