Nou! Een ex van mij ging een paar maanden nadat het uit was, met een hoogbenig model van 4 jaar jonger dan ik. (Toen een heel verschil). Ook al had ik het zelf uitgemaakt, moest ik toch een beetje slikken. En ik troostte mezelf met het idee dat ze vast een nitwit was. (ze had iig een bijpassend hoog piepstemmetjequote:
Waarom zou je daar nieuwsgierig naar zijn?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:50 schreef conleche het volgende:
Iedereen op Fok! weet altijd zo goed hoe 't moet en vooral niet moet. Ik vind de reactie van TS vooral erg menselijk. Het blijft je ex en dan ben je op z'n minst nieuwsgierig naar z'n volgende vriendin.
Over het waarom heb ik nooit nagedacht, maar dat ben ik gewoon. Het feit dat je ooit samen was met iemand wil dus zeggen dat je heel erg geinteresseerd was in die persoon en dat gaat niet zomaar weg als je uit elkaar bent. Denk ik. Of ik ben gewoon sws nieuwsgierig, dat kan ook.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zou je daar nieuwsgierig naar zijn?
Logisch. Zij is 9 jaar jonger dan jij en heeft net de MAVO afgerond, terwijl jij oud bent en op de uni zit.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:42 schreef rosaatje het volgende:
Hoe kan hij nu ineens op haar vallen?
Toch treurig dat je dat nodig hebt om je beter te voelen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:00 schreef soylent het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk als de nieuwe vlam lelijker en dommer is dan ik. Zie er de positieve kant van in.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:03 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Logisch. Zij is 9 jaar jonger dan jij en heeft net de MAVO afgerond, terwijl jij oud bent en op de uni zit.
Of dacht je soms dat dat een voordeel was voor vrouwen, "op de uni zittten"?
Dank voor het meedenkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:11 schreef Godlike02 het volgende:
De jongen heeft een hoop geleerd in jullie relatie.
Nu weet hij dat hij niet nog een keer een verzuurd wijf wil hebben.
al 8 maanden uit elkaar?quote:[b]
2 jaar samen, 8 maanden uit.
dat dus!quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:00 schreef soylent het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk als de nieuwe vlam lelijker en dommer is dan ik. Zie er de positieve kant van in.
Inderdaad. Vrouwen...quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zou je daar nieuwsgierig naar zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |