abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 september 2008 @ 13:35:26 #126
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61374190
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:33 schreef speknek het volgende:

[..]

Vleeseters kunnen best groentegerechten eten zoals de onderste. Ze weten alleen dat er iets mist. Er is niets dat vlees kan vervangen, zelfs niet in de verste verte.
Dat is jouw mening, ik kan gewoon genieten van een vegetarisch gerecht hoor, vlees/vis vind ik lekker maar is naar mijn mening met mate ook gezond.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_61374310
Wat ik trouwens ook niet snap.

Waarom eten vegetariërs nep-vlees?
Ik bedoel je hebt een afkeur aan vlees maar je eet wel de nepvarianten?
Als die-hard vegetariër scherm je je toch volledig af van vlees, stelletje pussy's.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 4 september 2008 @ 13:43:27 #128
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_61374395
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:39 schreef Agiath het volgende:

Als die-hard vegetariër scherm je je toch volledig af van vlees, stelletje pussy's.
Als je idee is dat je geen dode dieren wilt eten, waarom zou je dan geen nep-vlees kunnen eten?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_61374452
Ik vind al det nep vlees gewoon niet te eten. Tis net alsof je op een stuk karton aan het kauwe bent
  donderdag 4 september 2008 @ 13:46:31 #130
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_61374472
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:16 schreef Catbert het volgende:
Oh, ik zeg ook niet dat vegetarisch eten perse ongezond is hoor, een teamgenoot van me is vega, en da's wel een van de beste spelers. Maar zowel hij als z'n vriendin zijn vega en letten goed op wat ze eten om genoeg voedingsstoffen binnen te krijgen. Maar ze moeten dus wel goed opletten (vooral hij, omdat hij dus behoorlijk veel en intensief sport) wat ze eten. Als je 'gewoon' eet moet je eigenlijk vooral opletten dat je niet te veel calorieen binnenkrijgt, maar dat is vooral omdat overal suiker in zit. Het allerbelangrijkste is dat je gewoon bewust eet. Ik ga ook wel eens naar de mac, maar ben me er heel bewust van dat dat ongezond is.
Het is misschien muggenziften, maar als je ‘gewoon’ eet moet je ook letten op de hoeveelheid fruit en groente die je eet, de hoeveelheid vezels die je binnenkrijgt, de hoeveelheid zout die je binnenkrijgt en de hoeveelheid rood vlees en cholesterol die in producten die je eet zit.

Nu ja, niets moet natuurlijk, maar er zijn meer risico’s dan alleen maar ‘te veel’ energie.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_61374597
OVER NINETHOUSANDDD!!

Dat 2e filmpje in de OP Wat een hoerenwijf.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61374664
Dieren staan trouwens imo onder de mens, in elk mogelijk opzicht.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_61374731
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:55 schreef Agiath het volgende:
Moet je dat topic eens lezen over mensen die hun huisdier hun kind noemen.
  donderdag 4 september 2008 @ 13:59:14 #134
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61374747
ik <3 vleesch
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 4 september 2008 @ 14:00:30 #135
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_61374780
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:45 schreef therk het volgende:
Ik vind al det nep vlees gewoon niet te eten. Tis net alsof je op een stuk karton aan het kauwe bent
Een paar maanden terug heb ik eens zo'n Vega-burger gegeten. Ik heb de hele week aan één stuk door scheten gelaten, en dat waren geen kinderachtige. Man man man wat had ik last van mijn buik die week. Ik vermoedde dat het die burger was, maar zeker weten wist ik het niet. Een paar maanden later had ik weer een vegaburger gegeten, en wat denk je: WEER AL DIE ELLENDE.

Conclusie:

mijn lichaam is niet gemaakt voor die rommel!
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_61374888
Vlees eten is natuurlijk . De industrie erachter is alleen zo onnatuurlijk als wat maar om dan vegetariër te worden daar los je ook niets mee op. Behalve dan dat je zelfingenomen jezelf op de schouder kunt kloppen dat je alleen nog maar konijnvoer eet.

De wereld is verdorven dan kan je wel op de maan gaan wonen maar daarmee maak je de wereld geen haar beter. Kortom vegetariërs zijn maanbewoners .
  donderdag 4 september 2008 @ 14:10:52 #137
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_61375037
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:39 schreef Agiath het volgende:

Omdat het lekker is? Jullie eten vlees omdat het lekker is, wij eten nepvlees omdat wij het lekker vinden? Voor een hoop mensen in deze maatschappij is het "vlees, aardappels en groente" een behoorlijk rigide begrip, of je nou een diëetaïre verandering maakt of niet.

Maar goed, ik kan aan iedere vlees eter aan raden om 1 keertje naar het veggie schap te lopen in de AH en balletjes te kopen, deze even op bakken of in de oven gooien (doe ik meestal, ben lui) en vertel mij dan dat ze niet lekker zijn..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 4 september 2008 @ 14:12:06 #138
117776 OFfSprngr
pi_61375069
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:55 schreef Agiath het volgende:
De mens is een dier. Waarom is het dan zo fout voor mij om jou op te eten?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  donderdag 4 september 2008 @ 14:14:34 #139
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61375131
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:05 schreef MrX1982 het volgende:
Vlees eten is natuurlijk . De industrie erachter is alleen zo onnatuurlijk als wat maar om dan vegetariër te worden daar los je ook niets mee op. Behalve dan dat je zelfingenomen jezelf op de schouder kunt kloppen dat je alleen nog maar konijnvoer eet.

De wereld is verdorven dan kan je wel op de maan gaan wonen maar daarmee maak je de wereld geen haar beter. Kortom vegetariërs zijn maanbewoners .
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61375184
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:12 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

omdat dat vies is

soms staan dieren boven de mens, een koe zou bijvoorbeeld nooit een kut-topic als deze openen
  donderdag 4 september 2008 @ 14:57:39 #141
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_61376121
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:10 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Omdat het lekker is? Jullie eten vlees omdat het lekker is, wij eten nepvlees omdat wij het lekker vinden? Voor een hoop mensen in deze maatschappij is het "vlees, aardappels en groente" een behoorlijk rigide begrip, of je nou een diëetaïre verandering maakt of niet.

Maar goed, ik kan aan iedere vlees eter aan raden om 1 keertje naar het veggie schap te lopen in de AH en balletjes te kopen, deze even op bakken of in de oven gooien (doe ik meestal, ben lui) en vertel mij dan dat ze niet lekker zijn..
Nee dank je, ben al 2 weken onnodig aan de schijt geweest. Als ik alleen al langs het schap loop moet ik al ruften.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 4 september 2008 @ 15:00:56 #142
8369 speknek
Another day another slay
pi_61376197
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:35 schreef snakelady het volgende:
Dat is jouw mening, ik kan gewoon genieten van een vegetarisch gerecht hoor, vlees/vis vind ik lekker maar is naar mijn mening met mate ook gezond.
Ah, je bent geen echte vegetarier. Overigens prima als je ook van vegetarische gerechten kan genieten, maar vlees is wel hetgene wat haute cuisine haute cuisine maakt. Ik zou er echt van balen als ik niet meer kan genieten van heel goed eten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_61376248
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:12 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Omdat de wet je dan strafbaar stelt.

Leuke bijkomstigheid is ook dat mensen een soort natuurlijke bescherming hebben ingebouwd.
Mensen kunnen niet lang leven op andermans mensenvlees. Daar komen al op vrij korte termijn
allemaal rare ziektes van met de dood tot gevolg.
  donderdag 4 september 2008 @ 15:24:22 #144
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_61376685
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:03 schreef Vodkadruppel het volgende:
Leuke bijkomstigheid is ook dat mensen een soort natuurlijke bescherming hebben ingebouwd.
Mensen kunnen niet lang leven op andermans mensenvlees. Daar komen al op vrij korte termijn
Volgens mij is dat met name als je de hersenen eet, en dat is inderdaad gedocumenteerd in Papoea Nieuw-Guinea. ‘Gewoon’ vlees heeft dat risico volgens mij minder, alhoewel onderzoek natuurlijk beperkt is naar zulke zaken.
  donderdag 4 september 2008 @ 15:32:54 #145
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_61376852
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:03 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Omdat de wet je dan strafbaar stelt.

Het is geen ingebouwde bescherming. Mensenvlees bevat voor andere mensen geen essentiele aminozuren. Dit zijn moleculenreeksen die je zelf niet aan kunt maken maar die je uit je voedsel moet halen. Mensenvlees bevat deze aminozuren niet omdat ze al verwerkt zijn naar andere constructies.

Als je te lang voedsel eet zonder deze aminozuren wordt je idd erg ziek. Maar uiteindelijk is dit een limiet waar de meeste gewervelde diersoorten problemen mee hebben.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  donderdag 4 september 2008 @ 16:41:08 #146
117776 OFfSprngr
pi_61378595
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:57 schreef LENUS het volgende:

[..]

Nee dank je, ben al 2 weken onnodig aan de schijt geweest. Als ik alleen al langs het schap loop moet ik al ruften.
Vlees is veel slechter verteerdbaar en zorgt ervoor dat je spijsvertering meer stinkt.
.
.
  donderdag 4 september 2008 @ 16:45:14 #147
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61378705
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:41 schreef OFfSprngr het volgende:
Vlees is veel slechter verteerdbaar en zorgt ervoor dat je spijsvertering meer stinkt.
Wat is dat voor'n onzin? Mensen hebben geen enkel probleem vlees te verteren, i.t.t. herbivoren.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 4 september 2008 @ 17:28:21 #148
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_61379777
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:45 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat is dat voor'n onzin? Mensen hebben geen enkel probleem vlees te verteren, i.t.t. herbivoren.
Ik denk dat hij op het volgende doelt: ten eerste moet vlees wel bewerkt zijn, anders kun je het niet eten. Dat geldt voor de meeste carnivoren niet. Wij hebben echter niet zulk sterk maagzuur.

Ten tweede gaat vlees een stuk langzamer door je darmstelsel heen dan voedsel met veel vezels. Vandaar dat voor een goede stoelgang ook een vezelrijk dieet wordt aangeraden. Het zijn echter juist die vezels die niet verteerbaar zijn. Als je echter vooral bewerkt voedsel en vlees eet, en weinig vezelrijk voedsel kan dit tot verstoppingen leiden. Veel mensen eten veel te weinig vezelrijk voedsel. In die zin kan vlees bijdragen aan een slechte spijsvertering (en vanwege componenten die carcinogeen kunnen zijn verhoogt dit b.v. ook het risico op kanker in je endeldarm, word je ontlasting droger waardoor er meer kans is op aambeien, is er meer kans op overgewich, etc.).

Let wel, dit is dus niet zozeer een probleem van vlees, maar van een overconsumptie van vlees.
pi_61379865
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:10 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Dan vertel ik je bji deze dat die dingen niet lekker zijn. En nu?
  donderdag 4 september 2008 @ 17:33:37 #150
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61379927
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan vertel ik je bji deze dat die dingen niet lekker zijn. En nu?
Aangezien van die dingen bekend is dat ze, unaniem door de hele wereldbevolking, lekker gevonden worden betekent dat gewoon dat je liegt, en bij deze aan je tepels aan de hoogste boom opgeknoopt wordt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')