verbeterd*quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:09 schreef afcajos het volgende:
VEGETARIËRS MOETEN GEWEIGERD WORDEN IN DE MAATSCHAPPIJ
Het ergste is als ze dan ook van die hele monologen tegen je af gaan steken dat je geen vlees zou moeten eten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:09 schreef afcajos het volgende:
True true.. Zo was ik een keer op een bbq waar zo'n huilieslut was die vegetariër wasLekker de hele avond vegetarische burgers en stokbrood lopen vreten!
![]()
VEGETARIËRS MOETEN GEWEIGERD WORDEN OP BBQ'S
1939 dejavuquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
verbeterd*
Ik stem ervoor dat vegetariërs een ster moeten dragen met "Ik ben fucking kansloos want ik eet geen vlees."
En dan moeten ze overal worden geweigerd. Om te beginnen in restaurants. Dan gaan ze maar lekker blaadjes plukken en die op eten.
En ondertussen wel een leren jas dragenquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:17 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Het ergste is als ze dan ook van die hele monologen tegen je af gaan steken dat je geen vlees zou moeten eten. [ afbeelding ]
Waar bemoei je je mee bitch (het zijn altijd vrouwen die dat doen)? Dat jij met je emo-kop die varkens zielig vind betekent niet dat de rest van de wereld zich maar aan jouw bizarre dieet moet houden, dus laat mij lekker mijn speklap opeten!
Dat plaatje wou ik net posten maar het lukte niet op mn telefoon.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:39 schreef Enslaved het volgende:
For every animal you don't eat, I eat three!
Vegetariër alert !!!111111quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:46 schreef FFnog het volgende:
Alle posts in dit topic zeggen genoeg over de toestand waarin de posters verkeren lijkt mij...
Wat een stelletje zielige huilies zeg...
Als een vegetarier geen vlees wil eten dan moet je daar alleen maar blij om zijn, des te meer blijft er over.
Verder heb je er toch helemaal geen last van...???
Wie is hier nu de huilie, kom op zeg...
En nog eenquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:48 schreef Kiegie het volgende:
Opvallend toch dat het altijd vleeseters zijn die van agressieve topics als deze openen, en dat je zelden of nooit een vegetarische tegenhanger treft.
De conclusie dat je zielige, gefrustreerde, kortzichtige mensen vooral onder vleeseters vindt, wordt wel heel aantrekkelijk. In feite zijn dit soort topics een onbedoelde aansporing om toch maar eens wat minder vlees te gaan eten.
Succes TS, met alle dingen die blijkbaar niet gelukt zijn in je leven! Geef niet op, hou vol!
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:48 schreef Kiegie het volgende:
Opvallend toch dat het altijd vleeseters zijn die van agressieve topics als deze openen, en dat je zelden of nooit een vegetarische tegenhanger treft.
De conclusie dat je zielige, gefrustreerde, kortzichtige mensen vooral onder vleeseters vindt, wordt wel heel aantrekkelijk. In feite zijn dit soort topics een onbedoelde aansporing om toch maar eens wat minder vlees te gaan eten.
Succes TS, met alle dingen die blijkbaar niet gelukt zijn in je leven! Geef niet op, hou vol!
Ze dwingen hun mening aan je op en je moet rekening met ze houden als ze komen eten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:46 schreef FFnog het volgende:
Verder heb je er toch helemaal geen last van...???
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |