die heb ik! By van D&G doet het ook goed, maar die is niet echt meer te krijgen geloof ik.quote:
Dacht ik toevallig ook meteen aan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:32 schreef W1ZZ het volgende:
Ik vraag me - met alle respect - trouwens af hoeveel vrouwen als je het zo vraagt klakkeloos het geurtje dat hun vriendje toevallig gebruikt als lekkerste geurtje noemen...?
Omdat hij er een monstertje van had en hij moest hem van mij kopenquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:32 schreef W1ZZ het volgende:
Ik vraag me - met alle respect - trouwens af hoeveel vrouwen als je het zo vraagt klakkeloos het geurtje dat hun vriendje toevallig gebruikt als lekkerste geurtje noemen...?
Maar is het dan meteen het lekkerste herengeurtje dat je kent?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Verder denk ik dat het in andere gevallen is dat je het dus met hem asocieert![]()
.
Nee, dat niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:16 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Maar is het dan meteen het lekkerste herengeurtje dat je kent?Dat bedoel ik een beetje... Mijn vriendinnetjes roken altijd prima hoor (behalve toen m'n eerste vriendinnetje ineens D&G Light Blue ging gebruiken, wat een smerige zooi vind ik dat hee) maar geen van hun geurtjes heeft ooit m'n mening over de lekkerste geur bepaald.
Vraag hem uit dan!quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:47 schreef Bladergroen het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik mannen zonder parfum het aantrekkelijkst.
Op mijn werk, waar voornamelijk mannen rondlopen, waan ik me soms in een Douglas-filiaal en als mijn naaste collega een kop koffie voor me heeft gehaald ruikt mijn mok helemaal naar zijn Fantastische Mannengeur. Ik ga er bijna van over mn nek. (maar ik durf het hem niet te zeggen want hij is zo ontzettend aardig)
klopt als een busquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:32 schreef W1ZZ het volgende:
mijn lichaamsgeur?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:27 schreef Sport_Life het volgende:
Mijn vriendin vindt Hugo Boss het lekkerst, daarna Channel en daarna nog 1 waarvan ik de naam niet heb
Same, same.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:58 schreef Ruud het volgende:
deze heb ik:
[ afbeelding ]
vooral de bovenste krijg ik regelmatig positieve reacties op
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:37 schreef bluejean het volgende:
Een man hoeft helemaal geen parfum!Voor mij in ieder geval niet. En toch ruikt 'ie heerlijk.
Ha.
Haha, o nee, alles behalve!quote:
ah, je valt dus op het 'stoere' type?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:47 schreef bluejean het volgende:
[..]
Haha, o nee, alles behalve!Ik ben zelf juist wel een tuttebel, met een legio aan luchtjes. Maar een lekkere vent, die hoort ook gewoon van nature lekker te ruiken. Die koopt geen Chanel voor zichzelf, maar voor mij
.
quote:
ik zie er een beetje tegenop om me langdurig in zo'n douglas ofzo op te houden zonder me eerst te informeren, ik stel me voor dat er dan een verkoper om me heen gaat zwermen en me onzin verkoopt, ik heb er immers 0 verstand vanquote:Op donderdag 19 februari 2009 03:19 schreef Stereotomy het volgende:
Snuiven totdat je erbij neervalt in de winkel.
Of gewoon de top 10 volgen van douglas.nl of iciparisxl.nl . Immers, de suggesties die je hier zult krijgen, verschillen toch niet zoveel.
nou ja, ik kan natuurlijk niet met de neus van andere mensen ruiken en ik ben gewoon niet thuis in dat hele wereldje, de verkoper wil me natuurlijk vooral iets duurs verkopen lijkt me als hij/zij merkt dat ik er geen zak vanaf weetquote:Op donderdag 19 februari 2009 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoor echt zoveel onzin over wat mensen van anderen horen.
Chicks dig JPG Le Male, Acqua di Gio en Boss Bottled. Get over it.![]()
En hoe kan een verkoper je nou onzin verkopen. Je hebt je neus toch mee?
Ja maar, je doet net alsof je zelf helemaal geen invloed op het proces hebt. Je kunt toch wat snuiven en zeggen: iets zwaarder, of iets lichter, of ik vind die citroengeur niet lekker, etc. Dan kan zo'n verkoopster je andere dingen aanraden, en kun jij zelf RUIKEN of het aangeraden geurtje dichterbij zit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 03:42 schreef DrPwn het volgende:
[..]
nou ja, ik kan natuurlijk niet met de neus van andere mensen ruiken en ik ben gewoon niet thuis in dat hele wereldje, de verkoper wil me natuurlijk vooral iets duurs verkopen lijkt me als hij/zij merkt dat ik er geen zak vanaf weet
neuh zo serieus bedoel ik het niet, maar wat suggesties en do's en don'ts zou ik wel handig vindenquote:Op donderdag 19 februari 2009 03:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja maar, je doet net alsof je zelf helemaal geen invloed op het proces hebt. Je kunt toch wat snuiven en zeggen: iets zwaarder, of iets lichter, of ik vind die citroengeur niet lekker, etc. Dan kan zo'n verkoopster je andere dingen aanraden, en kun jij zelf RUIKEN of het aangeraden geurtje dichterbij zit.
En jij HOEFT toch niets te kopen? Als je iets te duur vindt dan koop je het niet.
Sjonge, alsof je gedwongen word zeg.
Je hebt toch al suggesties zat in de top 10's van de Douglas en IciParisXL via hun websites? Wat vind je van die geuren (qua beschrijving enzo)?quote:Op donderdag 19 februari 2009 03:52 schreef DrPwn het volgende:
[..]
neuh zo serieus bedoel ik het niet, maar wat suggesties en do's en don'ts zou ik wel handig vinden
Ik heb altijd positieve reacties gehad op mijn geurtjes! Wel is het belangrijk dat het geurtje bij het seizoen past...quote:Op donderdag 19 februari 2009 03:21 schreef DrPwn het volgende:
[..]
ik hoor altijd dat de meeste vrouwen de meeste herengeuren vinden stinken en dat lijkt me niet handig om me aangesmeerd te krijgen
Dat heb ik nog nooit gehoord maar als het zo is is dat wat mij betreft volledig wederzijds!quote:Op donderdag 19 februari 2009 03:21 schreef DrPwn het volgende:
ik hoor altijd dat de meeste vrouwen de meeste herengeuren vinden stinken en dat lijkt me niet handig om me aangesmeerd te krijgen
checkquote:Op woensdag 18 februari 2009 07:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draai echt mijn hoofd als iemand met dit luchtje langs loopt![]()
Zo sensueel en lekker!
Rochas heet het
True, ik snap niet dat alle mannen hetzelfde willen ruiken (en vrouwen het nog steeds lekker vinden als je tijdens het uitgaan 15 man tegenkomt met bijv die JPG Le Malequote:Op donderdag 19 februari 2009 04:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt toch al suggesties zat in de top 10's van de Douglas en IciParisXL via hun websites? Wat vind je van die geuren (qua beschrijving enzo)?
Euhh, hier bij de Douglas en ICI in Groningen kun je chimpansees neerzetten en die zouden het even goed doen als het huidige personeel. Totaal geen verstand van zaken en pushen alleen wat ze van hun baas moeten pushen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:17 schreef Molluck het volgende:
Overigens weten die mensen in de Douglas/Ici Paril echt wel waar ze het over hebben.
100% true.quote:True, ik snap niet dat alle mannen hetzelfde willen ruiken (en vrouwen het nog steeds lekker vinden als je tijdens het uitgaan 15 man tegenkomt met bijv die JPG Le Male op)
Overigens weten die mensen in de Douglas/Ici Paril echt wel waar ze het over hebben. Natuurlijk proberen ze je wel altijd die 'nieuwste aanbieding' aan te smeren, maar als je zegt dat je iets originelers wilt dan komen er ook genoeg suggesties waar je wat aan hebt.
Ik ben de laatste keer dat ik zei dat ik iets wilde hebben wat je niet elke dag 3x ruikt bij een andere kerel wel prima geholpen bij de Ici Paris.
100% waarheid. Echt, je ballen vallen er automatisch vanaf na de eerste spray. Wetenschappelijk bewezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:25 schreef Registratiedienst het volgende:
Gewoon geen geurtje dragen, dat is zo gay.
fag??? dus mannen die parfums dragen zijn fags?>? is dat wat je zegt??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:24 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb mijn mannen graag zonder parfum. Wel goed gewassen en met een goede, neutrale deodorant, zodat je wel zijn geurtje ruikt maar geen zweetlucht zeg maar.
Bij bepaalde mannen kan ik parfum wel leuk vinden, maar dan betekent het dat mn fag hag alarm afgaat.
Nee. Doe niet zo hysterisch en leer lezen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:46 schreef joers1 het volgende:
fag??? dus mannen die parfums dragen zijn fags?>? is dat wat je zegt??
Ik doe niet hysterisch hoor....maar leg uit...wat bedoel je dan wel?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee. Doe niet zo hysterisch en leer lezen.
Ik heb gezegd dat ik mannen waar ik op val liever zonder luchtje heb.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:51 schreef joers1 het volgende:
Ik doe niet hysterisch hoor....maar leg uit...wat bedoel je dan wel?
Ik ruik graag lekker....da's alles.
Duurdere geuren zijn zelden overheersend.....maar veel jongere jongens (pubers) spuiten onwijs veel op...en dán is het mis hahaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:18 schreef Faxie het volgende:
Ik heb zelf Cool Water van Davidoff.... nog geen reacties gekregen eigenlijk...
't Is ook geen overheersend geurtje eigenlijk... maar dat wil ik ook niet.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:59 schreef W1ZZ het volgende:
Ben benieuwd of er van mijn collectie überhaupt eentje wordt genoemd
OMG, die is echt het allerrrrrlekkerste.. Mijn ex had die, ruik em verder nooit ergens.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:01 schreef joers1 het volgende:
Ik ben een geurenfreak en ik heb altijd minstens 10 verschillende geuren in de kast staan.
Momenteel staat er o.a.:
- Paco Rabanne Ultraviolet
-
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:15 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
OMG, die is echt het allerrrrrlekkerste.. Mijn ex had die, ruik em verder nooit ergens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |