die heb ik! By van D&G doet het ook goed, maar die is niet echt meer te krijgen geloof ik.quote:
Dacht ik toevallig ook meteen aan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:32 schreef W1ZZ het volgende:
Ik vraag me - met alle respect - trouwens af hoeveel vrouwen als je het zo vraagt klakkeloos het geurtje dat hun vriendje toevallig gebruikt als lekkerste geurtje noemen...?
Omdat hij er een monstertje van had en hij moest hem van mij kopenquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:32 schreef W1ZZ het volgende:
Ik vraag me - met alle respect - trouwens af hoeveel vrouwen als je het zo vraagt klakkeloos het geurtje dat hun vriendje toevallig gebruikt als lekkerste geurtje noemen...?
Maar is het dan meteen het lekkerste herengeurtje dat je kent?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Verder denk ik dat het in andere gevallen is dat je het dus met hem asocieert![]()
.
Nee, dat niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:16 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Maar is het dan meteen het lekkerste herengeurtje dat je kent?Dat bedoel ik een beetje... Mijn vriendinnetjes roken altijd prima hoor (behalve toen m'n eerste vriendinnetje ineens D&G Light Blue ging gebruiken, wat een smerige zooi vind ik dat hee) maar geen van hun geurtjes heeft ooit m'n mening over de lekkerste geur bepaald.
Vraag hem uit dan!quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:47 schreef Bladergroen het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik mannen zonder parfum het aantrekkelijkst.
Op mijn werk, waar voornamelijk mannen rondlopen, waan ik me soms in een Douglas-filiaal en als mijn naaste collega een kop koffie voor me heeft gehaald ruikt mijn mok helemaal naar zijn Fantastische Mannengeur. Ik ga er bijna van over mn nek. (maar ik durf het hem niet te zeggen want hij is zo ontzettend aardig)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |