abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:42:42 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61085187
Naar aanleiding van:

Welke damesparfum vinden mannen nu het lekkerste?

Doutzen Kroes:

vindt

het lekkerst. Maar daar maalt niemand om, want we willen natuurlijk weten wat de gemiddelde Fok-vrouw lekker vindt op mannen. Dus, dames, zeg het maar
Confidence through competence
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:53:09 #2
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61085379
tvp. Moet natuurlijk wel in de smaak vallen met mijn Sjieke Luchies

Oh btw, Jean Paul Gaultier, Láncome Hypnose en Boss Bottled staan in mijn kast, en zweven dus afwisselend rond mijn hoofd.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_61085471
deze heb ik:

vooral de bovenste krijg ik regelmatig positieve reacties op
pi_61085492
Ben benieuwd of er van mijn collectie überhaupt eentje wordt genoemd
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_61085556

Vind ik heeeel lekker
pi_61085859

Deze staat bij mij op nummer 1.
pi_61086198

pi_61086286
Ik vraag me - met alle respect - trouwens af hoeveel vrouwen als je het zo vraagt klakkeloos het geurtje dat hun vriendje toevallig gebruikt als lekkerste geurtje noemen...?
  zondag 24 augustus 2008 @ 15:32:59 #9
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_61086289
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[ afbeelding ]

die heb ik! By van D&G doet het ook goed, maar die is niet echt meer te krijgen geloof ik.
Are these the nazis, Walter?
  zondag 24 augustus 2008 @ 15:45:41 #10
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61086583
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:32 schreef W1ZZ het volgende:
Ik vraag me - met alle respect - trouwens af hoeveel vrouwen als je het zo vraagt klakkeloos het geurtje dat hun vriendje toevallig gebruikt als lekkerste geurtje noemen...?
Dacht ik toevallig ook meteen aan.
pi_61086762
Het geurtje wat bij mij op nummer 1 staat draagt mijn vriend inderdaad regelmatig, maar dat heb IK wel voor hem uitgezocht.
pi_61087017
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:32 schreef W1ZZ het volgende:
Omdat hij er een monstertje van had en hij moest hem van mij kopen ! Daarom.

Verder denk ik dat het in andere gevallen is dat je het dus met hem asocieert .
pi_61087172
Body Kouros van YSL
Celine pour homme
Sculpture van Nikos
CK One
Dolce & Gabanna pour homme
Habit Rouge van Guerlain

en vast nog wel een paar, maar kan ik zo ff niet van op de naam komen
pi_61087353
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 16:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Verder denk ik dat het in andere gevallen is dat je het dus met hem asocieert .
Maar is het dan meteen het lekkerste herengeurtje dat je kent? Dat bedoel ik een beetje... Mijn vriendinnetjes roken altijd prima hoor (behalve toen m'n eerste vriendinnetje ineens D&G Light Blue ging gebruiken, wat een smerige zooi vind ik dat hee) maar geen van hun geurtjes heeft ooit m'n mening over de lekkerste geur bepaald.
  zondag 24 augustus 2008 @ 16:21:23 #15
55709 Stereotomy
pi_61087462
W1ZZ, you're killing the topic.
pi_61087498
My sweet revenge for you picking on GIT!

Okee okee, weer ontopic dan: meer luchtjes, dames!
pi_61087693
Momenteel: Dior Homme en Chanel Égoïste.
pi_61087789
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 16:16 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Maar is het dan meteen het lekkerste herengeurtje dat je kent? Dat bedoel ik een beetje... Mijn vriendinnetjes roken altijd prima hoor (behalve toen m'n eerste vriendinnetje ineens D&G Light Blue ging gebruiken, wat een smerige zooi vind ik dat hee) maar geen van hun geurtjes heeft ooit m'n mening over de lekkerste geur bepaald.
Nee, dat niet.
Maar toevallig had mijn vriend voordat hij het luchtje kocht dat hij nu heeft ook een luchtje die ik van te voren al geweldig vond .

Maar wat ik nog even wilde zeggen; je kan niet echt een algemeen 'lekkerst' luchtje noemen, omdat parfums op verschillende mensen heel anders kan ruiken.
Zo had mijn moeder een luchtje cadeau gekregen dat bij mijn tante dan geweldig rook, maar bij mijn moeder was het echt een vieze zure lucht .
  zondag 24 augustus 2008 @ 16:58:48 #19
55709 Stereotomy
pi_61088234
Dat is meer onwaar dan waar. Huidtypes hebben absoluut meer invloed op de longevity van een geur dan op de ontwikkeling van de geur. Wanneer je wél grote invloed hebt op de ontwikkeling van de geur hebt, betekent dat je sowieso een sterke lichaamsgeur hebt die mengt met de geur en dat je een uur in de wind stinkt (sorry, mamma van Hoi_Piepeloi ) . Dit wordt onderschreven door dr. Luca Turin, een parfumexpert en chemicus in de organische chemie. (klik)

Maar parfums ruiken niet anders op verschillende mensen dan dat kleding anders eruit ziet bij verschillende mensen. Details kunnen anders zijn, maar het blijft uitermate herkenbaar als hetzelfde geurtje.

Geurtjes Discussie, Review & Ruiltopic - Deel 8
pi_61088273
Dat kan gebeuren als je moeder een zuurgraad heeft die sterk afweek van het gemiddelde. Was het toevallig een erg zoete geur? Normaalgesproken kunnen kleine variaties wel ontstaan maar kun je een geur nog onmiskenbaar als die geur herkennen. Ik quote ook even deze post:

EDIT: heh, ik ging dus de bovenstaande post van Stereotomy quoten
pi_61088920
I agree with Miss Kroes
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_61089252
Eerlijk gezegd vind ik mannen zonder parfum het aantrekkelijkst.
Op mijn werk, waar voornamelijk mannen rondlopen, waan ik me soms in een Douglas-filiaal en als mijn naaste collega een kop koffie voor me heeft gehaald ruikt mijn mok helemaal naar zijn Fantastische Mannengeur. Ik ga er bijna van over mn nek. (maar ik durf het hem niet te zeggen want hij is zo ontzettend aardig )
  zondag 24 augustus 2008 @ 17:52:50 #23
55709 Stereotomy
pi_61089369
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:47 schreef Bladergroen het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik mannen zonder parfum het aantrekkelijkst.
Op mijn werk, waar voornamelijk mannen rondlopen, waan ik me soms in een Douglas-filiaal en als mijn naaste collega een kop koffie voor me heeft gehaald ruikt mijn mok helemaal naar zijn Fantastische Mannengeur. Ik ga er bijna van over mn nek. (maar ik durf het hem niet te zeggen want hij is zo ontzettend aardig )
Vraag hem uit dan!
pi_61089528
Aardig !≡ mee uit willen Stereo
pi_61090773
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vraag hem uit dan!
Ja en dan na afloop kussen zeker.. rondje parfumhappen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo