Is dat duur? Je eigen aquarium laten bouwen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:44 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
het is gemaakt door Aquaglas (in opdracht van mij: geen standaard maat)
[..]
wellicht wel, al hoor ik ook vaak genoeg van mensen dat het goed gaat, we zullen wel zien
Ja, ik denk dat de muggenlarven te groot waren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:27 schreef As_33 het volgende:
[..]
Misschien waren de rode muggenlarven te groot? Vandaar de suggestie van de watervlooien. Het zinkt niet meteen uiteraard, dwarrelt eerst wat door de bak, zoals al het diepvriesvoer, maar uiteindelijk zinkt het natuurlijk wel.
Wat voor bodemtabletjes heb je trouwens, voor alleseters of voor algeters?
het kale aquarium + meubel kostte 1200 euro en daar komt de rest dan nog bij (zit dus wel ruim boven de 2500 euro exclusief vissen & planten)quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat duur? Je eigen aquarium laten bouwen?
Ik weet een zeer goedkoop adres in de buurt van Helmondquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat duur? Je eigen aquarium laten bouwen?
Wat is voor jou de definitie van goedkoopquote:Op zondag 28 december 2008 12:19 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik weet een zeer goedkoop adres in de buurt van Helmond
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:16 schreef Catch22- het volgende:
hallo mensen. Ik ben er ook weer eens. Ik heb inmiddels een 1.5 meter bak met malawi cichliden.
o.a.
een trio
[ afbeelding ]
nimbochromis fuscotaeniatus. nog niet volwassen
Een aantal labidochromis caerulus
[ afbeelding ]
en nog wat losse vissen die weg gaan. Heb in het begin een verzameling losse vis gehad. Ik wil mijn bestand nu zo maken als ik het zelf wil. Dus geen losse vissen meer, alleen maar koppels/trios
Ik heb nu een rekord 60, die is 54 liter, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:18 schreef LoggedIn het volgende:
Hoe zit het nou met groottes van aquaria? Ik zou nogsteeds weleens een keer iets willen proberen met klein bakje. Maar op internet lees je dan weer dat je 50l per vis moet rekenen, en je voor een handvol vissen dus 1,5m glas in je kamer moet zien te parkeren
Wat zijn nou precies je mogelijkheden met een wat meer hanteerbare, minder dure, 'gewoon eens wat proberen' bak? Beetje in de richting van 60l, zegmaar.
Maar dat kan dus wel?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu een rekord 60, die is 54 liter, als ik het goed heb.
De mogelijkheden zijn beperkt, maar voor mij is het prima.
Nu zitten er 3 corydorassen in en het plan is om nog wat vissen erbij te kopen.
Dat is alleen als je joekels van cichlides wil gaan houdenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:18 schreef LoggedIn het volgende:
Maar op internet lees je dan weer dat je 50l per vis moet rekenen
Ja, de ruimte is alleen wel beperkt, maar het voldoet voor mij.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:26 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar dat kan dus wel?Met wat planten erbij enzow
van wanneer zijn het joekels?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:30 schreef Prowl het volgende:
[..]
Dat is alleen als je joekels van cichlides wil gaan houden
Ze zien er wel gaaf uit iddquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef Catch22- het volgende:
kan wel, 1 paartje.
want ze zijn ENORM terretoriaal, net als bijv. de zebracichlide. Daarbij planten ze zich ongeveer net net zo snel voort als guppen, dus je hebt zo je bak vol en je raakt ze aan de straatstenen niet kwijt, omdat de halve wereld kersenbuikcichliden heeft.
Ik zou voor een antennebaarzen of Apistogramma Agassizii gaan. Toch kleine baarzen, niet te aggresief, mooi en stoer
Geld opleveren doet het nooit, je moet er nl. wel energie in steken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:10 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ze zien er wel gaaf uit iddMaar ik zat net op de aquariumwiki te kijken, er zijn echt héél veel mooie visjes
Is dat voortplanten eigenlijk een groot probleem? Da's toch iets waar ik me liever niet druk om zou willen maken, tenzij ik een vis heb die me veel geld op gaat leveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |