quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:49 schreef pimbah het volgende:
pberends topic![]()
Deze dan: Liftster voor wereldvrede bruut vermoord
dat zegt ie toch niet? ...quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:13 schreef Deliah het volgende:
Alsof die gebieden wel veilig zijn voor niet-westerse vrouwen.
Fijn dat je dit met ons wilt delen Ts.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:47 schreef pberends het volgende:
... Mooi dat ze ontvoerd is, domme muts....
Sneu inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:37 schreef afcajos het volgende:
Ik zou dit mokkeltje ook niet ongestraft door mijn gebied laten reizen![]()
[ afbeelding ]
fap fap fap!
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:37 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
fap fap fap!
Precies.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat zegt ie toch niet? ...
die hebben de pech dat ze daar wonen...
maar als blanke vrouw daar moedwillig heen gaan is wel redelijk vragen om problemen idd....
Ik zou der ook gangrapen als ik een Afrikaanse warlord was in een rechtloze staat.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:37 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
fap fap fap!
"Now nobody can see I'm beautiful.... I'm save of rapists!!!"quote:
Blijkbaar vinden zij het wel iets wat het vechten waard is. Kwestie van prioriteiten stellen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:33 schreef Tuvai.net het volgende:
Eensch. Naïeve, linkse wereldverbeteraars.
Hun gedachtegoed en bedoelingen zijn goed, maar de wereld bestaat nu eenmaal niet uit regenboogjes en roosjes.
Zolang het allemaal uit het nieuws blijft, ze niet om medelijden gaan vragen etc etc heb ik er ook geen moeite mee.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden zij het wel iets wat het vechten waard is. Kwestie van prioriteiten stellen.
Ik heb toch wel 10000 keer meer respect voor zo iemand dan iemand die een beetje de mister obvious gaat uithangen als het mis gaat. Dat dat kon gebeuren wist zij ook wel.
Er zit nog een hele dikke streep tussen voor iets vechten wat nog te redden valt, en vechten voor iets wat een verloren zaak is. Als we een eeuw verder zijn is het gemiddelde Afrikaanse land/staat nog steeds een gat van armoede, corruptie en achterlijkheid.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden zij het wel iets wat het vechten waard is. Kwestie van prioriteiten stellen.
Ik heb toch wel 10000 keer meer respect voor zo iemand dan iemand die een beetje de mister obvious gaat uithangen als het mis gaat. Dat dat kon gebeuren wist zij ook wel.
hahah dat moet ik zien, enige goeie verwijzing zodat het te vinden is op uitzending gemist?quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Erg dom ja, net zoals dat meisje van BNN die naar Iran ofzo ging, die vonden ze een hoer omdat der hoofddoek niet goed zat, al die mannen aan der tieten zitten enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |