ik ben wel eens gebeld toen ik op een dag een paar rooitjes stuk sloeg met de ccquote:Op zondag 24 augustus 2008 08:30 schreef Convergence het volgende:
Interpay belt mij nooit als ik een transactie met mijn creditcard maak.
Mag aannemen dat hij zoveel hersens bezit.quote:Op zondag 24 augustus 2008 08:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dat kost jou dus niks kerel.
Dat moet je aangeven bij de politie.
ga weg je gek kan nooitquote:Op zondag 24 augustus 2008 10:35 schreef Burghardt het volgende:
1600 dollar, dat is toch zo'n 4 euro tegenwoordig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Inderdaad, TS is gewoon een paupert die gaat lopen mekkeren om 4 euroquote:Op zondag 24 augustus 2008 10:35 schreef Burghardt het volgende:
Moet je wel kunnen bewijzen dat je daar op moment van transactie niet was. Was je cc gejat of hebben ze hem gekopieerd?quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:44 schreef Mikkie het volgende:
Hier in NL ben je daar haast altijd voor verzekerd, is dat bij jullie niet, TS?
In zimbabwaanse dollars is het nog geen cent.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:35 schreef Burghardt het volgende:
TS huilt om 4 euroquote:Op zondag 24 augustus 2008 10:38 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Inderdaad, TS is gewoon een paupert die gaat lopen mekkeren om 4 euro
Bij een tankstation...quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:23 schreef neo2000 het volgende:
Blijkt straks dat je girlfriend gewoon nieuwe schoenen gekocht heeft.
Aangezien ongetwijfeld de zaken wat slechter gaan bij de tankstations in USA, omdat benzine oh zo duur is (oke is het ook als je een laag salaris hebt), zijn sommigen overgestapt naar een meer uitgebreid assortiment, waaronder, je raadt het al, schoenen!quote:
Only in..quote:
CC is niet onderdeel van de Amerikan dream!quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:49 schreef gohan16 het volgende:
Lang leve de ceditcard... the american dream is wel erg fraudegevoelig..
RATMquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:43 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite All of which are American dreams
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:43 schreef Vampier het volgende:
[..]
CC is niet onderdeel van de Amerikan dream!
Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite All of which are American dreams
George C.quote:"It's called the American Dream, because you have to be asleep to believe in it"
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:13 schreef raulbouli het volgende:
Zoooo ik weet al wat die mexicaan aan het doen is....
[ afbeelding ]
In welk land woon jij? http://usa.visa.com/personal/cards/debit/index.htmlquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:43 schreef Fogel het volgende:
Als het meteen afgeschreven is heb je een debit card, geen credit card.
Newbie alert die users niet kent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:37 schreef FracturedMindz het volgende:
Verkapt kijk-mij-eens-in-amerika-wonen-topic.
In Noorwegen, en heb zowel Noorse credit cards (waar je eens per maand een keer de rekening krijgt) en debit cards (waar het bedrag meteen afgeschreven wordt). Van VISA heb ik zowel credit als debit card en van mastercard alleen credit cards.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:04 schreef Vampier het volgende:
[..]
In welk land woon jij? http://usa.visa.com/personal/cards/debit/index.html
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:37 schreef FracturedMindz het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:37 schreef FracturedMindz het volgende:
Enkel is het dat Mexicanen daar al echt wel een tijdje langer zaten dan de meesten Amerikanen hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:14 schreef ZureMelk het volgende:
Immigranten zorgen daar ook voor een golf van misdaad.
Helaas hebben mensen binnen onze overheden belang bij de aanwezigheid van grote aantallen laaggeschoolde goedkope arbeidskrachten dus laten ze onze landen lekker naar de klote gaan.
De Mexikanen moeten gewoon de grens over getrapt worden net zoals we hier een aantal bevolkingsgroepen terug moeten sturen naar de afzenders.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef Tiemie het volgende:
Ha-Ha
lekker voor je!![]()
![]()
Das péch, geld weg!![]()
![]()
quote:ik heb mun geld terug... slotje!
Lees dan het hele topic noob.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef Tiemie het volgende:
Ha-Ha
lekker voor je!![]()
![]()
Das péch, geld weg!![]()
![]()
only in america?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe kan je zoveel geld opnemen bij een tankstation?
TS heeft het geld alweer terug. Sterkte wensing komt een beetje laatquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:46 schreef Badabingea het volgende:
Sterkte kerel, mooi kutje.. Voor mij voorlopig geen CC
Hoeveel liter diesel zal in een flinke vrachtwagen gaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe kan je zoveel geld opnemen bij een tankstation?
+-450 hoezo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoeveel liter diesel zal in een flinke vrachtwagen gaan.
Ik denk dat de TS gewoon bedoeld dat die bedragen van de CC rekening zijn afgeschreven. VISA heeft mij ook wel eens gebeld dat er een hoog bedrag is afgeschreven en dat is echt een credit card, krijg gewoon maandelijks een rekening. Daarbij heeft de CC maatschappij hem gebeld, hij niet naar hun.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Noorwegen, en heb zowel Noorse credit cards (waar je eens per maand een keer de rekening krijgt) en debit cards (waar het bedrag meteen afgeschreven wordt). Van VISA heb ik zowel credit als debit card en van mastercard alleen credit cards.
Heb trouwens ook een debit card van WAMU gehad (vestiging Chehalis, WA, kreeg ik bij zo'n free checking account).
In je OP zeg je dat het geld al afgeschreven was toen VISA je belde, wat dus wil zeggen dat je een debit (of check als je het liever zo noemt) card zou moeten hebben, OF dat je zo dom bent geweest om het volledige bedrag te betalen toen de maandelijkse rekening kwam zonder eerst na te gaan of er transacties op stonden die er niet thuis hoorden.
Dus, zijn deze betalingen met een credit card gedaan of niet?
Volgens je linkje "A Visa check card is a debit card ...."
Visa belt normaal gesproken dezelfde dag dat de vreemde afschrijving plaatsvindt, eventueel een dag erna. Hoe dan ook, niet genoeg tijd om een rekening in de post te krijgen voordat ze je gebeld hebben. Indien het geld dan al van de rekening af is bij vampier waardoor hij de huur niet kan betalen (quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat de TS gewoon bedoeld dat die bedragen van de CC rekening zijn afgeschreven. VISA heeft mij ook wel eens gebeld dat er een hoog bedrag is afgeschreven en dat is echt een credit card, krijg gewoon maandelijks een rekening. Daarbij heeft de CC maatschappij hem gebeld, hij niet naar hun.
Veranderd ook verder niks aan de klacht of zo, want het blijft kut, of je het nu over een maand moet betalen of nu
Oja, nog even over credit cards: http://www.zug.com/pranks/credit/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |