Ja, wel oud. Maar dit soort kinderen zullen er altijd zijn. Fijne herinnering hoe deze schatjes het leven van hun naasten bepalen en uiteraard een heel leger van SPW'ers aan het werk houdenquote:
Van wat ik me kan herinneren waren ontploffende leraren juist degene die je het meest uit ging dagen. Geweldigquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:26 schreef TC03 het volgende:
Die begleidster doet haar best rustig en rationeel te blijven, maar dat werkt niet. In dit soort gevallen kan je denk ik beter een man als begleider hebben. Je weet wel, diezelfde types als je leraren vroeger die helemaal konden ontploffen. Daar zou ze echt niet zo tegenin durven te gaan.
Nou, waarom zou je een "ontploffende leraar" willen hebben? Die lijkt zeker op vader, die je een knal geeft als je niet luistert.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:26 schreef TC03 het volgende:
Die begleidster doet haar best rustig en rationeel te blijven, maar dat werkt niet. In dit soort gevallen kan je denk ik beter een man als begleider hebben. Je weet wel, diezelfde types als je leraren vroeger die helemaal konden ontploffen. Daar zou ze echt niet zo tegenin durven te gaan.
euhhh... ze discussieerd met dat kind.. dat is imho al fout..quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:36 schreef Manono het volgende:
Maar ze gebruikt haar vrouwelijk kwaliteiten nauwelijks. En bovendien staat ze op dat meisje neer te praten ipv dat ze met haar aan tafel gaat zitten.
Op mijn opleiding werd dit filmpje dus ook gebruikt als "zo moet het dus niet" lesquote:Op zondag 24 augustus 2008 07:23 schreef Toeps het volgende:
Ow, dit is oud! Heb dat destijds ook zitten kijken, wat me het meest opviel waren de incapabele leiders. Zo'n vrouw die met een kind van negen in een welles-nietes discussie gaat, damn.
Gequote. Ik ga dat toch zeker niet helemaal overtypenquote:Op maandag 25 augustus 2008 02:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mooi gekopieerd van Poeke uit het topic dat Zargon postte
Jij bent echt dom als je denkt dat iets anders dan de harde hand hier nog helptquote:Op maandag 25 augustus 2008 07:09 schreef Manono het volgende:
[..]
Doe jij ff normaal, imbeciel.
Ga op een sport ofzo.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:21 schreef SpecialK het volgende:
zo dit is al zo oud dat dit nog best wel eens van de eerste youtube filmpjes kan zijn.
uithongeren..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:50 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Jij bent echt dom als je denkt dat iets anders dan de harde hand hier nog helpt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |