Ziet er leuk en lekker uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:48 schreef Ingridh007 het volgende:
Wij hebben onderstaand arrangement geboekt
Pure passie RTL verwenarrangement
Puur passie, dat is waar Librije’s Hotel voor staat. Speciaal voor kijkers van de RTL serie hebben we een arrangement samengesteld.
Het arrangement bestaat uit:
• Aankomst met een welkomstdrankje en hapje in de wijnbar of binnenplaats
• Vier gangen diner inclusief wijnarrangement Librije’s Zusje
• Overnachting in een luxe Royale Kamer
• Gratis gebruik van internet
• Gebruik uitgebreide gastartikelen, zoals badjas, slippers, luxe toiletartikelen
• Koffie en thee faciliteiten op de kamer
• Uitgebreid Librije’s Hotel ontbijt
• Wijn workshop
Keuken of restaurantgedeelte?quote:Op maandag 20 april 2009 01:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Kick!![]()
Wij gaan weldra weer eens.
De gelegenheid is Arty's verjaardag (afgelopen september, waarvoor ik als cadeautje dus een reservering maakte. En met koninginnedag is het dan eindelijk zo ver.).
Ik ben weer benieuwd wat Trees aanheeft!
Toen wij er waren zag ze eruit als een klodderige Tinky Winky.quote:Op maandag 20 april 2009 01:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben weer benieuwd wat Trees aanheeft!
quote:Op maandag 20 april 2009 18:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Toen wij er waren zag ze eruit als een klodderige Tinky Winky.
Ik vond haar ook helemaal niet aardig. Anders had ik vast gezegd dat paars echt haar kleur is, vooral als je het combineert met alleen maar paars.
Nog 2 dagen.... gaat het door?quote:Op zondag 26 april 2009 17:43 schreef Duderella het volgende:
Het was/is door ziekte even spannend of we donderdag kunnen gaan.
Ik beslis morgen. Volgens mij is Arty er al uit dat het 'm niet wordt, maar ik steek nog even mijn kop in het zand. Ik heb een nare bacterie opgelopen en lig al een week nagenoeg permanent plat. Zo balen, dit.quote:
Erst maar eens genezen van die varkensgriep en dan kan je altijd nog een keer uit eten bij Sjon en Trees.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:35 schreef Duderella het volgende:
Ik beslis morgen. Volgens mij is Arty er al uit dat het 'm niet wordt, maar ik steek nog even mijn kop in het zand. Ik heb een nare bacterie opgelopen en lig al een week nagenoeg permanent plat. Zo balen, dit.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Erst maar eens genezen van die varkensgriep en dan kan je altijd nog een keer uit eten bij Sjon en Trees.
Beterschap.
Nee, ik heb er niets voor, omdat ze eerst wilden vaststellen wat het exact is. Alleen als het echt te gek werd, qua koorts, moest ik weer bellen. Maar ja, ik vind niet snel iets te gek.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:51 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje duderije, die russische eitjes ook
Ik ga duimen dat het wel gaat lukken(heb je er wat voor?)
Ben ik met je eens, ik vond het doodeng! Inmiddels heb ik (sorry mensen, bijna klaar) de binnenboel wel weer redelijk op orde geloof ik. Wat rest is enorme pijn in mijn spieren, orenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Gadverdamme Bloederinnetje dat klonk wél akelig en verontrustend hoor
Ja, die bedoel ik inderdaad!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:08 schreef MissHobje het volgende:
Ja die hebben gave arrangementen Duderinnetjeik heb die euhm dit gezien en lijkt me enorm leuk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |