Je luistert stiekem naar Dance departmentquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:52 schreef Sirolf het volgende:
Hoe krijg ik het toch altijd voor elkaar om bijna elke week alleen de laatste 10 á 15 minuten van Weekend DnA te horen...?
Ze zenden vandaag uit vanuit mijn dorp, maar zelfs dat vind ik geen reden om te gaan luisteren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Je luistert stiekem naar Dance department
quote:
Het was tegen Feyenoord hèquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nou ben ik geen PSV fan, maar Ajax zou echt bij wet verboden moeten worden![]()
Ja daar kom ik net achter idd.quote:
Ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja daar kom ik net achter idd.![]()
Dan had Feyenoord wel mogen winnen
Maar dat veranderd niets aan het feit dat Ajax verboden moet worden![]()
Eindhovense zegt: hulde!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nou ben ik geen PSV fan, maar Ajax zou echt bij wet verboden moeten worden![]()
http://domienverschuuren.(...)og/148630/Spiderman/quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Eindhovense zegt: hulde!
(zowel ajax als feyenoord zouden verboden moeten worden.. én AZ, maar dan in mindere mate)
Nee maar echt, Feyenoord maakte geen kans joh.
Die nieuwe van PSV, die van VVV komt is trouwens best goed!
Die keeper gaat t nog zwaar krijgen, Gomez opvolgen...
*stopt met over voetbal praten en zal weer vrouwelijker dingen zeggen*
Edit; Heb trouwens maar met een half oog zitten kijken, beetje douchen, beetje internet, beetje voetbal, beetje eten koken... dat soorts...
Zegguhm, vraag me af, wat is de nieuwe dare voor Domien voor volgende week? Ik heb naar MAW geluisterd en teruggelezen in t vorige topic en ik zag *iets* met spinnen, maar wat..?
Goedemorgen. Why the sad face?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |