Dat dacht ik ook na al die lovende recensies en voordat ik de film zelf zag. Ik was bang dat het weer het typische overdreven gedweep was, waarbij ze het tragedie nog even groter maken door hem af te doen als een geniale acteur...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Over de doden niets dan goeds enzo. Dan speelt natuurlijk heel erg mee bij zijn beoordeling van zijn rol in Dark Knight.
Greg giraldo volgens mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:42 schreef Salamander het volgende:
Zo gaat dat he.
In de Roast van Bob Saget maakt iemand nog een grap over hem. Weet niet meer wie trouwens.
Theo bedoel je???? ROFLLMAO!2;quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:11 schreef RacerDKB het volgende:
Dat is zo vaak, als ze dood zijn worden ze pas populair.
Net als die dude, Vincent van Gogh
Nee, cultuurbarbaar, ik bedoel Vincent van Gogh, die schilder, die in zijn leven maar één schilderij verkocht en later pas fucking beroemd werdquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:16 schreef Bananaphone het volgende:
[..]
Theo bedoel je???? ROFLLMAO!2;
Blijkbaar ben ik niet de enige die die hele batmanzooi niet kijktquote:
Net goed dat ie deaud isquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:38 schreef Nikmans het volgende:
Ok, Heath was goed in Dark Knight en blijkbaar ook in Brokeback Mountain (hoewel ik die film probeer te vermijden) maar daarbuiten heeft hij in weinig interessante films gespeeld. Opeens gaat hij dood en is de halve wereld fan van hem?
Wat heeft ie gedaan behalve de Joker op een toffe manier neergezet?
Klacht: Overhypte acteurs
Bonus: http://www.imdb.com/title/tt1054606/ hier kijk ik op zich wel naar uit
Ga jij mijn slechte grap ook nog eens verpesten. Ik doelde op V van G met mijn "wie?"quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:50 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik niet de enige die die hele batmanzooi niet kijkt
Duidelijker zijn de volgende keerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef Salamander het volgende:
[..]
Ga jij mijn slechte grap ook nog eens verpesten. Ik doelde op V van G met mijn "wie?"
Deze Batman serie is echt wel okay. En Heath speelt The Joker gewoon goed.
Andre Hazes ook zo'n geval. De beste man had al jaren geen hits meer en trad nog enkel op in achterkamertjes voor studenten, maar na zijn dood was ie Nederlandse beste volkszanger en heeft ie meer nummer één hits gescoord dan toen ie leefde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:48 schreef Yi-Long het volgende:
Dat zul je altijd zien wanneer mensen 'te vroeg' gaan. Dan worden hun prestaties en talenten opeens gigantisch opgehemeld, en alle missers en slechte punten hoor je niemand meer over.
OK. Ik probeer de volgende keer duidelijk te zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:04 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Duidelijker zijn de volgende keer
Hij was wel met een aardige come-back bezig op het moment dat hij stierf..dus die vlieger gaat niet helemaal op.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:06 schreef Herald het volgende:
[..]
Andre Hazes ook zo'n geval. De beste man had al jaren geen hits meer en trad nog enkel op in achterkamertjes voor studenten, maar na zijn dood was ie Nederlandse beste volkszanger en heeft ie meer nummer één hits gescoord dan toen ie leefde.
Klein beetje hetzelfde als destijds met Brandon Lee, alhoewel dat toch wat kleinschaliger was. Al die emo's opeens met een The Crow look..quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:06 schreef Kriegel het volgende:
Ledger was gewoon enorm goed als The Joker, als ie dan vervolgens vlak erna de pijp uit gaat en zo'n laatste rol het sterkst blijft hangen krijg je als reactie een soort cult-verering, overdreven misschien maar wel begrijpelijk.
quote:he cant be dead
by alexaw9 1 day ago (Thu Aug 21 2008 18:11:26)
he cant he cant he cant
i love him so much. not like a fangirl but his performances and just how he seemed as a person
and 28 years old ..
he cant be dead he just cant.
quote:songs that remind you of Heath
by ulliels_veela (Sat Jul 19 2008 19:18:40)
I've made another board!
Okay here are two of mine
When I'm Gone - Eminem
Mockingbird - Eminem
Listening to these songs at times it seems like he's singing directly to Matilda! These songs also reference some of the things that happened in his life, such as insomnia and Hayley (Matilda) misses her daddy and there is a broken family.
Also after watching the joker, I must give credit to "Emo Kid", not out of disrespect for Heath, just the way they phrase things that sound similar to the joker because of his panda-eyes and dark, menacing manor.
Who Knew - Pink, reminds me of Michelle and Heath, as well as How Do I Live Without You by Leanne Rimes because I saw a gorgeous fanvid of the two on youtube and now everytime I hear this song I feel awfully sad.
Better Off Alone - in credit to the breakup of Heath and Michelle
Semi-Charmed Life by Third Eye Blind because it reminds me of his character in 10 Things I Hate About You
Daddy Wasn't There - Austin Powers for Matilda
The Rose and Wind Beneath My Wings - Bette Midler because it reminds me of Matilda and Michelle and what Heath meant to them
Goodbye Earl- The Dixie Chicks, for some reason it reminds me of Brokeback Mountain when he's threatening her in the kitchen. This song is hilarious and you should watch the video on youtube!
Tell me what YOU think!
En zo staan er nog tientallen van dit soort overdreven topics. Sommigen zouden hun moeder nog inruilen als dat hem weer tot leven zou brengen.quote:broke into tears
by dalxzzx 10 hours ago (Sat Aug 23 2008 07:22:31)
tonight, i watched The Dark Night, i will tell you..
whatever reason Heath died... he shouldn't have.
i came out of the movies forgetting the story plot.
he truly and beautifully stole the show.
I'm trying not to cry just typing this.
A Knight's Tale en vooralquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:38 schreef Nikmans het volgende:
maar daarbuiten heeft hij in weinig interessante films gespeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |