graag gedaan. Verwachten ze safety car situatues en dan zie je ze alleen bij de formatie ronde achter het veld rijden en voor de rest aan het einde van de pitstraat staan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:04 schreef Piles het volgende:
Tijd voor een nieuwe telefoon?
[..]
Nog bedankt hè![]()
heeft ie al.. tis de connectie die niet goed werkt.. de foon zelf dusquote:
Hopen op regen dan maarquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu maar hopen op spectakel bij de GP van België
Best? Wat moet je daar dan doen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
Zodadelijk maar eens in de auto stappen richting Best. Zat net weer eens lekker in een boek moet ik zo gaan
idd. beetje zon het ene moment en dan weer een stortbuitjequote:
Ik nietquote:
gewoon een nieuw abbo afsluitenquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:09 schreef Cuegirllie het volgende:
En alle zelfs tweedehands leuke telefoons kosten ook al snel 100 euro, waarom is het zo duur
Duurde lang, zo'n reactiequote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd. beetje zo het ene moment en dan weer een stortbuitje
Zoveelquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:09 schreef Cuegirllie het volgende:
En alle zelfs tweedehands leuke telefoons kosten ook al snel 100 euro, waarom is het zo duur
heb tijdje terug al een 1 jarig abbo afgeslotenquote:
Ga ik nog ff controllenquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu nog ff moffen knallen![]()
Goeie timing weerquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:17 schreef Yesse het volgende:
Hoiii
Altijd lastigquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:20 schreef Californium het volgende:
wat zal ik dadelijk eens gaan eten
Ik ben dan ook net wakkerquote:
Ik ga zo ook alweer weg dusquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie timing weer
Bijna iedereen is net weg
[..]
Altijd lastig![]()
Shake it babyquote:
Neuhquote:
Daarom heb ik voor m'n videocamera ook een statief gekocht. Bij mij beweegt ook allesquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh
Maarja wat wil je met een sluitertijd van 1 seconde, als het niet meer is; als je hem dan scherp krijgt moet je echt cold as ice zijn
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom heb ik voor m'n videocamera ook een statief gekocht. Bij mij beweegt ook alles
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ben weer terug van moffen knallen. Ik heb gelijk spierpijn![]()
ik ben gestopt toen ik dood ging. Had ook al gelijk spierpijn. Dus was gelijk mooi excuus om weer te stoppenquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik ben gestopt met controllen, het lukte niet
Geduldquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:11 schreef Californium het volgende:
Hellow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |