abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61102338
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 10:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Topictitel op verzoek aangepast
[..]
Het nummer van de vorige klopt ook niet
Your mom is hot, your dad is crazy
pi_61103789
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik ben er afgelopen maandag geweest en het was geen bende hoor, was juist erg rustig en voor Delft erg opgeruimd (gezien alle verbouwingen van de afgelopen jaren).
Wel heel veel Denen, Zweden, Noren en Engelsen in de winkel die aan het afbreken en opbouwen waren, moet nog flink wat gebeuren voor de nieuwe collectie overal staat.
Maar wel een stuk ruimer en mooier geworden die Delftse IKEA, gek om een écht raam te zien vanuit een "slaapkamer" i.p.v. een poster van een raam of iets dergelijk.
Thanks, dan wacht ik het nog een weekje af voordat ik erheen ga
pi_61103904
Wow, heeft iemand zelf de KRAMFORS in formaat 3.10 meter?
Ik zag deze op de site staan, ik vroeg me af waarom ze twee soorten drie-zits hadden, en toen zag ik pas bij afmetingen dat de duurste variant gewoon 3 meter 10 is.
Ik kan me niet herinneren deze ooit in de winkel te hebben gezien, is die nieuw? Lijkt ons echt super gaaf, zo'n big ass bank.
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:39:54 #29
3185 Adelante
To let it go now
pi_61104889
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:48 schreef Syytön het volgende:
Wow, heeft iemand zelf de KRAMFORS in formaat 3.10 meter?
Ik zag deze op de site staan, ik vroeg me af waarom ze twee soorten drie-zits hadden, en toen zag ik pas bij afmetingen dat de duurste variant gewoon 3 meter 10 is.
Ik kan me niet herinneren deze ooit in de winkel te hebben gezien, is die nieuw? Lijkt ons echt super gaaf, zo'n big ass bank.
Is dat niet gewoon een combinatie van twee onderstellen zonder armleuning?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61105097
Nogmaals een vraagje voor de kenners:

Wij hebben dit dekbedovertrek, het bevalt ons zo goed dat we er nog eentje (met zelfde print: lits jumeaux) bij willen.
Weet iemand de naam ervan? En weet iemand of deze nog in het assortiment zitten? Ben namelijk al twee keer voor niets langs Ikea geweest, ze hadden ze niet...

Bedankt!
pi_61105109
Hmm,
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:39 schreef Adelante het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon een combinatie van twee onderstellen zonder armleuning?
Hmm daar heb je een goed punt.
+ =

Wat ik me alleen altijd ernstig afvraag, is of je niet de hele tijd bezig bent die banken tegen elkaar aan te schuiven, hier zit volgens mij niet een systeem achter dat zorgt dat de banken bij elkaar worden gehouden, of wel?
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:53:00 #32
3185 Adelante
To let it go now
pi_61105184
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:48 schreef Jippo het volgende:

Wij hebben dit dekbedovertrek, het bevalt ons zo goed dat we er nog eentje (met zelfde print: lits jumeaux) bij willen.
Weet iemand de naam ervan? En weet iemand of deze nog in het assortiment zitten? Ben namelijk al twee keer voor niets langs Ikea geweest, ze hadden ze niet...

[ afbeelding ]

Bedankt!
Zit niet meer in het assortiment, wij hebben 'm ook en het is idd een lekker stofje Open je nachtkastje niet naar de verkeerde kant trouwens?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:17:24 #33
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_61108704
Hoi!!

Weet iemand hoe het zit bij de Ikea als je ontevreden bent over een product?? Heb nl. de tas op wielen gekocht (Ikea Family), en dat ding is echt absoluut niet functioneel. Echt een onding, terwijl ik dacht dat het formaat handig zou zijn voor een korte trip. Als je er spullen in doet, dan kan hij niet meer rechtop staan en als je ermee rijdt, dan wankelt ie zo erg dat ie af en toe gewoon omklapt.. vreselijk ding dus!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_61109798
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:53 schreef Adelante het volgende:

[..]

Zit niet meer in het assortiment, wij hebben 'm ook en het is idd een lekker stofje Open je nachtkastje niet naar de verkeerde kant trouwens?
Oh wat ontzettend jammer! Weet je toevallig de naam ervan? Ik heb de foto van internet geplukt, niet onze slaapkamer dus..
pi_61110656
Ik heb de Ikea gids maar opnieuw aangevraagd via dat e-mailadres. En hij komt eraan!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 25 augustus 2008 @ 16:39:10 #36
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_61113908
Ik heb m ook nog niet, iedereen heeft m al behalve ik
In me Burberry......
pi_61117733
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 16:39 schreef Chav het volgende:
Ik heb m ook nog niet, iedereen heeft m al behalve ik
Mail even naar dat adres dat hier in dit topic staat. Gisteravond gemaild en kreeg vanmorgen al een mail terug dat ie nagezonden word!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_61118097
Ik heb de gids ook
pi_61120302
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:48 schreef Jippo het volgende:

[ afbeelding ]

Bedankt!
Hanna Parla heet 'ie... Ik vind hem ook wel fijn, wil alleen de volgende keer liever niet meer een dekbed zonder 'flap', wil dat ding een beetje fatsoenlijk in kunnen stoppen en dat kan met deze niet (vergeten op te letten toen ik hem kocht). En die knippertjes zijn best irritant soms.

Verder nog geen gids hier, maar ik weet niet bij welk postcodegebied ik hoor... zit mooi tussen 2 vestigingen in.
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:39:27 #40
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_61120614
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef Arinna het volgende:

[..]

Hanna Parla heet 'ie... Ik vind hem ook wel fijn, wil alleen de volgende keer liever niet meer een dekbed zonder 'flap', wil dat ding een beetje fatsoenlijk in kunnen stoppen en dat kan met deze niet (vergeten op te letten toen ik hem kocht). En die knippertjes zijn best irritant soms.

Verder nog geen gids hier, maar ik weet niet bij welk postcodegebied ik hoor... zit mooi tussen 2 vestigingen in.
Dan kun je nooit meer een IKEA dekbedovertrek kopen . Zweden stoppen blijkbaar geen dekbed in (dus ik ben Zweeds, ofzo ).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_61120860
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dan kun je nooit meer een IKEA dekbedovertrek kopen . Zweden stoppen blijkbaar geen dekbed in (dus ik ben Zweeds, ofzo ).
Ja, dat had ik later ook ontdekt... mijn andere dekbedden zijn dan ook niet van IKEA
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:53:53 #42
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_61121085
Ik heb `m, vriendlief heeft m van iemand meegepikt
In me Burberry......
pi_61121799
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:17 schreef Qarinx het volgende:
Hoi!!

Weet iemand hoe het zit bij de Ikea als je ontevreden bent over een product?? Heb nl. de tas op wielen gekocht (Ikea Family), en dat ding is echt absoluut niet functioneel. Echt een onding, terwijl ik dacht dat het formaat handig zou zijn voor een korte trip. Als je er spullen in doet, dan kan hij niet meer rechtop staan en als je ermee rijdt, dan wankelt ie zo erg dat ie af en toe gewoon omklapt.. vreselijk ding dus!
Ik zou zeggen, leg je vraag even voor aan de klantenservice. In principe kun je in de winkel alles uitproberen, zodat je weet wat je van een bepaald product verwachten kan. Als het echter niet functioneel is (je kunt het niet gebruiken zoals het bedoeld is) dan lijkt het me dat het retour kan en dat je bijvoorbeeld een tegoedpas krijgt. Maar, zogezegd, leg het even voor aan de klantenservice.

Linkje: http://www.ikea.com/ms/nl(...)act_us_homepage.html
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_61122907
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik ook, heb wel dekbedden met flap maar die gaan op de een of andere manier na 1 nacht slapen al weer los, dus dan laat ik 't maar zo.. maar dat staat redelijk armoedig.
pi_61123494
Instopstrook is sowieso iets nederlands, dat kom je in andere landen geloof ik niet tegen. In sommige landen is het normaal in plaats van dat instoppen een deken / plaid over het voeteneind te hebben.
  maandag 25 augustus 2008 @ 22:11:22 #46
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_61123948
Yuuuy, heb em nu ook
The Internets, I needs it..
pi_61124407
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef Arinna het volgende:

[..]

Mijn ouders naaien er een kussensloop aan de onderzijde bij aan. Dit is dan de instopstrook
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_61125144
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:58 schreef Dipkip het volgende:
Instopstrook is sowieso iets nederlands, dat kom je in andere landen geloof ik niet tegen. In sommige landen is het normaal in plaats van dat instoppen een deken / plaid over het voeteneind te hebben.
Die gebruik ik er inderdaad ook bij om het probleem op te lossen, maar ik prefereer toch de strook

Of het goed blijft zitten (met strook of deken) enzo hangt denk ik van het bed af en van hoe wild je slaapt...
pi_61126990
HEMSE Kliklaminaat
is het wat, ik wil nieuw laminaat op de kinderkamer, maar niet al te duur, nu is dit evenduur als het laminaat bij de gamma, en wat ik nu heb liggen is ook van de gamma maar ik vind het niet al te mooi
  Admin maandag 25 augustus 2008 @ 23:41:49 #50
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61127029
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:13 schreef Cyan het volgende:
In welke week leven we eigenlijk?
Ah, ik ben niet de enige die dat vreemd vindt. Welk weldenkend mens weet in hemelsnaam weeknummers?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')