Het nummer van de vorige klopt ook nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 10:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Topictitel op verzoek aangepast
[..]
Thanks, dan wacht ik het nog een weekje af voordat ik erheen gaquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben er afgelopen maandag geweest en het was geen bende hoor, was juist erg rustig en voor Delft erg opgeruimd (gezien alle verbouwingen van de afgelopen jaren).
Wel heel veel Denen, Zweden, Noren en Engelsen in de winkel die aan het afbreken en opbouwen waren, moet nog flink wat gebeuren voor de nieuwe collectie overal staat.
Maar wel een stuk ruimer en mooier geworden die Delftse IKEA, gek om een écht raam te zien vanuit een "slaapkamer" i.p.v. een poster van een raam of iets dergelijk.
Is dat niet gewoon een combinatie van twee onderstellen zonder armleuning?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:48 schreef Syytön het volgende:
Wow, heeft iemand zelf de KRAMFORS in formaat 3.10 meter?![]()
Ik zag deze op de site staan, ik vroeg me af waarom ze twee soorten drie-zits hadden, en toen zag ik pas bij afmetingen dat de duurste variant gewoon 3 meter 10 is.![]()
Ik kan me niet herinneren deze ooit in de winkel te hebben gezien, is die nieuw? Lijkt ons echt super gaaf, zo'n big ass bank.
Hmm daar heb je een goed punt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een combinatie van twee onderstellen zonder armleuning?
Zit niet meer in het assortiment, wij hebben 'm ook en het is idd een lekker stofjequote:Op maandag 25 augustus 2008 10:48 schreef Jippo het volgende:
Nogmaals een vraagje voor de kenners:
Wij hebben dit dekbedovertrek, het bevalt ons zo goed dat we er nog eentje (met zelfde print: lits jumeaux) bij willen.
Weet iemand de naam ervan? En weet iemand of deze nog in het assortiment zitten? Ben namelijk al twee keer voor niets langs Ikea geweest, ze hadden ze niet...
[ afbeelding ]
Bedankt!
Oh wat ontzettend jammer! Weet je toevallig de naam ervan? Ik heb de foto van internet geplukt, niet onze slaapkamer dus..quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zit niet meer in het assortiment, wij hebben 'm ook en het is idd een lekker stofjeOpen je nachtkastje niet naar de verkeerde kant trouwens?
Mail even naar dat adres dat hier in dit topic staat. Gisteravond gemaild en kreeg vanmorgen al een mail terug dat ie nagezonden word!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:39 schreef Chav het volgende:
Ik heb m ook nog niet, iedereen heeft m al behalve ik
Hanna Parla heet 'ie... Ik vind hem ook wel fijn, wil alleen de volgende keer liever niet meer een dekbed zonder 'flap', wil dat ding een beetje fatsoenlijk in kunnen stoppen en dat kan met deze niet (vergeten op te letten toen ik hem kocht). En die knippertjes zijn best irritant soms.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:48 schreef Jippo het volgende:
Nogmaals een vraagje voor de kenners:
Wij hebben dit dekbedovertrek, het bevalt ons zo goed dat we er nog eentje (met zelfde print: lits jumeaux) bij willen.
Weet iemand de naam ervan? En weet iemand of deze nog in het assortiment zitten? Ben namelijk al twee keer voor niets langs Ikea geweest, ze hadden ze niet...
[ afbeelding ]
Bedankt!
Dan kun je nooit meer een IKEA dekbedovertrek kopenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef Arinna het volgende:
[..]
Hanna Parla heet 'ie... Ik vind hem ook wel fijn, wil alleen de volgende keer liever niet meer een dekbed zonder 'flap', wil dat ding een beetje fatsoenlijk in kunnen stoppen en dat kan met deze niet (vergeten op te letten toen ik hem kocht). En die knippertjes zijn best irritant soms.
Verder nog geen gids hier, maar ik weet niet bij welk postcodegebied ik hoor... zit mooi tussen 2 vestigingen in.
Ja, dat had ik later ook ontdekt...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan kun je nooit meer een IKEA dekbedovertrek kopen. Zweden stoppen blijkbaar geen dekbed in (dus ik ben Zweeds, ofzo
).
Ik zou zeggen, leg je vraag even voor aan de klantenservice. In principe kun je in de winkel alles uitproberen, zodat je weet wat je van een bepaald product verwachten kan. Als het echter niet functioneel is (je kunt het niet gebruiken zoals het bedoeld is) dan lijkt het me dat het retour kan en dat je bijvoorbeeld een tegoedpas krijgt. Maar, zogezegd, leg het even voor aan de klantenservice.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:17 schreef Qarinx het volgende:
Hoi!!
Weet iemand hoe het zit bij de Ikea als je ontevreden bent over een product?? Heb nl. de tas op wielen gekocht (Ikea Family), en dat ding is echt absoluut niet functioneel. Echt een onding, terwijl ik dacht dat het formaat handig zou zijn voor een korte trip. Als je er spullen in doet, dan kan hij niet meer rechtop staan en als je ermee rijdt, dan wankelt ie zo erg dat ie af en toe gewoon omklapt.. vreselijk ding dus!
Ik ook, heb wel dekbedden met flap maar die gaan op de een of andere manier na 1 nacht slapen al weer los, dus dan laat ik 't maar zo.. maar dat staat redelijk armoedig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan kun je nooit meer een IKEA dekbedovertrek kopen. Zweden stoppen blijkbaar geen dekbed in (dus ik ben Zweeds, ofzo
).
Mijn ouders naaien er een kussensloop aan de onderzijde bij aan. Dit is dan de instopstrookquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef Arinna het volgende:
[..]
Hanna Parla heet 'ie... Ik vind hem ook wel fijn, wil alleen de volgende keer liever niet meer een dekbed zonder 'flap', wil dat ding een beetje fatsoenlijk in kunnen stoppen en dat kan met deze niet (vergeten op te letten toen ik hem kocht). En die knippertjes zijn best irritant soms.
Verder nog geen gids hier, maar ik weet niet bij welk postcodegebied ik hoor... zit mooi tussen 2 vestigingen in.
Die gebruik ik er inderdaad ook bij om het probleem op te lossen, maar ik prefereer toch de strookquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:58 schreef Dipkip het volgende:
Instopstrook is sowieso iets nederlands, dat kom je in andere landen geloof ik niet tegen. In sommige landen is het normaal in plaats van dat instoppen een deken / plaid over het voeteneind te hebben.
Ah, ik ben niet de enige die dat vreemd vindt. Welk weldenkend mens weet in hemelsnaam weeknummers?quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:13 schreef Cyan het volgende:
In welke week leven we eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |