quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:21 schreef Quyxz_ het volgende:
mijn pa vond mijn eikelpiercing anders wel geil
wheheehequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben het welquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:42 schreef TheYoung1 het volgende:
OMG, ik hoop echt voor je dat je dat niet echt bent...![]()
![]()
![]()
Wat is met dat vlekje onder je lip?
He jou ken ik! Pas maar op mannetjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:43 schreef Renesite het volgende:
Je hebt een sikje
[ afbeelding ]
*beeh*
Je ouwtjes vinden het gelukkig wel goed als je je een spijker door je lege harses laat slaan!?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:39 schreef Bolster het volgende:
Eikelpiercing mocht wel trouwens! :|
ahh wat schattig de eerste baardpluisjes beginnen te groeienquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:43 schreef Bolster het volgende:
[..]
Ik ben het welDat is mijn sikje
Dat is juist de ellende....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:48 schreef Strani het volgende:
Is TS al 18? Zo nee dan heeft ie geen keuze, en zo ja dan hebben z'n ouders geen keuze.
Van de kinderboerderij??quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:45 schreef Bolster het volgende:
[..]
He jou ken ik! Pas maar op mannetje
Smartegeld, omdat ze het gewaagt hebben hem met zo'n kop op de wereld te zetten..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:08 schreef thedude0 het volgende:
maar hoezo wil je geld van je ouders krijgen dan?
*insert 2 bazen voor je topic-plaatje*quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:39 schreef Bolster het volgende:
Eikelpiercing mocht wel trouwens! :|
[ afbeelding ]
Edoch whatsoever?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:45 schreef Bolster het volgende:
[..]
He jou ken ik! Pas maar op mannetje
Je moet maar 16 zijn voor piercen enzo hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:48 schreef Strani het volgende:
Is TS al 18? Zo nee dan heeft ie geen keuze, en zo ja dan hebben z'n ouders geen keuze.
En hij zegt ook nog wat leuksquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:43 schreef Bolster het volgende:
[..]
Je moet maar 16 zijn voor piercen enzo hoor![]()
Waarom wordt ieder topic van mij een bash-ts-topic?
Edit: Ik was trouwens even eten, daarom was ik er niet![]()
Maar ik kom alleen maar in Klaagbaakquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:50 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En hij zegt ook nog wat leuks![]()
Je moeder had nu pas het avond-eten klaar?
En als je serieus genomen wilt worden, open dan een topic in LIF ofzo, maar niet hier.
Ga je babyhaartjes scheren, mooibooi.
En vergeet niet eerst een boertje te laten...
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:49 schreef Bolster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan ben ik homo?
Dan wordt het tijd, dat je eens beter om je heen kijkt op Fok!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:54 schreef Bolster het volgende:
[..]
Maar ik kom alleen maar in Klaagbaak
Babyhaartjes oke maar ik ben geen mooibooiMeaannnn
Hoezo is het dom?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:58 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd, dat je eens beter om je heen kijkt op Fok!
Erg dom om zo'n topic hier te openen en ook nog pics te plaatsen.
Maar goed, kloontjes zijn ook nooit ver weg....
Jammer dat het Land van Ooit failliet is....
Ik betaal het zelf hequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Geef je ouder compleet gelijk, wat betreft er geen geld voor geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |