Terugbellen geen optie?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
op google kan ik 'em niet vinden.
En op die andere twee sites is het ook niet te vinden
dat kost geld hoorquote:
Zolang je maar niet gaat bellen naar +88 nummersquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat kost geld hoorDie persoon belt mij maar of zo.
die persoon belde mij gisteren. Liet 'em één keer overgaan en toen werd er alweer opgehangenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang je maar niet gaat bellen naar +88 nummers
Schijnt nogal duur telefoontje te zijn naar Italie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang je maar niet gaat bellen naar +88 nummers
Regio A'damquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie wil bellen, mag dat doen:
+31 20 40 65 122
me foon is leeg anders deed ik dat welquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie wil bellen, mag dat doen:
+31 20 40 65 122
dan hebben die meiden van die pendels en dan weten ze nog niet eens bij de bel te komenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:23 schreef Californium het volgende:
bij ter land, ter zee en in de lucht, naast bert en ernie ook een broodje frikandel
Liever geen vrienden dan Hyves-vriendenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze gingen wel een beetje verkeerd jahquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan hebben die meiden van die pendels en dan weten ze nog niet eens bij de bel te komen
Johan Fruitschaal?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:26 schreef Californium het volgende:
[..]
ze gingen wel een beetje verkeerd jahnu voetbal erop
waarom mam dat erop zet
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Liever geen vrienden dan Hyves-vrienden
heb jij die dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Liever geen vrienden dan Hyves-vrienden
dat zeggen alleen mensen zonder hyves en zonder vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
PSV- Feyenoord..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Johan Fruitschaal?
Daar doen toch helemaal geen leuke ploegen aan mee?
Uhm, denk het wel jaquote:
Lees de spoilerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:27 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zeggen alleen mensen zonder hyves en zonder vrienden
Dat is wel een leuke film, maar al iets te vaak gezien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
PSV- Feyenoord..
Nu is Minoes erop
Heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm, denk het wel ja![]()
[..]
Lees de spoiler![]()
Nog nooit gezien...maar hij is er alweer afquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke film, maar al iets te vaak gezien.
Je moeder is aan het zappen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Nog nooit gezien...maar hij is er alweer af![]()
Nu iets op 2
het blijft dan even 5 min ergens op staan en dan weer erafquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moeder is aan het zappen?
iets over iemand die ziek isquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op Nederland 2 is toch iets van Nederland zingt? Of is dat intussen al afgelopen?
oké, dan is dat andere intussen afgelopenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:34 schreef Californium het volgende:
[..]
iets over iemand die ziek is
en nu is het rtl 4quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oké, dan is dat andere intussen afgelopen
Gezelligquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
tvp
quote:
rtl 4 heeft nieuwsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is volgens mij ook helemaal niets leuks op de tv. Dan hebben we zoveel zenders, maar niemand die iets leuks uitzend
hmmm... geen idee.. hij staat alweer op rtl 5 onee... rtl 7.... onee...veronicaquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:45 schreef Californium het volgende:
wat een boeiende gesprekken hiero
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:47 schreef Californium het volgende:
[..]Snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo bedoelde ik hem niet![]()
is daar nog iets leuks op?quote:
Ik weet het.. ik lul weer teveel in mezelfquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Snap ik
Maar zo bedoelde ik hem niet
bijlezenquote:
nah..mams leest het nieuws op teletekstquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is daar nog iets leuks op?
Die kan ik hier namelijk niet ontvangen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet het.. ik lul weer teveel in mezelf
Toch nog iemand de het doetquote:
quote:
tofquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:01 schreef Piles het volgende:
Ach, mag ik het nu weer doen
Nee, heb alleen nog geld gekregen, dus beschouw mn scanner maar als cadeau
Als er meer niet uitkomt wordt het een lastig gesprek hèquote:
Scannners boeien mij niet en als het zo moet ga ik ook wegquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Als er meer niet uitkomt wordt het een lastig gesprek hè![]()
Sorry, ben beetje chagrijnig geloof ik
Sorryquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Scannners boeien mij niet en als het zo moet ga ik ook wegdeed nog zo goed me best met me vraag
Ik ben er ook nogquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Scannners boeien mij niet en als het zo moet ga ik ook wegdeed nog zo goed me best met me vraag
zie me vorige postquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar heb er niet zoveel zin in geloof ik
PB tjequote:
Maar dan zit je helemaal alleen, das niet leukquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:06 schreef Californium het volgende:
zeg dan gewoon dat je weg wil dan spam ik het in me eentje vol! hoor!
PB is er... En ik ben goed in verhalen verzinnenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan zit je helemaal alleen, das niet leuk![]()
ik denk al... Ga je een leven zoeken of wat?quote:
Gelukkig ben ik al gewend aan zulke opmerkingen, diequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:08 schreef Californium het volgende:
ik denk al... Ga je een leven zoeken of wat?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
tja ik denk voordat je het serieus opneemtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik al gewend aan zulke opmerkingen, diezouden echt niet helpen
Of je het nou serieus neemt of niet, er zit een kern van waarheid inquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:11 schreef Californium het volgende:
[..]
tja ik denk voordat je het serieus opneemtik ben nou eenmaal niet zo vaak serieus
jamaar ik ken jou niet persoonlijk en kan ik daar dus niets over zeggen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Of je het nou serieus neemt of niet, er zit een kern van waarheid in
Kom op dude, iets meer zelfvertrouwen johquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Of je het nou serieus neemt of niet, er zit een kern van waarheid in
Nou, over mij en m'n 'leven' weet je genoeg denk ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:14 schreef Californium het volgende:
[..]
jamaar ik ken jou niet persoonlijk en kan ik daar dus niets over zeggen...
Oh, dat is het helemaal nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom op dude, iets meer zelfvertrouwen joh
Ik kan wel wat poep en pies plaatjes posten mocht je daar behoefte aan hebben hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:15 schreef PieterBas het volgende:
Het wordt wel opeens heel diep zo.
Opvallend dat het dan bijna altijd over mij gaat, of lijkt dat maar zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:15 schreef PieterBas het volgende:
Het wordt wel opeens heel diep zo.
Je fokt veel....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, over mij en m'n 'leven' weet je genoeg denk ik
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan wel wat poep en pies plaatjes posten mocht je daar behoefte aan hebben hoor
Hoezo? Jij komt toch ook wel eens buiten, jij gaat toch ook wel eens met andere mensen om? Een leven hebben is sowieso overrated door de meeste mensenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, over mij en m'n 'leven' weet je genoeg denk ik
[..]
Oh, dat is het helemaal niet
Maar een leven heb ik niet echt hè
Het is wel weekendquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan wel wat poep en pies plaatjes posten mocht je daar behoefte aan hebben hoor
heb je zelfvertrouwen dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:15 schreef Piles het volgende:
Oh, dat is het helemaal niet
Maar een leven heb ik niet echt hè
Oh ja, die datequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Je fokt veel....maar deze week had je nog een date.... dus het zal toch best meevallen
Als je het zo zegt wel jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo? Jij komt toch ook wel eens buiten, jij gaat toch ook wel eens met andere mensen om? Een leven hebben is sowieso overrated door de meeste mensen
Meestal welquote:
Ik heb niet zo veel problemen hoor.. Alleen rare situaties.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Opvallend dat het dan bijna altijd over mij gaat, of lijkt dat maar zo
Neuh, ik zal al dat het animo niet erg hoog is hierquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is wel weekend![]()
Maar doe maar niet hoor..
zie editquote:
Nou dan, ik weet dat je niet van bier houdt en dus niet vaak in de kroeg zit maar er is meer dan dronken in de kroeg zitten. Af en toe chillen met wat bekenden, beetje rondreizen enzo zoals je laatst deed, valt ook gewoon onder een leven hoorquote:
Ah, nou op het gebied van dates enzo nietquote:
Dan heb ik een levenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou dan, ik weet dat je niet van bier houdt en dus niet vaak in de kroeg zit maar er is meer dan dronken in de kroeg zitten. Af en toe chillen met wat bekenden, beetje rondreizen enzo zoals je laatst deed, valt ook gewoon onder een leven hoor
niet waarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo? Jij komt toch ook wel eens buiten, jij gaat toch ook wel eens met andere mensen om? Een leven hebben is sowieso overrated door de meeste mensen
En daar mag je trots op zijn.quote:
Dat dus.. hoorde het je weleens zeggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, nou op het gebied van dates enzo niet
Voor de rest wel iets meer
Dat is wel veel beter, maar het is niet zo dat je zonder heel veel leuke vrienden direct kansloos bentquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:21 schreef Californium het volgende:
[..]
niet waarik ben heel blij dt ik gezegend ben met leuke vrienden
Waar heb jij het nou over, ik zeg toch met mensen omgaan? Voor sommige is dat elke avond bij je homeboys hangen (zoals ik) voor anderen is dat af en toe chillen met sommige mensenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:21 schreef Californium het volgende:
[..]
niet waarik ben heel blij dt ik gezegend ben met leuke vrienden
weet ik....maar ik nam die opmerking meer op als een leven hebben (en dus mensen om je heen) is overrated.... En dus helemaal niet belangrijk oidquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is wel veel beter, maar het is niet zo dat je zonder heel veel leuke vrienden direct kansloos bent
Zie mijn vorige postquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou over, ik zeg toch met mensen omgaan? Voor sommige is dat elke avond bij je homeboys hangen (zoals ik) voor anderen is dat af en toe chillen met sommige mensen
Ik bedoelde ermee dat er mensen zijn die zeggen dat je elke dag moet leven als je laatste en dat dat pas een echt leven is. Maar dat er ook mensen zijn die vrolijk elke dag naar hun werk gaan daar over koetjes en kalfjes praten en dat voor hun het perfecte leven is. Ligt er allemaal maar aan hoe je het zelf ziet. Nooit leven volgens de criteria van anderen, zeg maar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:25 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik....maar ik nam die opmerking meer op als een leven hebben (en dus mensen om je heen) is overrated.... En dus helemaal niet belangrijk oid
dat snap ik nu ook wel.... maar als jij zegt dat een leven hebbn 'overrated' is.... zie ik dat (in 1e instansie) als iets andersquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bedoelde ermee dat er mensen zijn die zeggen dat je elke dag moet leven als je laatste en dat dat pas een echt leven is. Maar dat er ook mensen zijn die vrolijk elke dag naar hun werk gaan daar over koetjes en kalfjes praten en dat voor hun het perfecte leven is. Ligt er allemaal maar aan hoe je het zelf ziet. Nooit leven volgens de criteria van anderen, zeg maar.
Oke, begrijpelijk. Maar ik bedoel dus dat wat ik net schreefquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:29 schreef Californium het volgende:
[..]
dat snap ik nu ook wel.... maar als jij zegt dat een leven hebbn 'overrated' is.... zie ik dat (in 1e instansie) als iets anders
maakt niet uit... Komt goed schatjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik volg het niet meer hoor.
joh echt!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, begrijpelijk. Maar ik bedoel dus dat wat ik net schreef
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:29 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga even Olympische Spelen samenvatting dinges kijken... Tot straks
Ja ja! Ik kom toevallig langs en iedereen post weer als een bezetenequote:
quote:
Waar hebben we het nou net overquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:32 schreef crossover het volgende:
Moeten jullie geen bier gaan drinken
Dat zeg ik, ik ga ff naar de XLquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:32 schreef crossover het volgende:
bierquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:32 schreef crossover het volgende:
Ah vandaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik ga ff naar de XL
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ja! Ik kom toevallig langs en iedereen post weer als een bezetene
Waarom een van de laatsten..? Ga je het huis uit? Of komt er morgen weer een lastig(e) broertje/vader die de rust verstoort..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:33 schreef Californium het volgende:
[..]
bier
Nee! dit is mijn rustige avondje thuis met mams.... 1 van den laatsten
das best veul!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Weet je wat stom is, dat ze daar wel gekoeld bier hebben maar daar betaal je dan weer 5 euro per sixpack voor
nee hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom een van de laatsten..? Ga je het huis uit? Of komt er morgen weer een lastig(e) broertje/vader die de rust verstoort..
Vertel mij watquote:
Coolquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
nee hoorgeen papa of broertje in dit huis
en ben allang het huis uit, en in het weekend weer terug
maar woensdag naar Schotland vliegen voor 9 maandan stage lopen
awwwwquote:
Ja ach, ik heb veel gewerkt dus voor de centen hoef ik het niet te laten.quote:
jah duh! even vakantie gehad tussen 2 stages, maar 1 september weer aan de gangquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Cooldus mensen lopen ook nog echt stage in dit topic
Ben je nog weg geweest?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:37 schreef Californium het volgende:
[..]
jah duh! even vakantie gehad tussen 2 stages, maar 1 september weer aan de gang
das altijd leuk! het werk soms wat minder maar als ze je gaan betalen op het eindequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ach, ik heb veel gewerkt dus voor de centen hoef ik het niet te laten.
nee! 2,5 week gewerkt en daarna 1,5 week geleerd voor mijn tentamens die ik deze week hadquote:
wat voor een minor ga je lopen... ga je nog stage lopen ooitquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:38 schreef crossover het volgende:
Ik begin ook met m'n nieuwe minor..heb er best zin in
Een beetje structuur kan ik wel weer gebruiken
Dinsdag nog naar Walibi (hopelijk is het niet te druk) en dan 3 september weer beginnen.
Ik heb een mooi baantje bij Bavaria, dus dat was prima te doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]
das altijd leuk! het werk soms wat minder maar als ze je gaan betalen op het einde
Dat mag ook zonder stage hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:39 schreef Californium het volgende:
[..]
wat voor een minor ga je lopen... ga je nog stage lopen ooitkan je lekker hier komen hangen
Tentamens in de vakantiequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]
nee! 2,5 week gewerkt en daarna 1,5 week geleerd voor mijn tentamens die ik deze week had
Wat voor gebak heb je? 9~quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
Zo, eerst nog maar eens een gebakje halen
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb een mooi baantje bij Bavaria, dus dat was prima te doen
Al was het werk gewoon gedaan in de middag, dus dan ging ik een stukje in m'n heftruckje op het terrein touren![]()
Wist je dat het enige stoplicht in Lieshout (het dorp waar Bavaria is gevestigd) op hun terrein staat? Nu wel
lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
Zo, eerst nog maar eens een gebakje halen
Ik ga persoonlijke en professionele ontwikkeling doen. Geen idee wat het precies inhoudt, maar het sluit wel aan bij Toegepaste psychologie (dat doe ik nu) en het leek me wel boeiend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:39 schreef Californium het volgende:
[..]
wat voor een minor ga je lopen... ga je nog stage lopen ooitkan je lekker hier komen hangen
Oja: walibi![]()
Dat blijkt maar weerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat mag ook zonder stage hoor
Toch?
Is die nog een beetje lief voor jullie trouwens?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer
Tenzij de grote boze moderator langs komt
quote:
Dan weet je'tquote:
Glowmouse durft volgens mij niet meer en die andere nieuwe is wel toffie hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Is die nog een beetje lief voor jullie trouwens?
Anders kan ik wel wat regelen...
Ik ben blij dat ik een avondje niet dronken benquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:42 schreef crossover het volgende:
Ik ben hard op weg dronken te worden vanavond
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ga persoonlijke en professionele ontwikkeling doen. Geen idee wat het precies inhoudt, maar het sluit wel aan bij Toegepaste psychologie (dat doe ik nu) en het leek me wel boeiend.
Dat liet hij ook altijd aan mij overquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Glowmouse durft volgens mij niet meer en die andere nieuwe is wel toffie hoor
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:42 schreef crossover het volgende:
Ik ben hard op weg dronken te worden vanavond
Heb jij ook intro-week gehad dan ofzo?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een avondje niet dronken ben
dat dacht ik al....Hij was hier 1 keer geweest en nooit meer gezien! die ander komt nog wel eensquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat liet hij ook altijd aan mij overDus nu houdt niemand jullie in de gaten
Nu moet ik de kat wegjagen, die zo lekker op m'n schoot ligt te snurkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:45 schreef crossover het volgende:
Ik ga even andere kleren aantrekken.
Oh help ik ben mezelf aan het quotenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Nu moet ik de kat wegjagen, die zo lekker op m'n schoot ligt te snurken
Ik was mentor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb jij ook intro-week gehad dan ofzo?
Oei oeiquote:
neem nog een biertjuhhquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh help ik ben mezelf aan het quoten
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:40 schreef crossover het volgende:
Wat voor gebak heb je? 9~
Dus heb me even goed misdragenquote:
lekker... [finding nemo]Mine! Mine! Mine!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
Wat gaan jullie hard opeens![]()
[..]
[ afbeelding ]
Maar we hebben ons verbeterdquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat liet hij ook altijd aan mij overDus nu houdt niemand jullie in de gaten
faxenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil 'm best tussen de scanner duwen, maar of dat gaat werken![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
Wat gaan jullie hard opeens![]()
[..]
[ afbeelding ]
Ja, en heb een piemel van 30 cmquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar we hebben ons verbeterd
Zelfs nadat jij weg was
Doe ik. Ik ga zo pokeren en neem m'n sixpackje mee.quote:
En? zie je er weer goed uitquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, en heb een piemel van 30 cm
[..]
Ja, en heb een piemel van 30 cm
[..]
Doe ik. Ik ga zo pokeren en neem m'n sixpackje mee.
Goekope vrienden die zelf geen bier hebben
Nee, ik heb er gewoon wat gel in gesmeerd zodat het niet naar beneden zakt en dan zal het wel goed zijn.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, ik heb er gewoon wat gel in gesmeerd zodat het niet naar beneden zakt en dan zal het wel goed zijn.
Ik heb toch al een vriendin dus het maakt niet meer uit hoe ik eruit zie
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, ik heb er gewoon wat gel in gesmeerd zodat het niet naar beneden zakt en dan zal het wel goed zijn.
Ik heb toch al een vriendin dus het maakt niet meer uit hoe ik eruit zie
Dus wat vind zij van jou 30 cmquote:
Misschien wel allebei trouwens...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:58 schreef crossover het volgende:
Goh, ben ik gewoon dronken aan het worden of was het altijd zo gezellig hier
tis hier altijd zo gezelligquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:58 schreef crossover het volgende:
Als ik dat had geweten had ik niet zo lopen zeiken![]()
Het is op het moment minder gezellig eigenlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:58 schreef crossover het volgende:
Als ik dat had geweten had ik niet zo lopen zeiken![]()
"Auw zachtjes paul!!! auwquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus wat vind zij van jou 30 cm
Dan ligt het aan mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is op het moment minder gezellig eigenlijk
Vakantie, mensen weg
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien wel allebei trouwens...
quote:
quote:
Hè, waar?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:59 schreef jna het volgende:
moet je niet naar die luchtverkeersleiding-film kijken Piles?
Scheelt bij mij ziet het ook niet uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Best wel ja, maar ik denk niet dat het iets wordt als ik het lang laat groeien
Ik durf het nog niet aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Scheelt bij mij ziet het ook niet uit
jawelquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Scheelt bij mij ziet het ook niet uit
Jamaar jij zegt altijd dat het er helemaal af moetquote:
ehm neequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jamaar jij zegt altijd dat het er helemaal af moet
Als je terug bentquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
ehm neehet is nu gewoon lelijk, dood, slierterig en je moet gewoon naar bijv je foto in je fobo of naar die ene op je ov
sorry maar je bent echt te lui om dat te doenquote:
Zie je ook snelquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:17 schreef Californium het volgende:
mensenwe gaan dit topic nog vol krijgen zeg
nee maar hoelang is het geleden dat we een topic binnen zo'n korte tijd vol haddenquote:
vind je dat snelquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:18 schreef HostiMeister het volgende:
met dit tempo ben ik zo aan de 10.000 posts![]()
Best langquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:19 schreef Californium het volgende:
[..]
nee maar hoelang is het geleden dat we een topic binnen zo'n korte tijd vol hadden
dusquote:Californium (69 posts, 39%)
crossover (27 posts, 15.3%)
Cuegirllie (3 posts, 1.7%)
Dark_Angelus (5 posts, 2.8%)
HostiMeister (15 posts, 8.5%)
Luctor.et.Emergo (15 posts, 8.5%)
mash_ (3 posts, 1.7%)
PieterBas (10 posts, 5.6%)
Piles (30 posts, 16.9%)
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit hier dan ook nog niet zo lang
daaromquote:
Iets met een leven enzoquote:
ja maar ik vind het irritant om zo'n hele post te maken met quotes... dit gaat gewoon sneller...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, jij doet voor elke quote een nieuwe post
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets met een leven enzo![]()
(geintje Piles)
Jij gebruikt de oude layout toch nog? De nieuwe is veel handiger daarvoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar ik vind het irritant om zo'n hele post te maken met quotes... dit gaat gewoon sneller...
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
Kijk, dat zijn er al 3 die in 1 post konden
Oldskool is the way to go, zwart, geel en wittigquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij gebruikt de oude layout toch nog? De nieuwe is veel handiger daarvoor
volgens mij heb ik foksilverquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij gebruikt de oude layout toch nog? De nieuwe is veel handiger daarvoor
Toch bevalt de nieuwe beterquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oldskool is the way to go, zwart, geel en wittig
QuickQuotequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:24 schreef Californium het volgende:
[..]
volgens mij heb ik foksilvernu kan ik er maar 1 quoten en de rest moet ik dan erin knippen / plakken
ik vind de nieuwe layout verder niet fijnquote:
Was ff wennen, maar weet nu niet eens meer hoe de oude layout er uit zietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:27 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind de nieuwe layout verder niet fijn
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:28 schreef HostiMeister het volgende:
Spelletje spelen, lullen over een forumlayout doesn't do it for me
BIER!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:28 schreef HostiMeister het volgende:
Spelletje spelen, lullen over een forumlayout doesn't do it for me
Wijn en pikken...la lala lalaaquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:31 schreef Californium het volgende:
Wijn en pikken...la lala lalaa
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:32 schreef PieterBas het volgende:
WAAR!!
Dat mis ik niet graag hoor..quote:
ik weet gewoon wanneer ik me moet meldenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:36 schreef Californium het volgende:
een gesprek over bier, tieten, wijn, pikken en luctor is er weer
Doorhalen wat niet van toepassing is in dit rijtjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:36 schreef Californium het volgende:
goede timing is altijd belangrijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik weet gewoon wanneer ik me moet melden![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Doorhalen wat niet van toepassing is in dit rijtje
Het is weer weekendquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:36 schreef Californium het volgende:
toch wel jah... je mag nog switchen naar wijn en pikken of beide kiezenquote:
ik ookquote:
quote:
Ik heb niet zo graag iemand anders zijn piemel in mijn hand..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:39 schreef Californium het volgende:
[..]
toch wel jah... je mag nog switchen naar wijn en pikken of beide kiezen
oke...dat kanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb niet zo graag iemand anders piemel in mijn hand..
Dus ik ga liever voor bier en tieten.. hoewel een wijntje op zijn tijd niet zo heel verkeerd is.quote:
Ik combineer ze maar: wijn en tietenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus ik ga liever voor bier en tieten.. hoewel een wijntje op zijn tijd niet zo heel verkeerd is.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus ik ga liever voor bier en tieten.. hoewel een wijntje op zijn tijd niet zo heel verkeerd is.
Wijn en tieten la lala lalaaaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik combineer ze maar: wijn en tieten
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:46 schreef Piles het volgende:
Jammer dat Hosti nu weg, dit was meer zijn onderwerp
Ook een mooie combinatiequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Wijn en tieten la lala lalaaa
Neehee, niet weggaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:49 schreef Californium het volgende:zo maar eens ef tv kijken en pitten..hier sterft het ook langzaam
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga wel alleen voor de tieten dan :|
eerst vol maken dan slapenquote:
ben jij niet moe dan? heb je nog iets boeiends te vertellenquote:
bier en wijn hoef ik niet. Ik houd het wel gewoon bij het frisquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:50 schreef Californium het volgende:
[..]
geen bier? geen wijn? Cola
?
Nee en neequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
ben jij niet moe dan? heb je nog iets boeiends te vertellen
Op zich een mooi streven...quote:
maar maandag mag je weer gaan werkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee en nee
Was vandaag ook pas om 12 uur uit bed
En morgen nog een verveeldag
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee en nee
En morgen nog een verveeldag
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
wel he.... je moet toch ietsquote:
Vakantie is voorbijquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar maandag mag je weer gaan werken![]()
![]()
Of had je nu vakantie?
Verbazendquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:54 schreef Californium het volgende:
ik ben wel moe, maar heb ook niets te vertellen
Ben weer helemaal terug in mn vakantieritmequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |