Wat is dit nou weer voor een achterlijke opmerking?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:30 schreef DrPwn het volgende:
[..]
jij wil dezelfde muziek op je ter aarde bestelling als uit de hoek met allemaal jongens in lange leren jassen en paardestaartjes op de eerste de beste lanparty komt
misschien moet je niet zo'n nerd zijnquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een achterlijke opmerking?
In dat japanse stijlen topic maakte je ook al zulke domme opmerkingen en nu kom ik je weer tegen.![]()
En jammer dat ik m'n post niet meer kan editen. Ik kan niet eens begrafenis goed spellen..![]()
Ik wilde het nummer Crucify My Love van X Japan toevoegen. Of ze mogen gedurende de hele begrafenis het 29 minuten durende Art Of Life van X Japan spelen, vind ik ook mooi.
Misschien moet jij een leven gaan zoeken en stoppen met commentaar leveren op alles en iedereen op dit forum. En je weet helemaal niets over mij, sukkelquote:
lol kneusquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Misschien moet jij een leven gaan zoeken en stoppen met commentaar leveren op alles en iedereen op dit forum. En je weet helemaal niets over mij, sukkel
Scheermesjes erbij?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Aardig nummer, mooie clip.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |