Ga je zeker naar Miri?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:02 schreef Essebes het volgende:
Ik wil heel graag in Maleisie wonen![]()
binnen twee jaar willen we naar het buitenland verhuizen. Nog onduidelijk is, of dit op expat basis zal gebeuren of dat we permanent zullen gaan, dat zal de komende tijd uitwijzen.
Het ging inderdaad mis bij ik ben geen nederlanderquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:14 schreef Indrike het volgende:
Madagascar !![]()
![]()
![]()
Uniek land, uitzonderlijke fauna en flora die nergens (uitzonderlijk hé) anders voorkomt, goedkoop, vriendelijke bevolking, Franse keuken, goede wijn, lekker bier.
Oei, ik ben geen kaaskop.'k Ben Belg en spreek oa. goed Frans.
Als ik jou was zou ik er niet om treuren dat je geen "kaaskop" bentquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:14 schreef Indrike het volgende:
Maar je bent toch een heuse Fok!ker?!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:14 schreef Indrike het volgende:
Madagascar !![]()
![]()
![]()
Uniek land, uitzonderlijke fauna en flora die nergens (uitzonderlijk hé) anders voorkomt, goedkoop, vriendelijke bevolking, Franse keuken, goede wijn, lekker bier.
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
2.Barcelona ( Appartement aan de Rambla)
Ik blijf er bij .. madagaskar .. lijkt me toch een hele tripquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:02 schreef Indrike het volgende:
Sorry voor de laattijdige reactie ('k was het papierke met mijn paswoord verloren).
De temperaturen in Madagascar vallen best mee, vb. nu is het er zomer en zijn er maxima van 28° en minima van 16° in het hoogland, aan de kust is het warmer. In de winter kan het zelfs heel koud zijn in de hooglanden (het centrum) van Madagascar. koud vooral omdat de meeste huizen geen enkele verwarming hebben.
Tja, ik was de verzuchtingen om elders te gaan wonen aan het lezen en dacht niet meer aan de titel van het topic " Kaaskoppen in het buitenland" toen ik spontaan reageerde. Is me vergeven?
Er komen trouwens meer en meer Kaaskoppen op vakantie naar Madagascar, en geloof het of niet, ze hebben er een betere reputatie als tourist dan de Belgen !
Misschien omdat het een relatief nieuwe bestemming is?
Houden zo
NY en Japan kan ik via mn studie regelen .. las vegas moet ik dan maar eens anders gaan regelen om daarna te rentenieren in spanjequote:Op woensdag 19 november 2008 03:04 schreef LoggedIn het volgende:
het zijn wel 4 ontzettend verschillende plaatsen die je daar noemt..
Als ik jou was zou ik dan 100% zeker naar Japan gaan, als je dat via je studie kunt regelen. New York is later altijd nog wel betaalbaar, maar Japan is fucking duurquote:Op woensdag 19 november 2008 03:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
NY en Japan kan ik via mn studie regelen .. las vegas moet ik dan maar eens anders gaan regelen om daarna te rentenieren in spanje
Spaanstalig land trekt mij ook erg inderdaad. Met name Spanje (heerlijk), maar ook Argentinie lijkt me geweldig! Buenos Aires ben ik nooit geweest, maar staat ergens bovenaan mijn verlanglijstje.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
. Ik vind Barcelona super om te wonen, maar aan de Rambla wonen? Wil je dagelijks snuivers, hoeren en toeristen voor je deur hebben? Dat moet je me echt even uitleggen.
In (Oost) Duitsland, voorkeur voor Berlijn maar Leipzig of Dresden trekken me ook wel. Lekker goedkoop, lekker Oost Duits en veel te doen. Anders zou ik wel naar een Spaanstalig land willen, Mexico trekt me wel, ben er echter nog nooit geweest. USA, CA of Florida lijken me ook wel wat (tenslotte ook bijna Spaanstalig toch).
En anders lekker Nederland.
mag, maar KL is ook okquote:
Mannetje in de olie-industrie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |