abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62488597
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 18:39 schreef LoggedIn het volgende:
Ze moeten een raket vastknopen aan Canada en het een stuk naar de evenaar verslepen, dan zou het hier perfect zijn Ik vind het geweldig om hier te wonen, maar die -20/-30 in de winter ben ik minder enthousiast over
Haha waar woon je dan precies? De winter vind ik zelf ook vrij lang duren daar
pi_62488805
valt wel mee hoor, ik heb afgelopen weekend voor het eerst temperaturen onder de 0 meegemaakt Al die tijd daarvoor was het beter weer dan in NL

Ik woon in Alberta tussen Edmonton en de grens met Montana
pi_62488894
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 18:52 schreef LoggedIn het volgende:
valt wel mee hoor, ik heb afgelopen weekend voor het eerst temperaturen onder de 0 meegemaakt Al die tijd daarvoor was het beter weer dan in NL

Ik woon in Alberta, in een stad relatief dicht bij de grens met Montana
Pussy

In Alberta wordt het soms wel kouder hoor als -30. Vorig jaar was het mede door de wind -54 Wat ik van Alberta gezien heb vond ik de Rockies wel mooi, maar eenmaal buiten de Rockies lijkt alles hetzelfde.
In maart ga ik naar de emigratiebeurs om te kijken wat mijn mogelijkheden zijn om te emigreren.

Edit: Edmonton en Montana scheelt nogal. Is het dan niet dichter bij Calgary?
pi_62489071
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 18:56 schreef tevebe het volgende:

[..]

Pussy

In Alberta wordt het soms wel kouder hoor als -30. Vorig jaar was het mede door de wind -54 Wat ik van Alberta gezien heb vond ik de Rockies wel mooi, maar eenmaal buiten de Rockies lijkt alles hetzelfde.
In maart ga ik naar de emigratiebeurs om te kijken wat mijn mogelijkheden zijn om te emigreren.

Edit: Edmonton en Montana scheelt nogal. Is het dan niet dichter bij Calgary?
héél dicht bij calgary

Ja, buiten de Rockies stelt het niet zoveel voor. Vooral als je richting Saskatchewan rijdt, god wat is dat saai

Het liefst zou ik in BC gaan wonen, in Vancouver. 't Is wel erg een stad, en wat minder van dat dat fijne ruime hier, maar het is wel een levendige plek Je betaalt er alleen wel iets meer taxes, en het regent er ook vaker
pi_62489135
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:05 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

héél dicht bij calgary

Ja, buiten de Rockies stelt het niet zoveel voor. Vooral als je naar Saskatchewan rijdt, god wat is dat saai

Het liefst zou ik in BC gaan wonen, in Vancouver. 't Is wel erg een stad, en wat minder van dat dat fijne ruime hier, maar het is wel een levendige plek Je betaalt er alleen wel iets meer taxes, en het regent er alleen ook vaker
Wat als in Canmore/Banff? Ik heb zelf 4 maanden in Banff gewoond

Vancouver is 'mijn' stad. Daar voel ik me thuis. De ligging is perfect. Je hebt er stranden, bergen en de zee Jammer dat de huizen er duur zijn, maar op een dag...

Edit: Wat is Calgary trouwens een saaie stad
pi_62489369
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:07 schreef tevebe het volgende:

[..]

Wat als in Canmore/Banff? Ik heb zelf 4 maanden in Banff gewoond

Vancouver is 'mijn' stad. Daar voel ik me thuis. De ligging is perfect. Je hebt er stranden, bergen en de zee Jammer dat de huizen er duur zijn, maar op een dag...

Edit: Wat is Calgary trouwens een saaie stad
Ja, Calgary is heel saai En Vancouver is de duurste plek om te wonen in Canada (qua huizenprijzen). Maar is Banff ook niet duur om te wonen? Het is vreselijk toeristisch, en de prijzen voor eten enzow liggen daar iig wel merkbaar hoger dan hier. Canmore heb ik alleen getankt, ben er verder niet echt geweest

En de natuur rond Banff is natuurlijk geweldig mooi, maar de plaats zelf trekt me niet om er te wonen.. Je wordt daar opgeslokt door de bijenzwermen aan aziatische toeristen, en het is gewoon te dorps
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:25:16 #157
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_62489501
We hebben een topic over Canada: Canada deel 3!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_62489506
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:19 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Ja, Calgary is heel saai En Vancouver is de duurste plek om te wonen in Canada (qua huizenprijzen). Maar is Banff ook niet duur om te wonen? Het is vreselijk toeristisch, en de prijzen voor eten enzow liggen daar iig wel merkbaar hoger dan hier. Canmore heb ik alleen getankt, ben er verder niet echt geweest

En de natuur rond Banff is natuurlijk geweldig mooi, maar de plaats zelf trekt me niet om er te wonen.. Je wordt daar opgeslokt door de bijenzwermen aan aziatische toeristen, en het is gewoon te dorps
Ja duur is het zeker. Eten kopen is niet altijd even leuk. De toeristen vond ik zelf best meevallen. Sommige weekenden waren echt heel druk, maar doordeweeks was het vaak verrassend rustig. De omgeving maakt natuurlijk veel goed. Ik zou er niet voorgoed kunnen wonen, maar om af en toe te bezoeken is het wel leuk.
In Vancouver zou ik wel een appartement willen hebben met zicht op de North Shore mountains. Jammer dat daar een appartement van nog geen 40m2 al meer dan 300k (in dollars) kost.
pi_62489543
Tsjechie

Waar mijn roots are. Voel me dus niet altijd thuis hier in Nederland.
Genieten is toegestaan!!!
  zondag 19 oktober 2008 @ 00:22:40 #160
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62496024
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 18:26 schreef tevebe het volgende:

[..]

Als het kon stond bij mij altijd Setanta Sports op. Verder keek ik ook wel hockey en CFL/NFL, maar bleef altijd voetbal volgen. Mijn ouders hadden zelfs Ajax-PSV opgenomen en naar mij toegestuurd
Ik had twee voetbalkanalen, nu niet meer. Ik keek 't gewoon niet meer. Geen interesse. De Nederlandse competitie is gewoon saai: Er is PSV, dan Ajax en af en toe Feyenoord.

Was altijd al groot liefhebber van Amerikaanse sporten dus wat dat betreft viel ik met m'n neus in de boter.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 19 oktober 2008 @ 00:24:01 #161
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_62496036
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 17:20 schreef popolon het volgende:

[..]

Het voetbal vergeet je snel. Er is zoveel meer.
Ik moet zeggen dat in Tsjechie het voetbal juist erger is geworden.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 19 oktober 2008 @ 00:25:24 #162
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_62496056
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 12:11 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Rusland ? .. Oekraine ? .. Moskou is ók. De rest heb ik zo mn twijfels over.
Kiev is werkelijk prachtig. En ach ja, ik ken veel mensen uit die landen. heb ook een korte tijd Ruslandkunde gestudeerd.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 19 oktober 2008 @ 01:00:15 #163
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62496528
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:24 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat in Tsjechie het voetbal juist erger is geworden.
Dat gaat wel over.

Maar dan zie je ook eens ijshockey, de meest populaire, of op een na, meest populaire sport in Tsjechie.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_62497111
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:25 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Kiev is werkelijk prachtig. En ach ja, ik ken veel mensen uit die landen. heb ook een korte tijd Ruslandkunde gestudeerd.
Rusland kunde verklaart een boel Ik heb niet echt veel met dat soort landen die er vrij oudbollig uitzien. Dus vroeg me af waarom je er interesse in had. Ik ben meer het Shanghai/Tokio/Las Vegas/Londen, waar ik overigens nu woon type. Groot, snel en vlot en elke dag wat anders, das toch leuk
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_62548415
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:25 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Kiev is werkelijk prachtig.
Helemaal mee eens. Er wonen weet ik niet (die extreme kou trekt me niet zo), maar een geweldig mooie stad. "Oudbollig", Wat een trieste vooroordelen..
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_62548431
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:19 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat Calgary juist wel een gave stad was. Inderdaad, het klimaat houdt me tegen. Er is genoeg werk daar.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:38:33 #167
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_62548698
Zweden
pi_62558039
Frankrijk, Spanje en Duitsland lijken me wel leuk. Denk dat ik in Duitsland best makkelijk kan wennen, ook is de taal niet zo moeilijk.
.
pi_62560712
Maar waarom zou je in Duitsland willen wonen? De huizen zijn daar iets goedkoper, maar qua belasting en het ontmenen van privacy loopt het ongeveer gelijk of zelfs voor op Nederland
pi_62561406
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 18:44 schreef LoggedIn het volgende:
Maar waarom zou je in Duitsland willen wonen? De huizen zijn daar iets goedkoper, maar qua belasting en het ontmenen van privacy loopt het ongeveer gelijk of zelfs voor op Nederland
Ik ga er binnenkort wonen. Duitsers zijn structureel vriendelijker dan Nederlanders. Duitsland is over de gehele linie goedkoper en men is niet zo gehaast als in Nederland.

Duitsland is gewoon degelijk, een beetje saai, maar wel goed geregeld. Dat is echt wat waard. "Ontnemen van privacy"? Kun je dat uitleggen?

dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:33:01 #171
15080 static
pi_62561876
Duitsland is prima te doen, heb een tijd in Frankfurt gewoond. Als je dat Duitsland kunt noemen.

En het klopt wel m.b.t. de autoprijzen, voor de prijs waar ik hier in Nederland een middenklasser reed kon ik daar in een Jaguar rijden.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_62562131
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:33 schreef static het volgende:
Duitsland is prima te doen, heb een tijd in Frankfurt gewoond. Als je dat Duitsland kunt noemen.

En het klopt wel m.b.t. de autoprijzen, voor de prijs waar ik hier in Nederland een middenklasser reed kon ik daar in een Jaguar rijden.
Ja, ik zat es te kijken op www.mobile.de (wil/moet toch een auto kopen daar), wat een verschil! Heb jij nog andere tips qua websites?

dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:18:26 #173
15080 static
pi_62563158
Ohw, vergeten te melden dat het lease-auto's waren.

In de tijd dat ik er woonde - alweer zo'n acht jaar geleden - bestonden er nog nauwelijks Duitse websites; mijn internetverbinding had zelfs een limiet van 500MB.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 20:11:29 #174
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_62592367
Ik zou wel in Zuid-Oost Azië willen wonen, of Midden/ Zuid-Amerika. Dat laatste is qua taal wel wat makkelijker.
Het moet hoe dan ook tropisch zijn
Toeval is toeval
pi_62925056
Amerika
Australië
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')