Dat is nogal een verscheidenheid aan landen. . maar Nepal for god sake...hoe kom je daar bij zeg?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:30 schreef Ramcolijn het volgende:
1. Finland ( daar ga ik naar toe vanaf begin volgend jaar, vriendin woont daar)![]()
![]()
2. Australië ( ben er geweest, er woont daar familie)![]()
3. Nieuw- Zeeland ( ben er ook geweest)
4. Nepal (ben er ook geweest)
5. Canada ( nog nooit geweest, lijkt mij wel wat)
6. Portugal ( ben er geweest, er woont daar familie)
Nou eerlijk gezegd vind ik het land wel schitterend en de mensen zijn er vriendelijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is nogal een verscheidenheid aan landen. . maar Nepal for god sake...hoe kom je daar bij zeg?
waar is dat dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:13 schreef CGNMJ het volgende:
Ik woon momenteel daar waar ik wil wonen, anders zou ik hier niet beland zijn geraakt.
Belastingparadijzen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:16 schreef flyguy het volgende:
Monaco, Andorra, Bahama's en de Kaaiman Eilanden.
Dat en lekker weerquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Belastingparadijzen?
Gaat snel vervelen hoor. Ben van deze in Andorra en Bahama's geweest. Andorra vond ik leuk en is gelegen in een mooi gebied met makkelijke wegen naar Spanje en Frankrijk. Maar de Bahama's, ik zou gillend gek worden. De eerste week duiken, snorkelen en Kalik zuipen is heerlijk. Maar daarna gaat het snel vervelen.
Altijd mooi weer, damesquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Belastingparadijzen?
Gaat snel vervelen hoor. Ben van deze in Andorra en Bahama's geweest. Andorra vond ik leuk en is gelegen in een mooi gebied met makkelijke wegen naar Spanje en Frankrijk. Maar de Bahama's, ik zou gillend gek worden. De eerste week duiken, snorkelen en Kalik zuipen is heerlijk. Maar daarna gaat het snel vervelen.
Lekker om 06:30 AFCA-Feyenoord kijken of als je aan de westkant zit zelfs om 03:30.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:52 schreef denthemen het volgende:
Amerika
Rusland ? .. Oekraine ? .. Moskou is ók. De rest heb ik zo mn twijfels over.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Tsjechie (zit ik nu)
Italie
Rusland
Engeland
Duitsland
Oekraine
Spanje.
Een korte tijd in Bulgarije of Ierland lijkt me ook wel leuk. Japan zou op zich ook wel bizar edoch leuk zijn.
Het voetbal vergeet je snel. Er is zoveel meer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Lekker om 06:30 AFCA-Feyenoord kijken of als je aan de westkant zit zelfs om 03:30.
Als het kon stond bij mij altijd Setanta Sports op. Verder keek ik ook wel hockey en CFL/NFL, maar bleef altijd voetbal volgen. Mijn ouders hadden zelfs Ajax-PSV opgenomen en naar mij toegestuurdquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Het voetbal vergeet je snel. Er is zoveel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |