abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:00:01 #26
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_61066735
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:54 schreef misteriks het volgende:

[..]

een echte man zoals ik neemt z'n verantwoordelijkheid op wanneer het moet
tyf op met die hoerensmurf
```/l
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
 じしl_, )ノ
pi_61066822
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:57 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Haha tsja, ze proberen het tenminste toch ? Ik vind dat vriendelijker dan dat ze je door verwijzen naar een collega
Ja, dat is ook zo.
pi_61066843
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:54 schreef GasTurbine het volgende:
IRRITEREN JULLIE JULLIE OOK AA NDE SAMENLEVING?
Als FOK een correcte afspiegeling is van de samenleving dan wel ja
Echter denk ik dat veel permanent gefrustreerde users er in in real life mindere "stoere" manieren op na houden om te zeggen dat ze het niet met mensen eens zijn
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:08:00 #29
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_61066880
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:00 schreef Scherpkoekje het volgende:

[..]

tyf op met die hoerensmurf
en je bent zelfs een newbie
heeft mamie je geholpen met het schrijven van die vieze woordjes, koedjiekoedjie
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_61066894
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
Klacht: Mensen die niet het kleinste beetje geduld/begrip op kunnen brengen
Ik wil geen seconde langer dan noodzakelijk in de rij voor de kassa staan, dus als ongeduldig doen/kijken helpt (bijvoorbeeld doordat de 'docent' het zelf maar even doet) zal ik dat zeker niet laten. Geduld heb ik er dus zeker niet voor. Begrip wel want ze moeten het toch een keer leren, maar ze moeten er niet mijn probleem van maken, dan gaan ze maar in het magazijn oefenen met een nepkassa.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_61066929
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:09 schreef 700MB het volgende:

[..]

Ik wil geen seconde langer dan noodzakelijk in de rij voor de kassa staan, dus als ongeduldig doen/kijken helpt (bijvoorbeeld doordat de 'docent' het zelf maar even doet) zal ik dat zeker niet laten. Geduld heb ik er dus zeker niet voor. Begrip wel want ze moeten het toch een keer leren, maar ze moeten er niet mijn probleem van maken, dan gaan ze maar in het magazijn oefenen met een nepkassa.
Dus jij herkent dat gevoel niet? Heb je nog nooit een bijbaantje gehad?
pi_61067241
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:06 schreef liefhart het volgende:

[..]

Als FOK een correcte afspiegeling is van de samenleving dan wel ja
Echter denk ik dat veel permanent gefrustreerde users er in in real life mindere "stoere" manieren op na houden om te zeggen dat ze het niet met mensen eens zijn
Dat is dan wel weer zo ja zoals juup ook al zei, ze doen er hier wel stoer over maar in het echt zeggen ze er niets over dat scheelt.
pi_61067280
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
Dus jij herkent dat gevoel niet? Heb je nog nooit een bijbaantje gehad?
In een supermarkt heb ik vroeger nooit een bijbaantje gehad, nee. Maar dan werkt het de andere kant op precies net zo. Ik zou er verder niet warm of koud van worden als iemand drammerig voor me staat. Een hoop mensen echter wel, en daar doe ik mijn voordeel mee. Dan schiet het tenminste een beetje op. Soms heeft het ook extra voordeel, als ze zich zo opgejaagd voelen dat ze zo snel mogelijk proberen te werken en daardoor verkeerd afrekenen. Ik reken de bonnetjes nooit na dus als ik een paar euro teveel of te weinig betaal valt mij dat niet op, maar het is me een keer overkomen dat er bij het pinnen het verkeerde bedrag werd ingetikt: scheelde toch weer 20 euro Dat is verder echter niet de doelstelling, ik wil gewoon zo snel mogelijk afgerekend hebben.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_61067325
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:30 schreef 700MB het volgende:

[..]

In een supermarkt heb ik vroeger nooit een bijbaantje gehad, nee. Maar dan werkt het de andere kant op precies net zo. Ik zou er verder niet warm of koud van worden als iemand drammerig voor me staat. Een hoop mensen echter wel, en daar doe ik mijn voordeel mee. Dan schiet het tenminste een beetje op. Soms heeft het ook extra voordeel, als ze zich zo opgejaagd voelen dat ze zo snel mogelijk proberen te werken en daardoor verkeerd afrekenen. Ik reken de bonnetjes nooit na dus als ik een paar euro teveel of te weinig betaal valt mij dat niet op, maar het is me een keer overkomen dat er bij het pinnen het verkeerde bedrag werd ingetikt: scheelde toch weer 20 euro Dat is verder echter niet de doelstelling, ik wil gewoon zo snel mogelijk afgerekend hebben.
Wacht, ik zie het al aan je handtekening, je bent gewoon niet echt een levensgenieter. Geeft niet hoor maar val onschuldige kassamiepjes daar niet lastig mee!
pi_61067420
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:30 schreef 700MB het volgende:

[..]
maar het is me een keer overkomen dat er bij het pinnen het verkeerde bedrag werd ingetikt: scheelde toch weer 20 euro Dat is verder echter niet de doelstelling, ik wil gewoon zo snel mogelijk afgerekend hebben.
Dan moet je gewoon nog steeds 20 euro betalen
Anders zijn die kassas wel heel erg vreemd.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_61067503
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:39 schreef MouzurX het volgende:
Dan moet je gewoon nog steeds 20 euro betalen
Anders zijn die kassas wel heel erg vreemd.
Nou nee, want ze had niet in de gaten dat ze te weinig had ingetikt.
pi_61067510
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
Geeft niet hoor maar val onschuldige kassamiepjes daar niet lastig mee!
Ik val ze er ook niet mee lastig, ik zorg er alleen maar voor dat zij mij niet lastig vallen met hun getreuzel.
pi_61067531
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:45 schreef 700MB het volgende:

[..]

Ik val ze er ook niet mee lastig, ik zorg er alleen maar voor dat zij mij niet lastig vallen met hun getreuzel.
'Soms heeft het ook extra voordeel, als ze zich zo opgejaagd voelen dat ze zo snel mogelijk proberen te werken en daardoor verkeerd afrekenen.'

Neuh, dat opjagen vinden ze vast plezant
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:46:43 #39
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_61067532
Is dit topic geopend door een newbie?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_61067536
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:44 schreef 700MB het volgende:

[..]

Nou nee, want ze had niet in de gaten dat ze te weinig had ingetikt.
Als je 70 euro moet betalen en je laat iemand pinnen en je typt 50 euro in dan geeft de kassa na het pinnen aan dat je nog 20 euro moet betalen en dan kan je die eventueel met een andere pas laten pinnen of kontant doen ofzo ....

Zou wel heel vreemd zijn als dat niet zo zou zijn
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_61067578
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is dit topic geopend door een newbie?
Hangt er vanaf wat je als newbie ziet maar ik heb het toch ook niet over forum newbies, en ik ben geen newbie in een bedrijf dus
pi_61067609
De mensen die je nu zo goed te woord staan zijn ook ooit ergens begonnen. Gewoon een kwestie voor hen van ervaring opdoen en goed ingewerkt/begeleid worden.

Maar heel soms, als ik bijvoorbeeld 'haast' heb, vind ik het ook wel lastig. Maar tegelijkertijd weet ik ook dat iedereen op deze manier begonnen is.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_61067688
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:47 schreef MouzurX het volgende:
Als je 70 euro moet betalen en je laat iemand pinnen en je typt 50 euro in dan geeft de kassa na het pinnen aan dat je nog 20 euro moet betalen en dan kan je die eventueel met een andere pas laten pinnen of kontant doen ofzo ....

Zou wel heel vreemd zijn als dat niet zo zou zijn
Er piepte wel 'van alles', maar dat is meestal zo bij alles wat de nieuwe mensen bij een kassa doet. Dus waarschijnlijk begreep ze de melding van de kassa gewoon niet. Van het eerdere gepiep raakte ze in ieder geval ook al een beetje in paniek. Misschien dat ze later snapte wat er mis was gegaan, maar tegen die tijd was ik al lang vertrokken.

Overigens merkte ik zelf ook pas later dat er te weinig was afgerekend. (Als ik het wel ter plaatse had gemerkt had ik er overigens ook niets over gezegd.)
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:56:38 #44
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_61067703
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:08 schreef misteriks het volgende:

[..]

en je bent zelfs een newbie
heeft mamie je geholpen met het schrijven van die vieze woordjes, koedjiekoedjie
Ik ben heul geen newbie

Ik schrijf mijn kwaliteitstopiques al tijden
```/l
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
 じしl_, )ノ
pi_61067804
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
Neuh, dat opjagen vinden ze vast plezant
Ik ben niet voor het plezier van een kassameisje in de supermarkt, ik ben er om al dan niet noodzakelijke boodschappen te doen. Dat wil ik zo snel mogelijk achter de rug hebben, als opjagen helpt, dan jaag ik ze op. Het is echter enkel een middel, en geen doel op zich. Is verder ook totaal niet persoonlijk.

En zo zal ik inderdaad mensen 'met maar 1 boodschap die haast hebben' nooit voorlaten, mogen mensen voor mij die 'even iets vergeten' zijn gewoon weer achter aansluiten of ze hun kar nu laten staan of niet, en zal ik ook nog net even voor het bordje 'kassa gesloten' mijn boodschappen op de band mikken. Veel tijd scheelt het allemaal inderdaad niet, en ik zoek dergelijke situaties ook niet expres op voor dat ene minuutje, maar als ze voorkomen, dan maak ik er wel gebruik van.
pi_61068214
Ik werk sinds een maand ook in een supermarkt. Ben nooit echt ingewerkt ofzo, maar ik weet wel 't grootste deel van het assortiment te vinden. Toch vind ik het kut als ik iets niet weet te vinden.
pi_61068334
Breathtaking heeft mijn topic gelezen!! *fapfapfap*

lollertttje
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_61068359
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:51 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ach, hier in de anonimiteit van FOK! durven de puistende pubertjes dat allemaal wel te posten. Maar in het echte leven durven ze vaak niets te zeggen

Laat ze toch
Lol dat zo zeggen met een topic link van de grootste boas van FOK erin..
Diepzinnige deepart.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:32:27 #49
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_61068399
mee eens hoor!! toen ik hier net was zeiden ze van alles domme vraag terwel je moet t toch eerst leren!!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
pi_61068449
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:32 schreef Viswijfje het volgende:
mee eens hoor!! toen ik hier net was zeiden ze van alles domme vraag terwel je moet t toch eerst leren!!
wat de kanker zeg jij nou weer?
Diepzinnige deepart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')