tyf op met die hoerensmurfquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:54 schreef misteriks het volgende:
[..]
een echte man zoals ik neemt z'n verantwoordelijkheid op wanneer het moet
Ja, dat is ook zo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha tsja, ze proberen het tenminste toch? Ik vind dat vriendelijker dan dat ze je door verwijzen naar een collega
Als FOK een correcte afspiegeling is van de samenleving dan wel jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:54 schreef GasTurbine het volgende:
IRRITEREN JULLIE JULLIE OOK AA NDE SAMENLEVING?
quote:
Ik wil geen seconde langer dan noodzakelijk in de rij voor de kassa staan, dus als ongeduldig doen/kijken helpt (bijvoorbeeld doordat de 'docent' het zelf maar even doet) zal ik dat zeker niet laten. Geduld heb ik er dus zeker niet voor. Begrip wel want ze moeten het toch een keer leren, maar ze moeten er niet mijn probleem van maken, dan gaan ze maar in het magazijn oefenen met een nepkassa.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
Klacht: Mensen die niet het kleinste beetje geduld/begrip op kunnen brengen
Dus jij herkent dat gevoel niet? Heb je nog nooit een bijbaantje gehad?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:09 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ik wil geen seconde langer dan noodzakelijk in de rij voor de kassa staan, dus als ongeduldig doen/kijken helpt (bijvoorbeeld doordat de 'docent' het zelf maar even doet) zal ik dat zeker niet laten. Geduld heb ik er dus zeker niet voor. Begrip wel want ze moeten het toch een keer leren, maar ze moeten er niet mijn probleem van maken, dan gaan ze maar in het magazijn oefenen met een nepkassa.
Dat is dan wel weer zo jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:06 schreef liefhart het volgende:
[..]
Als FOK een correcte afspiegeling is van de samenleving dan wel ja
Echter denk ik dat veel permanent gefrustreerde users er in in real life mindere "stoere" manieren op na houden om te zeggen dat ze het niet met mensen eens zijn
In een supermarkt heb ik vroeger nooit een bijbaantje gehad, nee. Maar dan werkt het de andere kant op precies net zo. Ik zou er verder niet warm of koud van worden als iemand drammerig voor me staat. Een hoop mensen echter wel, en daar doe ik mijn voordeel mee. Dan schiet het tenminste een beetje op. Soms heeft het ook extra voordeel, als ze zich zo opgejaagd voelen dat ze zo snel mogelijk proberen te werken en daardoor verkeerd afrekenen. Ik reken de bonnetjes nooit na dus als ik een paar euro teveel of te weinig betaal valt mij dat niet op, maar het is me een keer overkomen dat er bij het pinnen het verkeerde bedrag werd ingetikt: scheelde toch weer 20 euroquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
Dus jij herkent dat gevoel niet? Heb je nog nooit een bijbaantje gehad?
Wacht, ik zie het al aan je handtekening, je bent gewoon niet echt een levensgenieter. Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:30 schreef 700MB het volgende:
[..]
In een supermarkt heb ik vroeger nooit een bijbaantje gehad, nee. Maar dan werkt het de andere kant op precies net zo. Ik zou er verder niet warm of koud van worden als iemand drammerig voor me staat. Een hoop mensen echter wel, en daar doe ik mijn voordeel mee. Dan schiet het tenminste een beetje op. Soms heeft het ook extra voordeel, als ze zich zo opgejaagd voelen dat ze zo snel mogelijk proberen te werken en daardoor verkeerd afrekenen. Ik reken de bonnetjes nooit na dus als ik een paar euro teveel of te weinig betaal valt mij dat niet op, maar het is me een keer overkomen dat er bij het pinnen het verkeerde bedrag werd ingetikt: scheelde toch weer 20 euroDat is verder echter niet de doelstelling, ik wil gewoon zo snel mogelijk afgerekend hebben.
Dan moet je gewoon nog steeds 20 euro betalenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:30 schreef 700MB het volgende:
[..]
maar het is me een keer overkomen dat er bij het pinnen het verkeerde bedrag werd ingetikt: scheelde toch weer 20 euroDat is verder echter niet de doelstelling, ik wil gewoon zo snel mogelijk afgerekend hebben.
Nou nee, want ze had niet in de gaten dat ze te weinig had ingetikt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:39 schreef MouzurX het volgende:
Dan moet je gewoon nog steeds 20 euro betalen![]()
Anders zijn die kassas wel heel erg vreemd.
Ik val ze er ook niet mee lastig, ik zorg er alleen maar voor dat zij mij niet lastig vallen met hun getreuzel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
Geeft niet hoormaar val onschuldige kassamiepjes daar niet lastig mee!
'Soms heeft het ook extra voordeel, als ze zich zo opgejaagd voelen dat ze zo snel mogelijk proberen te werken en daardoor verkeerd afrekenen.'quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:45 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ik val ze er ook niet mee lastig, ik zorg er alleen maar voor dat zij mij niet lastig vallen met hun getreuzel.
Als je 70 euro moet betalen en je laat iemand pinnen en je typt 50 euro in dan geeft de kassa na het pinnen aan dat je nog 20 euro moet betalen en dan kan je die eventueel met een andere pas laten pinnen of kontant doen ofzo ....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:44 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nou nee, want ze had niet in de gaten dat ze te weinig had ingetikt.
Hangt er vanaf wat je als newbie zietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is dit topic geopend door een newbie?
Er piepte wel 'van alles', maar dat is meestal zo bij alles wat de nieuwe mensen bij een kassa doet. Dus waarschijnlijk begreep ze de melding van de kassa gewoon niet. Van het eerdere gepiep raakte ze in ieder geval ook al een beetje in paniek. Misschien dat ze later snapte wat er mis was gegaan, maar tegen die tijd was ik al lang vertrokken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:47 schreef MouzurX het volgende:
Als je 70 euro moet betalen en je laat iemand pinnen en je typt 50 euro in dan geeft de kassa na het pinnen aan dat je nog 20 euro moet betalen en dan kan je die eventueel met een andere pas laten pinnen of kontant doen ofzo ....
Zou wel heel vreemd zijn als dat niet zo zou zijn
Ik ben heul geen newbiequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:08 schreef misteriks het volgende:
[..]en je bent zelfs een newbie
heeft mamie je geholpen met het schrijven van die vieze woordjes, koedjiekoedjie
Ik ben niet voor het plezier van een kassameisje in de supermarkt, ik ben er om al dan niet noodzakelijke boodschappen te doen. Dat wil ik zo snel mogelijk achter de rug hebben, als opjagen helpt, dan jaag ik ze op. Het is echter enkel een middel, en geen doel op zich. Is verder ook totaal niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
Neuh, dat opjagen vinden ze vast plezant
Lol dat zo zeggen met een topic link van de grootste boas van FOK erin..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach, hier in de anonimiteit van FOK! durven de puistende pubertjes dat allemaal wel te posten. Maar in het echte leven durven ze vaak niets te zeggen
Laat ze toch
wat de kanker zeg jij nou weer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:32 schreef Viswijfje het volgende:
mee eens hoor!! toen ik hier net was zeiden ze van alles domme vraag terwel je moet t toch eerst leren!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |