Die ik bedoel is de Infoxx ervan wel werkend maar zeer beperkt bruikbaar.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
vanmorgen ook een integrotje met kapotte lijnfilm :| en kapotte infoxx scherm
wel T100 mods er al op
En hoeveel rijden er daar dan wel van bij jou in de buurt?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ach! in de MAN Lions regio's kan het regenen terweil buiten de zon schijnt)
Arriva en Airco's, a continuing story.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En een beroerde airco ook. Voorin de bus schijnt het niet koud te worden en achterin de bus binden ze spontaan de schaatsen onder.
Trouwens , de airco's van Integro's maken best veel herrie, ik hoor zo'n ding van verre al aan komen door dat geloei van die airco.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stokoude TVP: Bekijk de foto van de 1106.
Is helaas niet tijdelijk. De Firma Eekels heeft het op haar geweten. En uit de Arrivahoek zijn heel wat verhalen te vertellen over dat Albatros/ProData systeemquote:Op woensdag 17 september 2008 19:09 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Je bedoelt dat aquarium waarvoor een deel van de bagage plank moest wijken?
Was geen gezicht. Dacht dat dat alleen voor een test was en daarom tijdelijk acceptabel.
aah beperktbruikbaar?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:15 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Die ik bedoel is de Infoxx ervan wel werkend maar zeer beperkt bruikbaar.
Op 350 rijdt er eentje rond met kapot reizigers Info scherm.
uhm met wat geluk komen er 4 per uurquote:Op woensdag 17 september 2008 19:18 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
En hoeveel rijden er daar dan wel van bij jou in de buurt?
wou arriva niet wat wright (:r) rommel ruilen voor wat nieuwere 8 meter fryskers barrels van xx?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:23 schreef TommyGun het volgende:
Vandaar al die troep hier
Die op 351. CVL oproepen gaat bvb wel, maar digitaal dataverkeer kennelijk niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[.kapotte Infoxx.]
aah beperkt bruikbaar?![]()
Precies, dat is op 350. Wat je krijgt als de Sync lijn kapot is bij een analoog beeldscherm.quote:wel beeld.. beetje dubbel, beetje knipperen?
4 maar eventjes, toemaar.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[.regen in MAN Lions.]
uhm met wat geluk komen er 4 per uur
Oeps, Regio's. Kon er met m'n duffe kop al niet bij dat er Lions City's in Fryslan rondreden.quote:
lwdquote:Op woensdag 17 september 2008 12:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Voor welke standplaats rij jij dan?
Wat leuk; ik ookquote:
vanmorgen had ik inderdaad de 351 met rotte infoxxquote:Op woensdag 17 september 2008 21:28 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Die op 351. CVL oproepen gaat bvb wel, maar digitaal dataverkeer kennelijk niet.
Kan het overigens zijn dat er nieuwe software op die dingen zit?
De laatste keer zag ik een beeldvullend Connexxion logo op de Infoxx terminal.
Heb ook gemerkt dat de halte palen nu tijd tot volgende bus doorgeven ipv van
absolute aankomst tijd. Heb geen idee of dat werkelijke tijd is of dat het volgens dienst-
regeling zou moeten zijn. De 350 waar ik op stond te wachten was namelijk precies op tijd.
Aan de andere kant had ik het gevoel dat de tijd van de bus waar ik uitstapte (die was aan
de vroege kant) aan de late kant begon te knipperen alvorens helemaal te verdwijnen.
[..]
Precies, dat is op 350. Wat je krijgt als de Sync lijn kapot is bij een analoog beeldscherm.
quote:Geding Connexxion tegen busstaking
Busbedrijf Connexxion heeft een kort geding aangespannen om te voorkomen dat buschauffeurs in Zaandam maandag het werk neerleggen. De zaak dient morgen in Utrecht. De chauffeurs willen dat er in de bussen een apart communicatiesysteem komt zodat ze elkaar kunnen waarschuwen als er problemen zijn.
Ze hebben Zaandam gekozen als plaats om actie te voeren omdat daar in 2004 iemand in een bus werd neergestoken.
Connexxion wil geen extra communicatie- apparatuur. Het huidige systeem, waarbij de chauffeurs contact hebben met de centrale verkeersleiding, werkt volgens het bedrijf goed.
eh ja gister in de bus naar huis ook.. 2 idioten achter in de bus... VMBO tuig.. roept gewoon van achteruit de bus als het ventilatie luik open mag.. sjoof hoort hem natuurlijk niet.. en meneer roept meteen maar een hele van dale vol schelwoorden door de bus richting de sjoof..quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:00 schreef Willy84 het volgende:
Het tuig moet gewoon met hun poten van chauffeurs afblijven, niet lopen schelden, tieren en de aso uithangen en zelfs een geldig kaartje hebben. Goh we vragen wel veel hier in Nederland.
Wat dacht je daar van?
*doet de verwarming achterin vol aan.quote:eh ja gister in de bus naar huis ook.. 2 idioten achter in de bus... VMBO tuig.. roept gewoon van achteruit de bus als het ventilatie luik open mag.. sjoof hoort hem natuurlijk niet.. en meneer roept meteen maar een hele van dale vol schelwoorden door de bus richting de sjoof..
hehe mja:Pquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:58 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
*doet de verwarming achterin vol aan.
Rtvnoord.nlquote:GRONINGEN - Een Arrivabus heeft zaterdagmiddag klemgezeten onder een slagboom van de Borgbrug bij Ruischerbrug in de stad Groningen.
De bus wilde over de brug rijden toen de slagboom naar beneden kwam. Hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren is nog onbekend. Niemand raakte gewond. De brug is voor het scheepvaartverkeer ruim een uur gestremd geweest.
Zo aan die brug te zien is het geen vaart waar vrachtschepen langskomen, dus: net goed! Opbokken met je pleziervaart uit de stadquote:
Wel goed gemikt, precies achter de voorwagen.quote:Op zondag 21 september 2008 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
Schijnt dat de bomen eerst naar beneden gingen en toen pas de waarschuwingslichten werden aangezet
Zijn daar foto's van gemaakt?quote:Op maandag 22 september 2008 15:08 schreef J_TM het volgende:
Ter gelegenheid van de autoloze zondag keerden de Berkhof geledes (en een enkele Integro) even terug in Amsterdam voor pendeldiensten.
Ik ben bij het GVU geweest.. Wat ontzettend waardeloos is dat daar zeg.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar ik had destijds geen B rijbewijsEn heb nog een lijntje naar Qbuzz lggen, maar dat was geen sollicitatie als chauffeur.
Ja, ik weet. Vooral het technisch onderhoud is met rasse schreden uitgehold.quote:Op maandag 22 september 2008 21:30 schreef blup het volgende:
[..]
Ik ben bij het GVU geweest.. Wat ontzettend waardeloos is dat daar zeg..
http://www.busfoto.nl/foto/displayimage.php?pos=-14346quote:"Reed 21 Juni 2008 zonder geldige APK tussen vliegbasis Leeuwarden en Station Leeuwarden"
ik prefereer O408en!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat deze bussen er snel uit mogen gaan. December is een mooie optie.
Ik prefereer een Citaro G.
Dan ga ik toch echt voor z'n opvolger, de O550.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik prefereer O408en!
als t aan mij lag trapten we al die laagvloerse rommel er uit!
lekker weer t comfort van een O408!
Dat doen ze ook. 't Probleem is dat ze elke keer weer voor (on)bepaalde tijd uit oplegging wordenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat deze bussen er snel uit mogen gaan.
Wil ooit nog 'ns een keer een ritje maken in een Scania.quote:December is een mooie optie.
Ik prefereer een Citaro G.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |