idd!quote:Op zondag 14 september 2008 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom moeten zulke maatregelen eerste genomen worden, voordat de politiek eens naar de problemen wil kijken?
Daar had je echt niet zo ver voor hoeven te reizen, hoor fles:quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Jenbach, 5 september 2008. Tandemassige Integro is net binnengekomen vanuit Mayrhofen.
[ afbeelding ]
Zoals deze misschien?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dr rijden ook weer gehuurde O408tjes hier zag ik \o/
Dat was met de open dagen van de luchtmacht. Ook voor busspotters een interessant dagjequote:Op dinsdag 16 september 2008 00:54 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Zoals deze misschien?
[ afbeelding ]
http://www.busfoto-nederl(...)yimage.php?pos=-4514
neequote:Op dinsdag 16 september 2008 00:54 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Zoals deze misschien?
[ afbeelding ]
http://www.busfoto-nederl(...)yimage.php?pos=-4514
gebarsten voorruit houd t wel mee op jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
en de O408 nauwelijks schade heeft
Hoe zien ze er dan uit?quote:
Woteffer det mee bie.quote:maar t zijn tenminste wel echte pwn bussen!
Dat kon best nog wel eens meevallen.quote:volgens mij als jeem O408 frontaal op een 8 meter frysker barrel rost.. dat de frysker 40 meter achteruit schiet
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[.Frysker vs O408.]
gebarsten voorruit houd t wel mee op ja![]()
Volgens mij zit er al tig jaren bizonder weinig metalen plaatwerk aan bussen.quote:plaatwerk hamer je gewoon weer recht
Rijdt er ook minstens eentje van in Alkmaar. Volgens een sjoof komen die van Den Helder,quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:41 schreef J_TM het volgende:
XX 2440 (smalle instap) gespot op lijn 144.
moauw volgens mij hadden die O408en nog best veel plaatwerk?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:18 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zit er al tig jaren bizonder weinig metalen plaatwerk aan bussen.
Dat houdt zo ongeveer bij de bumper wel op.
D'r valt bizonder weinig recht te hameren aan gebarsten glasvezel polyester plaatwerk.
hmm volgens mij zijn t hier gewoon gecharterdenquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:59 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Hoe zien ze er dan uit?
Die witte bussen zijn nl ook in Alkmaar gespot, dan ligt het voor de hand dat er daar meer van zijn.
Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat die dingen van Leeuwarden naar Alkmaar zijn verhuisd
en mischien het hele land door trekken al naar gelang waar er vraag naar is.
[..]
Zit ik voor alle zekerheid nog even die 2400 wagens na te trekken komt er een geval-quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
moauw volgens mij hadden die O408en nog best veel plaatwerk?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:28 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Daar had je echt niet zo ver voor hoeven te reizen, hoor fles:
[ afbeelding ]
http://www.busfoto.nl/foto/thumbnails.php?album=search&search=O550-19
Ik heb het anders met plezier gedaan hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:28 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Daar had je echt niet zo ver voor hoeven te reizen, hoor fles:
[ afbeelding ]
http://www.busfoto.nl/foto/thumbnails.php?album=search&search=O550-19
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het anders met plezier gedaan hoor
't gekke is dat dat ie 'm zo nu en dan wel pakt en dan weer niet.quote:En dikke@ zogenaamde "fotopic servers". Op zo'n manier heb je er natuurlijk geen fluit aan, da's duidelijk
Jij komt ook overal hè.quote:
Stokoude TVP: Bekijk de foto van de 1106.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
moauw volgens mij hadden die O408en nog best veel plaatwerk?
Ja, maar ik had destijds geen B rijbewijsquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:09 schreef blup het volgende:
Iemand wel 'ns geprobeerd te solliciteren als buschauffeur trouwens?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[.15 meter Qliners.]
![]()
Was toender tijd genieten toen hij reed als lijn 307 tussen Bedum en Groningen... ik met mijn OV'tje deze bus binnenstappend.
quote:Helaas hebben ze later de 307 weer fijn ingeruild voor de 161...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |