TE LAATquote:Op donderdag 4 september 2008 18:48 schreef zwahiel het volgende:
nee houden daar die krengen, hoef ze in de rest van Nederland niet te zien,
quote:hou maar lekker in de voortvarende noordelijke Provincie. Geen probleem.
Zone's verkleinen lijkt me pertinente onzin. De opdrachtgever bepaald straks de tarieven voor de chipkaart en bepaald hoe de zone indeling. Op dit moment bepaald het ministerie van VeW nog de prijs van de strippenkaart.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:17 schreef zwahiel het volgende:
knip
Ook vreemd, hoe kan Veolia beweren dat ze meer mensen in de bussen hebben? Simpel door de zone berekeningen die men maakt, ze berekenen het aantal zones en passagiers. Lekker makkelijk je rijk rekenen als je de zones verkleind en 't buskaartje duurder maakt. In werkelijkheid hou je dan 't zelfde aantal passagiers of daalt het aantal zelf, maar op papier stijgt de zaak.
Jaja, zo kan ik 't ook.
pffft ik heb ze voller gezien :/ zovol dat je de halve bus moet laten uitstappen bij zo`n beetje elke halte die je tegen komt als er iemand uit wilquote:
Hm, ik ga morgen in die hoek foto's maken, ff zwaaien als je een groene Rover zietquote:Op donderdag 4 september 2008 23:18 schreef NoBody122 het volgende:
Morgen van 'smiddags tot tegen 1:00 alleen maar op lijn 71
En dus blijf jij gewoon lekker hardnekkig doorzeuren over "hogevloers 901".quote:Op donderdag 4 september 2008 11:17 schreef zwahiel het volgende:
[. 2 keer Alliance B93 HTM 901.]
Je hebt helemaal gelijk,
Voor de laatste keer, 't zijn allebei B93, dus lagevloers.quote:alleen vind ik nog steeds die nummering van die hogevloers 901 verdacht,
Nogmaals, het kan als de klassieke kop B93 met nummer 901 een tijdelijkequote:lijkt me niet dat ze elkaar opgevolgd hebben eigenlijk.
't Is niet geheel onmogelijk.quote:Volgens mij is dat wel een soep.
En wat heeft Veolia dan met succes in Limburg gedaan? Want het was anders niet kostendekkend na een jaartje bussen in de concessie, en de provincie hobbelt er gewoon achteraan en geeft goedkeuring. Lekker makkelijk, het zou nog zelfs kunnen dat 't in de concessie staat die ze nu aangenomen hebben....quote:Op donderdag 4 september 2008 20:27 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Zone's verkleinen lijkt me pertinente onzin. De opdrachtgever bepaald straks de tarieven voor de chipkaart en bepaald hoe de zone indeling. Op dit moment bepaald het ministerie van VeW nog de prijs van de strippenkaart.
Overleg tussen opdrachtgever en nemer kan natuurlijk wel altijd..
En blijft dus dooremmeren over "die hogevloers 901".quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:25 schreef zwahiel het volgende:
[..]
@BeefRWijker
Ik zeur niet over hogevloers bussen, maar geef je gewoon gelijk :>
Voor de aller aller aller aller allerlaatste keer: alleen het nummer en logo op de kop zijn uit de pas.quote:En dat van die soep blijf ik ook een vreemd iets vinden, teveel dingen kloppen aan die pic gewoon niet...
Als jij het zegt.quote:Toch vreemd wat hij daar doet.
Citaro's zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:43 schreef J_TM het volgende:
Watzeggie ?
Zonder dollen; dit zouden weleens de nieuwe Integro's kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:47 schreef ReisT het volgende:
Volgens Veolia is de nieuwe Integro... een Amba!
Die dingen rijden nu op de v/h Interliner (v/h Sneltreinbus).
Dat gold al toen de Integro's werden geïntroduceerd. Was kennelijk geen reden om ze nietquote:Tja al het OV moet uiteindelijk toegankelijk worden, ook snelbussen
moeten er dus aan geloven en op een keer lagevloers worden.
Plak er een ster op en misschien wordt 't nog wat.quote:Nou, dan liever zo'n Setra.
De vrekken van Veolia kennende zullen geen Setra's aangeschaft worden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:47 schreef ReisT het volgende:
Volgens Veolia is de nieuwe Integro... een Amba! Die dingen rijden nu op de v/h Interliner (v/h Sneltreinbus). Tja al het OV moet uiteindelijk toegankelijk worden, ook snelbussen moeten er dus aan geloven en op een keer lagevloers worden.
Nou, dan liever zo'n Setra.
Precies, vandaar dus die ster (was dan ook een doordenkertje hè).quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Setra IS (een dochter van) Mercedes...
Weten jij en ik, maar niet het grote publiek.quote:(en Neoplan van MAN)
Dat verbaast me niks. Ik heb vaak genoeg Setra's gezien die , zeker van de achterkant , wel heel veel op een Integro leken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Setra IS (een dochetr van) Mercedes...
Tsssk, doen we neit eens maar aan bronvermelding?quote:
Hebben wij stevig zitten pimpelen vandaag?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsssk, doen we neit eens maar aan bronvermelding?
Hij komt nauwelijks verder dan colaquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:08 schreef BeefRWijker het volgende:
Hebben wij stevig zitten pimpelen vandaag?
Nee, ik drink geen alcohol, ben van mezefl al gaar genoeg.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:08 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Hebben wij stevig zitten pimpelen vandaag?
Of zo (minder zooi):quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsssk, doen we niet eens meer aan bronvermelding?
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?p=271034#p271034
URL naar de foto's a.u.b.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, ik ga morgen in die hoek foto's maken, ff zwaaien als je een groene Rover ziet
Ze zouden ook op de Zuidtangent rijden, maar daar is nooit meer iets van gekomen.quote:
Dat ding heeft waarschijnlijk een griezielg zieke uitzwaai, zeker als die achteras nog gestuurd is ook.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
Uit mijn hoofd gezegd: 19,72 meter ongeveer.
Edit: 19,54 meter dus. De bus kan 193 passagiers herbergen.
En de CapaCity is ook uitgerust met camera's t.b.v. het veilig achteruitrijden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:35 schreef Willy84 het volgende:
Wat is nou het verschil tussen een gelde Citaro en Capacity? De Capacity is iets langer ofzo en heeft een asje extra?
Toch de andere kant op gegaanquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:58 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
URL naar de foto's a.u.b. [ afbeelding ]
Van Sindbad Tours?quote:Op zondag 7 september 2008 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toch de andere kant op gegaanEn geen bussen er op gezet
Maar ik heb me vast voorgenomen eens at meer bussen op de foto te zetten, zolang ze nog rondrijden boeien ze me niet zo heel erg, maar als ze weg zijn, vind ik hettoch leuk om zeop de foto te hebben
maar ja dan is het te laat
Vandaag 330 fotos gemaakt, waarvan 2 bussen
Beide Poolse Setra's.
Als dat het verschil tussen 1 type isquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En de CapaCity is ook uitgerust met camera's t.b.v. het veilig achteruitrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |