quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:20 schreef Mikkie het volgende:
Vier september gaat niet door omdat -J-D- niet kan
* Miesjel denkt terug aan klassen van 30 leerlingen Brrr...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als ik zou komen, en het droog is, zou het met de fiets zijn, maar ja
Tis op 4 september en dan ben ik op kamp met m'n 30 koters.
Kan ik u interesseren in Open Office? Werkt hetzelfde, kost geheel gratis. nerdquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef Mikkie het volgende:
Die lui van Microsoft worden met de dag asocialerBijna overal wordt je al Windows aangesmeerd, maar nu staat op de nieuwe pc van m'n ouders zelfs al een trialversie van Office 2007! Je mag 60 dagen of 25 keer proberen, daarna moet je kopen. Hoezo smerige spelletjes
Mja, dat is nu inderdaad wel eens andersquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:48 schreef HostiMeister het volgende:
Maar voordeel is, als ze een mac gebruiken, kleine kans dat ze je de hele tijd bellen voor onderhoud
Correctquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:00 schreef J-heronimus het volgende:
@ J.D
Ben jij trouwens die keurige onderwijzer uit Nijmegen waar Johan Derksen het weleens over gehad heeft? Ik meen dat hij dat gezegd heeft bij Jensen.
1e, in het begin.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:31 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga kijken! Eerste of tweede filmpje? En na hoeveel min ongeveer?
1e, al na een minuut ofzo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:31 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga kijken! Eerste of tweede filmpje? En na hoeveel min ongeveer?
Jupquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:50 schreef LastRequest het volgende:
Hee leuk! Wel tof dat ie jullie even noemt
De grap duurt lang hèquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jup
Dat doet me ergens aan denken. Ik wil de site te koop zettenHeb wel genoeg van deze grap.
Eens zien of ik er een paar tientjes voor kan vangen
Klopt, die staat op 3quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:58 schreef LastRequest het volgende:
Haha wel grappig allemaal.. die 25 bezoekers kunnen ook door je sig komen.. of had je dat al bedacht? Ik klik vaak op links die daarin staan
Het is zondag! Normaal kom ik dan ergens tussen 13 en 14 it me bed rollen.quote:
O dit is voor mij net iets later dan normaalquote:Op zondag 24 augustus 2008 09:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is zondag! Normaal kom ik dan ergens tussen 13 en 14 it me bed rollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |