Dat is een geweldige prestatie met deze ongelooflijke druktequote:
thxquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:35 schreef LastRequest het volgende:
Haha gefeliciteerd met je eerste eigenste topic Cali!
Ik hoop het voor je... zou super relaxed zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:36 schreef Mikkie het volgende:
Nou, eigenlijk wel ja
Ik was van plan om weer weg te gaan en aan de studie te gaan namelijk. Maaaaaaaaar: ik zag net een mailtje van iemand die d'r werkgroep van 10.45 wilde ruilen voor 8.45. Dus die heb ik even gemaild, wellicht dat zij wil ruilen. M'n werkgroep om 10.45u hebben zou helemaal ideaal zijn namelijkVol spanning wacht ik op antwoord
Daar moet (ooit) een lijst komen met de leukste TT'squote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:37 schreef Miesjel het volgende:
Waar staat de top 10 TT voor?
das minderquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:48 schreef Mikkie het volgende:
Mja, dat duurt bij mij nog minimaal een jaar. Moet stiekem het komende jaar nog best veel punten halen
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:23 schreef Miesjel het volgende:
Uiteindelijk is leren best wel leuk. Bij mij kwam dat pas toen het niet meer nodig was om een papiertje te halen.
Oh ik moet ergens kwijt dat ik geboden heb op een huis in de Burghart van den Berghstraat.. Nijmegen topic lijkt me daar wel geschikt voor.
Ja he? Ik weet al wel dat ik het kan kopen.. en dat ik dat ook ga doen, maar nu is het onderhandelen en hypotheek verhaal gaande.. kan niet wachten tot maandag! En dinsdag! En ik vind het allemaal maar wat spannend..quote:
Leuke buurt, heb er 7 jaar gewoond.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:27 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ja he? Ik weet al wel dat ik het kan kopen.. en dat ik dat ook ga doen, maar nu is het onderhandelen en hypotheek verhaal gaande.. kan niet wachten tot maandag! En dinsdag! En ik vind het allemaal maar wat spannend..
Zo.. en nu weer rustig.
Voor de mensen die op Funda willen kijken: 6512 DJ 139A
Een lurker die zelden post omdat het me allemaal te snel gaat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:31 schreef LastRequest het volgende:
Halp ik ken jullie niet![]()
Stel je voor?
Vandaag Johan Derksen in Volkskrant Magazinequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:29 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Leuke buurt, heb er 7 jaar gewoond.
Ziet er goed uit hoor
Heb het vanochtend gescand en in het JD-topic gegooidquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:32 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Vandaag Johan Derksen in Volkskrant Magazine
T/m dinsdag, dus vanaf woensdag heb je weer rustquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:37 schreef reem het volgende:
Burgh. v/d Bergstraat is echt leuk! Mooi buurtje waar ik tijdelijk heb gewoond. Tot wanneer duurt de intro trouwens? Dan kan ik daarna weer rustig slapen
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:32 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Een lurker die zelden post omdat het me allemaal te snel gaat.
Ik hoef me niet voor te stellen, ben op twee Nijmegen meets geweest
Mooi man! Leuke buurt ook! Hutje met potentie...al zie ik wel dat er een aantal dingen gemoderniseerd mogen wordenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:27 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ja he? Ik weet al wel dat ik het kan kopen.. en dat ik dat ook ga doen, maar nu is het onderhandelen en hypotheek verhaal gaande.. kan niet wachten tot maandag! En dinsdag! En ik vind het allemaal maar wat spannend..
Zo.. en nu weer rustig.
Voor de mensen die op Funda willen kijken: 6512 DJ 139A
Is er al een datum?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kom je de volgende bowlmeet weer?
[??-09] De 9e (!) Nijmeegse meet - wat wat gaan we doen danquote:
3-4-5 september ben ik met mijn nieuwe werk wegquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[??-09] De 9e (!) Nijmeegse meet - wat wat gaan we doen dan
Voorlopige planning lijkt 4 september te zijn.
Wat leuk! LG massaal gefeliciteerd van iedereen hier!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:15 schreef LastRequest het volgende:
Ik vergeet helemaal te melden dat LG jarig is![]()
Nogmaals gefeliciteerd meis![]()
![]()
Maandag 'n hertentamen, dus weinig keusquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:06 schreef LastRequest het volgende:
En ik heb al respect voor je hoor Mikkie, dat je uberhaupt aan de slag bent (geweest)!
Ik moet nog alles van vorig jaar van m'n laptop af gooien, daar ben ik al te lui voor.. tis zo veeeeel..
Proficiatquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:15 schreef LastRequest het volgende:
Ik vergeet helemaal te melden dat LG jarig is![]()
Nogmaals gefeliciteerd meis![]()
![]()
Bowling meeting wil ik aan meedoen! Voorstellen: Michel 33 jaar werkzaam in het speciale onderwijs. Meer??quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kom je de volgende bowlmeet weer?
Maarten: 30 jaar, werkzaam als docent (Wiskunde) in het onderwijsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:11 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Bowling meeting wil ik aan meedoen! Voorstellen: Michel 33 jaar werkzaam in het speciale onderwijs. Meer??
Gezellig! Meld je ook even in het meettopic danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:11 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Bowling meeting wil ik aan meedoen! Voorstellen: Michel 33 jaar werkzaam in het speciale onderwijs. Meer??
quote:had je nog niet eens op hyves
hoe is het in Afrika hier is het wisselend weer dan zon dan regen beetje bagger dus
ik hoop dat je er nog veel plezier hebt!
god is met je!
quote:Yebo is dat afrikaans?
Haha jaa hè.. dat heb ik vaker gehoord.. dat het daar 's nachts zo koud is..
mn vriendin heet Nienke naast mij op mn foto..
ik ga nu die weblog lezen..
en je gaat alle verhalen horen hè
we hebben elkaar over een half jaar weer bij de tieners heel wat te vertellen denk ik..
God is ook bij jou in Zuid-Afrika!
en hij geeft jou zijn zegen!
later
watskeburt met de persoon die vroeger een beste vriend wasquote:
Maaatt
hoe is het daar in zuid-afrika?
beetje goede vlucht gehad?
teenstreet was echt super vet!
ik heb een gesprek met God gehad..
ik heb wonderen mogen ervaren
en ik heb een superlieve vriendin mee genomen
ze woont in Eindhoven.. verweg.. maar ze komt vrijdag naar mij toe en ik ga volgendweek woensdag naar haar..
en vanavond weer mn eerste training van het seizoen..
maar ik wens jou nog een goede tijd daar!
en Gods zegen!
laater
Ow?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
JD krijgt nog een biertje van mij
Klopt, maar wist niet meer dat er een biertje tegenover stondquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja jij had mij en H_M toch met de auto naar huis gebracht
Ik dacht al: daar moet je nooit 'nee' tegen zeggen. Maar dan moet JD wel komen en bovendien nog met de fiets ookquote:
Als ik zou komen, en het droog is, zou het met de fiets zijn, maar jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht al: daar moet je nooit 'nee' tegen zeggen. Maar dan moet JD wel komen en bovendien nog met de fiets ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |