Braaf sinds wanneer ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ik opgevoed moet worden
Ik ben al hardstikke braaf en luister goed
Het is Arthur!quote:
de man van Richard heeft hier in Schubbenkutterveen een kroeg. En daar loopt Richard na elke voorstelling vrij rondquote:
Sinds 1978quote:
Ik zal het voor je blijven luisteren tot ik 't mooi vind, ok?quote:Het is alleen zo mooi
Serieus? Wat leukquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de man van Richard heeft hier in Schubbenkutterveen een kroeg. En daar loopt Richard na elke voorstelling vrij rond![]()
En Artiesten zoeken altijd bevestiging
en dus ging het hele gezelfschap na sluitingstijd elders, en gingen we truth or dare spelen![]()
![]()
en hoe ging je presentatie vandaag?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Braaf sinds wanneer ?![]()
Het is alleen zo mooi
Dan heeft ie wel meer mazzel met Wiz dan Arthur met zijn vriendjesquote:
Nou leuk was niet helemaal het juist woord, dat was het trainen met hem wel voor de lokale night of the Promsquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus? Wat leukEn wat was de dare, deepthroat of zo?
Jij en je vunzige gedachten ook altijd hequote:Op zondag 24 augustus 2008 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus? Wat leukEn wat was de dare, deepthroat of zo?
dan was die vast niet geheel zonder alcohol ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:47 schreef Ang3l het volgende:
Of zoals die jongen van gisteren dacht: sinds 1988![]()
![]()
Heus niet AL-TIJDquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij en je vunzige gedachten ook altijd he
er waren toen ook potten in het spelquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij en je vunzige gedachten ook altijd he
Ik weet nou nog steeds niet waarom ie over z'n nek ging ...quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou leuk was niet helemaal het juist woord, dat was het trainen met hem wel voor de lokale night of the Proms
Deze nachtelijke sessie was vooral vreemd/bijzonder en uiterst vermoeiend omdat ik om 08.00 uur huiswaards ging en om 11.00 uur alweer bezoek aan de deur had staan
Hij was nog zeer nuchter aangezien hij op een eeeeerg zatte vriend aan het letten was.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan was die vast niet geheel zonder alcohol ?
verkeerde smaak Breezerquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet nou nog steeds niet waarom ie over z'n nek ging ...
Tijd genoeg nog om mensen te waarschuwen dusquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:17 schreef Vlarp het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik vanaf 1 oktober zo goed als zeker in Den Haag ga werken?
Aha! En werken daar toevallig ook homoseksuele politieagenten van een jaar of 45?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
* petre86 doet wel eens wat werk @ politie haaglanden
Wheheh. Zal ik hem de groeten doen als ik ga?quote:
Voor je't weet heb je per ongeluk een biografie geschrevenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aha! En werken daar toevallig ook homoseksuele politieagenten van een jaar of 45?
zoals eerder gezegdquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe ging je presentatie vandaag?
voldoende wetskennis kunnen etaleren ?
Volgens mij was jij zo'n schattig babytje op een tijgervelletjequote:Op zondag 24 augustus 2008 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds 1978
Of zoals die jongen van gisteren dacht: sinds 1988![]()
![]()
[..]
Ik zal het voor je blijven luisteren tot ik 't mooi vind, ok?
volgens mij moest ik dan maar meequote:Op zondag 24 augustus 2008 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Zal ik hem de groeten doen als ik ga?
Geen idee, ken er alleen 1 van 45+quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aha! En werken daar toevallig ook homoseksuele politieagenten van een jaar of 45?
Ik baal wel want ik heb gehoord dat het een goed feest was, maar ok,vanavond uit want morgen is een vrije dagquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:32 schreef Ang3l het volgende:
Heb je Manchester nog gemist of valt 't wel mee?Ik ga douchen.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Volgens mij was jij zo'n schattig babytje op een tijgervelletje![]()
Damnquote:Neee je vind het mooi of niet ik dwing niemand
Ach ja ik moet echt eens wat meer regelmaat erin brengen, maar ik wou wat uitgaan gisteren en dat liep uit, vanavond weer en dan morgen de hele dag op bed liggen of thuis rondhangenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu alleen een verstoord bioritme ? omdat je pas omstreeks 07.00 uur het bed in dook ?
wacht even, jij kwam op dat moment uit de kroeg rollen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ach ja ik moet echt eens wat meer regelmaat erin brengen, maar ik wou wat uitgaan gisteren en dat liep uit, vanavond weer en dan morgen de hele dag op bed liggen of thuis rondhangen
Vanavond dus maar gewoon ff flink de schade inhalenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik baal wel want ik heb gehoord dat het een goed feest was, maar ok,vanavond uit want morgen is een vrije dag
Surequote:Mag ik mee douchen
Aaaaaaaaaah maar wel schattig, ik moet toch ook eens de foto's als koorknaapje inscannenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, geen tijgervel te zien
Ok als je aandringtquote:Damn
Parkeer hem dan eens goedquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
* petre86 doet wel eens wat werk @ politie haaglanden
als ik dat op dat moment er nog in had moeten stampen, had ik geen schijn van kans. Maar alles was al maanden voorbereid en vandaag was een beetje de afsluiting. Ik wist eigenlijk wel dat het rond was.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wacht even, jij kwam op dat moment uit de kroeg rollen?
ik dacht dat je tot dat moment had zitten werken aan je meeting van hedenmiddag om alle kennis van Brussels erin te stoppen
lijkt wel wat op mijn kleding, volgens mij is het label van dat anker zelfs precies hetzelfdequote:Op zondag 24 augustus 2008 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee hoor, geen tijgervel te zien
[..]
Damn
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lijkt wel wat op mijn kleding, volgens mij is het label van dat anker zelfs precies hetzelfde![]()
http://foto.stroekie.com/2008/Pap%20en%20Mam/1972%202.jpg
Hij was 16quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb een echte engel gezien vannacht, een godenzoon, zo uit de hemel komen vallen
heeft ie ook blonde krullen zoals de engel uit mijn dromenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb een echte engel gezien vannacht, een godenzoon, zo uit de hemel komen vallen
quote:
Ik vind het best, ik wil toch een keer of vier. Moet wel doordeweek.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moest ik dan maar mee
zeker nu de kaarten voor rang 3 voor half geld zijn
vind je het erg als ik dit echt te jong vindquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was 16Een godenkind dus nog
Maar mooi was ie inderdaad wel, en aardig, en lief, en hij zorgde voor z'n vrienden.
O ja, en hij was ook in mijn appartement
Nu alquote:
ik hoor jullie wel weer binnenkomen "lopen"quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het best, ik wil toch een keer of vier. Moet wel doordeweek.
Hij had nog langere blondere haren, maar wel stijl.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heeft ie ook blonde krullen zoals de engel uit mijn dromen
Richard, als in Richard Groenendijk?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de man van Richard heeft hier in Schubbenkutterveen een kroeg. En daar loopt Richard na elke voorstelling vrij rond![]()
En Artiesten zoeken altijd bevestiging
en dus ging het hele gezelfschap na sluitingstijd elders, en gingen we truth or dare spelen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |