In uniformquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
foto niet, zwembroek wel. Had toch dat toch gezged, zal wel een foto plaatsen in vol kleding
kus lief en veel plezierquote:
ik heb hier heel onschuldige groene blaadjes erboven staanquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kus lief en veel plezier
- edit - en iedereen hier vraagt zich af waarom ik post in een topic met een vrouw met borsten erboven![]()
Ik heb ook die tieten inderdaad.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb hier heel onschuldige groene blaadjes erboven staan
Goedemorgenquote:
Dichtnieten was m'n 2e keus.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:08 schreef Ang3l het volgende:
Die heb je ook zomaar in huis als homo he
En wat als je nou in een dronken bui een fles wijn in je anus hebt gestopt en dat is gaan bloeden, hoe ga je dan voorkomen dat je geen loopse teef lijkt? He?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:08 schreef Ang3l het volgende:
Die heb je ook zomaar in huis als homo he
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Ja zieke fantasietjes heeft die Tomassa
Ik weet bv zeker dat me dat niet zal overkomendus heb ook geen tampon sin huis just in case
Daar had je politie agentje gespeeld he?quote:
nope, dat doe ik op het hoofdbureau in Den Haagquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar had je politie agentje gespeeld he?
Heerlijk! Lekker uitwaaien!quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
nope, dat doe ik op het hoofdbureau in Den Haag
Dit was ff wandelen met ouders en broer.
Hoort dat niet bij de experience?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
Alleen gaat van het zoute gebeuren aan zee mijn neus zo lopen
??quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
nope, dat doe ik op het hoofdbureau in Den Haag
Dit was ff wandelen met ouders en broer.
Dat wordt een end fietsen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:17 schreef Vlarp het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik vanaf 1 oktober zo goed als zeker in Den Haag ga werken?
neequote:Op zondag 24 augustus 2008 18:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Yeah right.. ooit van de trein gehoord?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Ohhhmmmm wat is dit toch een heerlijk nummer
Alsof ik opgevoed moet wordenquote:
je reageert ook op apport? en kan de krant uit de brievenbus halen ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ik opgevoed moet worden
Ik ben al hardstikke braaf en luister goed
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:35 schreef Stroekie het volgende:Les Mis
![]()
en Richard blijft een lekker ding
Bij apport neem ik alleen het stokje in de mondquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je reageert ook op apport? en kan de krant uit de brievenbus halen ?
dat heb ik gemist, maar ik heb Richard wel eens ooit ergens anders kotsend meegemaaktquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]Ging ie in de plantenbak kotsen?
Had jeWim
? Wat vond je van Wim?
Vertel!quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heb ik gemist, maar ik heb Richard wel eens ooit ergens anders kotsend meegemaakt![]()
en Wim is geweldig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |