Ja hé, als je klaarkomen als maatstaf neemt dat is zij beide keren niet ontmaagd als ik dit zo lees.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ik begrijp ben je de eerste keer niet kunnen komen ? Dan zij de 1e x en jij de 2e x.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja hé, als je klaarkomen als maatstaf neemt dat is zij beide keren niet ontmaagd als ik dit zo lees.
Penetratie is ontmaagding inderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:32 schreef Klytemnestra het volgende:
wat is dan precies de maatstaf? Als je daarvoor penetratie neemt kan ik je melden dat mijn eerste keer jammerlijk mislukte omdat de arme jongen bij de eerste poging al klaarkwam. Misschien kan je beter uitgaan van sexuele handelingen![]()
[..]
Maar dat betekend nog niet dat je er ook echt klaar voor bent.quote:
Ik bied 8646 Snortons!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:13 schreef Xenu het volgende:
8645 Snortons
Eerder in het topic was je nog 21.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:31 schreef Kleiduif het volgende:
tja ik heb mijn mening daarover.
maar daar is dit topic niet voor en ik wil daar ook over ophouden.
ik was 23 en mijn vrouw 22
Of was je 21 met een stiekem eerder vriendinnetje en 23 met je vrouw?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef Kleiduif het volgende:
Sorry, ik ben in de war, je hebt helemaal gelijk
ik was 21 en mijn vrouw 20.
ik wil teveel dingen tegelijk doen, dan gaat het ergens mis.
dank je wel voor de correctie
Ik was 16.. en voor mij was het wel heel bijzonderquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:47 schreef DDBtje het volgende:
14, wat viel die 1e keer tegen...echt het gevoel van "was dat het nou?'. Maar dat is gelukkig later wel goed gekomen.
ps. iemand die de 1e keer wel heel bijzonder vond (en dan vooral vrouwen)?
helemaal gelijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:50 schreef dancingqueen91 het volgende:
[..]
Ik was 16.. en voor mij was het wel heel bijzonder![]()
de seks wordt alleen wel beter naarmate je die persoon beter leert kennen
Als je het niet erg vindt hou ik het bij mijn eigen vriend.. die wil ik voor geen goud kwijt!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
helemaal gelijkbtw , zelfde verhaal
![]()
alleen niet met dancingqueen91
Ik vind het ergquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:59 schreef dancingqueen91 het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt hou ik het bij mijn eigen vriend.. die wil ik voor geen goud kwijt!!![]()
Het is niet gemeen bedoeld hoor, ik heb je alleen net ook al duidelijk proberen te maken dat ik heel erg gelukkig ben met mijn vriendquote:
Wat ik me dan afvraag hè...in hoeverre is het op die leeftijd al mogelijk om sex te hebben? Zie: penetratie.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:43 schreef erwinbey het volgende:
11 jaar was ik maar eigenlijk was ik niet de ondernemer maar was zij dat. zij was ook 11 jaar heel erg nieuwsgierig. uiteindelijk hebben we sex gehad in het ziekenhuis bed van me vader terwijl de familie van haar en mij in de bezoekruimte waren.....
Droogneuken met je zusje telt niet Tongquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 03:39 schreef tong80 het volgende:
Ik was 17 en kwam binnen 20 seconden klaar.
En jullie ?
Nou... dan heb je nog zeker niet mijn foto gezien in show hier je .... ;-)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag hè...in hoeverre is het op die leeftijd al mogelijk om sex te hebben? Zie: penetratie.
Dacht van welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:07 schreef Badabingea het volgende:
Zit een klit er al vanaf de geboorte ofniet?
Gast, nee die komt op je 14e ineens naar buiten zetten nou goedquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:07 schreef Badabingea het volgende:
Zit een klit er al vanaf de geboorte ofniet?
Hello, here i amquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gast, nee die komt op je 14e ineens naar buiten zetten nou goed
zieligjes....... de 1e keer is memorabel als je het deelt met een bijzonder iemand. Hoeren, het meest zielloze, egocentrische neuken wat er is....... 'k vind een 1-night-stand al redelijk lame..... ook dat gehannes met condooms, getver.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:34 schreef w91 het volgende:
voor alle jonge gasten onder ons(MAN):
Ga voor je 1ste keer naar de hoeren.
1. je hebt de lekkerste wijven die je in het gewone leven zeker niet zal kunnen regelen
2. je leert ,stel je hebt toevallig een meisje geregeld waarvan je dacht die je nooit zou kunnen krijgen gewoon een lekkere mokkel die zeker weten al flink heeft geneukt en jij komt daar dan aan met je 1e x heel verlegen , niet weten wat je moet doen ..
Dat is echt ONZIN.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:31 schreef SadKingBilly het volgende:
want door alle pijn, stress en zenuwen kunnen de meeste meisjes er voor geen meter van genieten..
Tja, als je het dus doet omdat je het echt wilt en er dus ook ECHT zin in hebt als vrouw zijnde, dan zul je van stress geen last hebben. De zenuwen zullen heerlijke zenuwen zijn. En de pijn was er bij de mijne niet (en ik geloof nog steeds wel echt dat ze maagd was:-) )quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:31 schreef SadKingBilly het volgende:
Overigens ben ik niet zo iemand die ervan overtuigd is dat je eerste keer "bijzonder" moet zijn. Ervaringen hebben me geleerd (ervaringen van meisjes vooral die het NIET voor het eerst met mij gedaan hebben D:) dat de eerste keer nooit super is want door alle pijn, stress en zenuwen kunnen de meeste meisjes er voor geen meter van genieten..
Over ontmaagding wordt gesproken wanneer een man of een vrouw voor het eerst geslachtsgemeenschap hebben gehad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:25 schreef 1grootvraagteken het volgende:
als onder 'ontmaagden' noodzakelijkerwijs de aanwezigheid van een tweede persoon wordt verwacht?... nog niet
Of wanneer je maagdenvlies door iets anders gescheurd is dan een man? :quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:39 schreef saaw het volgende:
[..]
Over ontmaagding wordt gesproken wanneer een man of een vrouw voor het eerst geslachtsgemeenschap hebben gehad.
dat is meestal wel met zn 2en he
Met die instelling wordt het ouder ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:20 schreef bloep123 het volgende:
Dat moet nu op mn 23e zijn, maar ik denk dat het nog ouder wordt..
dat is nu al de tweede keer dat je dat post, meneer zelfmedelijden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:20 schreef bloep123 het volgende:
Dat moet nu op mn 23e zijn, maar ik denk dat het nog ouder wordt..
Is laffer niet met je eens.quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:43 schreef Liquidootje het volgende:
Goed idee. Is ook lekkerder dan neuken.
Enige wat ik daar lees is dat laffer liever iemand anders opzadelt met het schoonmaken van zijn rommeltjes en goedjes.quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is laffer niet met je eens.
[Review] Fleshlight, die kunstkut.
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:10 schreef meisje4 het volgende:
ik was 17 maar tegen mijn wil..dus dat telt helaas niet
respect!quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:26 schreef SuperSabrientje het volgende:
Ik ben 19 en nog maagd...maar hoop wel dat het er binnenkort van komt
Ik heb een heel leuk vriendje en we zijn al wat aan het experimenteren. Op de een of andere manier ben ik bang om "het" echt te doen maar aan de andere kant wil ik het wel heel graag en ik vertrouw mijn schatje helemaal.
Ja zal ik doen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
respect!![]()
En veel plezier en spanning dan
Wel een update doen dan
hehe beter dan 'like a virgin' van Madonnaquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:13 schreef VinceVega het volgende:
Ik was 19. En toen ik de volgende dag in mn auto stapte en wegreed kwam op de radio 'i'm a man' van Bo diddley op. Haha dat zal me toch op de een of andere manier bijblijven. leukk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |