Over ontmaagding wordt gesproken wanneer een man of een vrouw voor het eerst geslachtsgemeenschap hebben gehad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:25 schreef 1grootvraagteken het volgende:
als onder 'ontmaagden' noodzakelijkerwijs de aanwezigheid van een tweede persoon wordt verwacht?... nog niet
Of wanneer je maagdenvlies door iets anders gescheurd is dan een man? :quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:39 schreef saaw het volgende:
[..]
Over ontmaagding wordt gesproken wanneer een man of een vrouw voor het eerst geslachtsgemeenschap hebben gehad.
dat is meestal wel met zn 2en he
Met die instelling wordt het ouder ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:20 schreef bloep123 het volgende:
Dat moet nu op mn 23e zijn, maar ik denk dat het nog ouder wordt..
dat is nu al de tweede keer dat je dat post, meneer zelfmedelijden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:20 schreef bloep123 het volgende:
Dat moet nu op mn 23e zijn, maar ik denk dat het nog ouder wordt..
Is laffer niet met je eens.quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:43 schreef Liquidootje het volgende:
Goed idee. Is ook lekkerder dan neuken.
Enige wat ik daar lees is dat laffer liever iemand anders opzadelt met het schoonmaken van zijn rommeltjes en goedjes.quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is laffer niet met je eens.
[Review] Fleshlight, die kunstkut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |