Hij is al 25, als hij nu de kans krijgt dat zal hij de stap echt wel willen maken. Als hij blijft en bijvoorbeeld zijn kruisbanden afscheurt dan zou geen enkele topclub hem de volgende zomer halen. Dan zal hij die clubs eerst weer een seizoen moeten overtuigen dat hij ook na zijn blessure op niveau kan komen, als dat al lukt dan is hij tegen die tijd is hij ook alweer 2 jaar ouder en willen clubs wellicht liever een jongere spits.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens zou ik ook niet inzien waarom Huntelaar zou vertrekken. Gegarandeerd 34 competitiewedstrijden, 90 minuten voetbal met veel assists en kansen. Scoor er weer in een seizoen 25 of meer en je komt bij Real toch net weer met een andere status binnen. Niet te vergeten wat hij in elk opzicht kan leren van Van Basten en Bergkamp.
Dit keer is het toch anders denk ik. Van Basten geeft aan dat ze hebben geleerd van die transfer en dat het dit seizoen niet meer zo zal gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:00 schreef denthemen het volgende:
Bericht is mooi natuurlijk maar ik zie Sneijder nog met zijn glas champagne staan..
Als de speler echt wil, dan gaat hij gewoon weg hoor. Reken er maar op dat Sneijder er intern ook aardig wat druk op heeft gezet, anders had Ajax hem ook niet alsnog laten gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit keer is het toch anders denk ik. Van Basten geeft aan dat ze hebben geleerd van die transfer en dat het dit seizoen niet meer zo zal gaan.
Ik denk dat die juist voor meer weggaat dan Snijeder omdat ManU ook nog een spits nodig heeft en Bernatov maar liefst 42 miljoen euro kost, dus Ajax kan nu zonder blikken of blozen maar liefst 35 miljoen euro vragen voor KJH.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Maar Van Basten zal dat toch niet toe laten. En daarnaast denk ik dat Huntelaar minder graag weg wil als Sneijder. Het ligt er vooral al wat andere clubs doen. Stel dat Real echt concreet is dan zal het moeilijk worden. Blijven de clubs een beetje weg dan is het een stuk makkelijker natuurlijk.Huntelaar heeft al een paar keer aangegeven dat hij ook nog een jaar onder Van Basten/Bergkamp wil trainen en kampioen worden. Het is in ieder geval een goed signaal van Van Basten en hopelijk zijn het geen loze woorden.
Ik denk dat een club liever 42 miljoen betaalt voor Berbatov dan meer dan 30 voor Huntelaar, er zit natuurlijk wel een klasseverschil tussen beide spits. Huntelaar is helaas niet zo compleet als Berbatov, ook heeft Berbatov zich al bewezen in een grote en sterke competitie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:08 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Ik denk dat die juist voor meer weggaat dan Snijeder omdat ManU ook nog een spits nodig heeft en Bernatov maar liefst 42 miljoen euro kost, dus Ajax kan nu zonder blikken of blozen maar liefst 35 miljoen euro vragen voor KJH.
probleem is juist dat Berbatov 42 miljoen euro is en niet voor minder weg mag!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:11 schreef Wooldoor het volgende:
Voor die 35 miljoen zullen ze ook wel Berbatov kunnen halen van wie het zeker is dat hij goed presteert in de premier league. En 35 miljoen voor Huntelaar zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren, van Geel de uber verkoper is weg
Er is geen club die 35 miljoen voor Huntelaar gaat betalen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:08 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Ik denk dat die juist voor meer weggaat dan Snijeder omdat ManU ook nog een spits nodig heeft en Bernatov maar liefst 42 miljoen euro kost, dus Ajax kan nu zonder blikken of blozen maar liefst 35 miljoen euro vragen voor KJH.
Dan mag Klaas mooi bij Ajax blijven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er is geen club die 35 miljoen voor Huntelaar gaat betalen.
Berbatov is wel een stukje verder dan Huntelaar.
Tenzij Klaas intern druk op de ketel zet als een club concreet wordt en een bedrag boven de 20 miljoen biedt waardoor er na onderhandelingen een aardig bedrag uit kan komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan mag Klaas mooi bij Ajax blijven.
Als het openingsbod al 25 zou bedragen, waarom niet? Ajax hoeft hem niet kwijt deze zomer, Huntelaar hoeft niet per definitie weg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er is geen club die 35 miljoen voor Huntelaar gaat betalen.
Berbatov is wel een stukje verder dan Huntelaar.
Dan ken jij Van Basten nog niet die zei vandaag in de media dat hij dat bepaalt of niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tenzij Klaas intern druk op de ketel zet als een club concreet wordt en een bedrag boven de 20 miljoen biedt waardoor er na onderhandelingen een aardig bedrag uit kan komen.
Ja die prijzen worden altijd als minimum in de media genoemd, maar er wordt bijna nooit de volle pond voor betaald, meestal zit de uiteindelijke verkoop een paar miljoen eronder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:13 schreef leonnekes het volgende:
[..]
probleem is juist dat Berbatov 42 miljoen euro is en niet voor minder weg mag!
Ajax kan niet zonder. Als ze de CL halen levert dat sowieso geld op en prestige. Liever 15 miljoen verlies draaien op klaas dan zoveel prestige kwijt raken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als het openingsbod al 25 zou bedragen, waarom niet? Ajax hoeft hem niet kwijt deze zomer, Huntelaar hoeft niet per definitie weg.
Kan best zijn dat Ajax op 40 gaat zitten, en dat ze tussen de 30 en 35 een deal krijgen, als Real perse een nieuwe spits erbij wil.
Omdat ik gewoon niet denk dat clubs dat voor Huntelaar gaan neerleggen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als het openingsbod al 25 zou bedragen, waarom niet? Ajax hoeft hem niet kwijt deze zomer, Huntelaar hoeft niet per definitie weg.
Ik denk dan ook niet dan Man.Utd 42 miljoen gaat betalen voor Berbatov. Net zo min als Real 35 zal betalen voor Huntelaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:08 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Dat zou echt zo fucking triest zijn he? Dan mag ik hopen dat ie echt nooit meer ergens speelt. Ook al issie gen topper bij Ajax ofzo, hij zal toch echt niet arm zijn voor zijn leeftijd....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:22 schreef Mindstate het volgende:
Ik hoorde dat Vito Wormgoor per direct is ontslagen bi Ajax wegens stelen van medespelers?
Mutu, kom er maar in!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:35 schreef Mindstate het volgende:
Inderdaad, dat hij is ontslagen is in ieder geval zo, de redenen werden niet gegeven. Maar nu gaat dat rond, evenals cokegebruik
Alleen om Intertoto nog volgens mij. De VCL PleeOffs zijn iig weg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:58 schreef denthemen het volgende:
Vraag tussendoor: Is nou dit jaar de play offs nog of is het helemaal weg?
In potentie is leuk maar Ajax heeft al 2 verdedigers met veel potentie namelijk Van der Wiel en Alderweireld die ook geweldig speelde. Daarachter komt weer Daly Blind dus aan talenten geen gebrek maar Ajax heeft behoefte aan een ervaren verdediger. Het liefst ook eentje met leiding capaciteiten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:01 schreef Momme het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Ajax nooit serieus naar de mogelijkheid heeft gekeken om Eric Botteghin van FC Zwolle te halen. Hij heeft naar eigen zeggen een gelimiteerde afkoopsom van minder dan een miljoen in zijn contract staan en zou in potentie toch kunnen uitgroeien tot een prima verdediger. Nu lijkt het er helaas op dat Feyenoord er met hem vandoor gaat..
Dat heb ik meer bij Pieters, die nou bij PSV zit. Maar dat komt ook omdat ik Botteghin slechter ken. Alles perfect kan bijna nooit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:01 schreef Momme het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Ajax nooit serieus naar de mogelijkheid heeft gekeken om Eric Botteghin van FC Zwolle te halen. Hij heeft naar eigen zeggen een gelimiteerde afkoopsom van minder dan een miljoen in zijn contract staan en zou in potentie toch kunnen uitgroeien tot een prima verdediger. Nu lijkt het er helaas op dat Feyenoord er met hem vandoor gaat..
Daar zit wel iets in, al vind ik hem wel al iets verder in zijn ontwikkeling dan Alderweireld. Toch werd er een paar maanden geleden nog gekeken naar een aantal jonge talentvolle verdedigers (eveneens uit Brazilië) en ik begrijp daarom niet waarom hij nooit serieus in beeld lijkt te zijn geweest. Zo'n ervaren en leidinggevende verdediger die bovendien Nederlands spreekt was natuurlijk ideaal geweest, maar i.m.o. zijn er daarvan niet veel die haalbaar zijn. Dan vind ik iemand als hem toch zeker het overwegen/proberen waard. Daarnaast krijg je hem waarschijnlijk altijd nog wel voor een groot deel van de prijs verkocht wanneer hij toch niet de topper blijkt te worden waarop je gehoopt had.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:04 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
In potentie is leuk maar Ajax heeft al 2 verdedigers met veel potentie namelijk Van der Wiel en Alderweireld die ook geweldig speelde. Daarachter komt weer Daly Blind dus aan talenten geen gebrek maar Ajax heeft behoefte aan een ervaren verdediger. Het liefst ook eentje met leiding capaciteiten.
Pieters is inderdaad eenzelfde soort voorbeeld ja, al zal die waarschijnlijk wel iets meer hebben gekost.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef Momme het volgende:
[..]
Daar zit wel iets in, al vind ik hem wel al iets verder in zijn ontwikkeling dan Alderweireld. Toch werd er een paar maanden geleden nog gekeken naar een aantal jonge talentvolle verdedigers (eveneens uit Brazilië) en ik begrijp daarom niet waarom hij nooit serieus in beeld lijkt te zijn geweest. Zo'n ervaren en leidinggevende verdediger die bovendien Nederlands sprak was natuurlijk ideaal geweest, maar i.m.o. zijn er daar niet veel van die haalbaar zijn. Dan vind ik iemand als hem toch zeker het overwegen/proberen waard. Daarnaast krijg je hem waarschijnlijk altijd nog wel voor een groot deel van de prijs verkocht wanneer hij toch niet de topper blijkt te worden waarop je gehoopt had.
Meen je niet. Zielig figuur.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:22 schreef Mindstate het volgende:
Ik hoorde dat Vito Wormgoor per direct is ontslagen bi Ajax wegens stelen van medespelers?
Ik denk dat het deels aan de ongeloofelijk kritischeid van de supporters van de afgelopen jaren ligt. Sommige mensen op de tribune's en achter de tele 2's zijn nooit tevreden. Die spelers krijgen dan bijna geen kans meer, of het moeten super spelers zijn. Botteghin zou meteen al het stempel "Die van FC Zwolle" krijgen door de "mindere" supporters.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef Momme het volgende:
[..]
Daar zit wel iets in, al vind ik hem wel al iets verder in zijn ontwikkeling dan Alderweireld. Toch werd er een paar maanden geleden nog gekeken naar een aantal jonge talentvolle verdedigers (eveneens uit Brazilië) en ik begrijp daarom niet waarom hij nooit serieus in beeld lijkt te zijn geweest. Zo'n ervaren en leidinggevende verdediger die bovendien Nederlands sprak was natuurlijk ideaal geweest, maar i.m.o. zijn er daar niet veel van die haalbaar zijn. Dan vind ik iemand als hem toch zeker het overwegen/proberen waard. Daarnaast krijg je hem waarschijnlijk altijd nog wel voor een groot deel van de prijs verkocht wanneer hij toch niet de topper blijkt te worden waarop je gehoopt had.
Alleen de nummers vijf tot en met acht gaan via play-offs strijden om een UEFA Cup-ticket.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:58 schreef denthemen het volgende:
Vraag tussendoor: Is nou dit jaar de play offs nog of is het helemaal weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |