is 100% legaalquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je moet ook geen iligale meuk gebruiken
Leer ze meteen hoe ze een shortcut plaatsen enzoquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
Godver ....
vorige week nieuwe systemen geïnstalleerd. Op elke pc standaard programmas geïnstalelerd die altijd worden gebruikt.
Al 2 keer iemand gehad dat er een icoon niet meer op bureaublad staat en dan zeggen ze: Jah het is niet geinstalleerd.
Kijk even in je startmenu mensen .......
hendige tip!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Leer ze meteen hoe ze een shortcut plaatsen enzo
Ja soms heb ik m'n heldere momenten... soms...heel somsquote:
Iedereen is eten denk en ik ga ook even buiten kijkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat is het hier stil?
Nou nog niet klaar met die kamer?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:44 schreef lynda het volgende:
Weer 6 uurtjes er op zitten!
Tijd om het alleralleralleralleeeeeeeeeeer laatste stukje behang en verf te verwijderen en beginnen met plinten verven
Smakelijk!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga zo ook maar eens eten!
haha niet roken, slecht hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:23 schreef Crazy-M het volgende:
was even eten en niet roken
en nu nog even beetje op internet het nieuws lezen.
Lunch was loempia
heyhey leannequote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heyhey leanne![]()
alles goed ?
ook lekker aan het werk ?
hoi jongens!quote:
Stage is klaar dusquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:40 schreef Leanne het volgende:
[..]
[..]
hoi jongens!
nee nee. ik ben lekker vrij moet eigenlijk aan mijn scriptie stage is klaar, finally![]()
maar ut is hier feestweek.dus mag ook lekker doen waar ik zin in heb.hihi.
hoe was jullie weekend?
nee wel energyspulquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
heeft er iemand luciferhoutjes voor me, om mn ogen open te houden ?
Heb net zelf de laatste begruiktquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
heeft er iemand luciferhoutjes voor me, om mn ogen open te houden ?
ik heb afgelopen vrijdag honderden brommers bij mij door de straat zien rijden. een of andere meeting denkik. kweet alleen welke.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee wel energyspul
maar had wel lekker relaxed weekendje
oldtimer beurs he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |