vergeet een goeie kast niet. het wordt erg warm tegenwoordigquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet hem alleen nog ff samenstellen... budget ong 700 euro inc btw ex monitor en boxen.
wat is een beetje een redelijke videokaart voor tegenwoordig (tussen de 100 en 300 euro)
bingo!quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lachen dit!!!
Mijn kut collega heeft blijkbaar achter mijn pc gezeten om een cd te fikken ofzo,
maar hij heeft de data laten staan....
ik zie op mijn d: schijf:
d:\*echte naam kut collega*\*echte naam kut collega*\*echte naam kut collega* PRIVE\accounts.txt
Lachen, al zijn wachtwoorden![]()
Die jongen is niet helemaal lekker geloof ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lachen dit!!!
Mijn kut collega heeft blijkbaar achter mijn pc gezeten om een cd te fikken ofzo,
d:\*echte naam kut collega*\*echte naam kut collega*\*echte naam kut collega* PRIVE\accounts.txt
topdeskquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
NONDEKUT
Daar ging mijn programma voor storingen volledig op zijn bek
topdesk is in 1 keer niet meer geinstalleerd
ff reboot
Vooral torrent site enzo,quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lachen dit!!!
hehe mijn ouwe kast had maar ruimte voor 1 hddquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vergeet een goeie kast niet. het wordt erg warm tegenwoordig
scheelt wel weer met de verwarming dat dan weer wel
mijn recente kaart is iets van 70 graden idle. ik kan dus prima een pizza bakken terwijl ik gamequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe mijn ouwe kast had maar ruimte voor 1 hddde 2de lag altijd op een cdhoesje op de bodem
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn recente kaart is iets van 70 graden idle. ik kan dus prima een pizza bakken terwijl ik game
typisch it-ers hequote:Op maandag 25 augustus 2008 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz doet even zoeken op de meuk op zijn pc... heb er wel proggie's voor ja
Ik ben druk ja!quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]
typisch it-ers he
hebben overal programma's voor
heb er zelf ook een database van een progje of 50 tot 100
en volgens mij hebk wat gemist
hebben jullie niks te doen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben druk ja!hoezoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wachtwoord vergeten ?
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
tuurlijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]
typisch it-ers he
hebben overal programma's voor
heb er zelf ook een database van een progje of 50 tot 100
en volgens mij hebk wat gemist
hebben jullie niks te doen ofzo
Dude...lees even terugquote:
nee, als je terugleest, droxz heeft documetn met wachtwoorden gevondenquote:
ingewikkeld verhaal met statistische bepalingen enzo..het komt eropneer;quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zonde joh! hoeveel moest je scoren dan?
Wel klote zegquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
ingewikkeld verhaal met statistische bepalingen enzo..het komt eropneer;
heb geen score gehad van IQ, ze geven alleen ruwe scores en vergelijkingen met een normgroep.
volgens mij ligt mijn IQ rond de 120-125, ze willen dat je wellicht rond de 130 bent.
zo'n test voorspelt voor 80% hoe succesvol je gaat zijn in je loopbaan.
ik vind het eerlijk gezegd een beetje bullshit, ik heb ze veel te bieden en ben met mijn 25e al zolang bij het bedrijf...heb knowhow van de processen, in de functie die ik wil gaat het uiteindelijk daarom. en hoe je die gasten aanstuurt, sta je sterk genoeg in je schoenen, heb je overwicht en kun je mensen motiveren om voor je te werken...that's what it's all about.
ben weer terug trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |