Doen we!quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:27 schreef draculettetje het volgende:
kan er iemand aan lyn zeggen dat ik haar nog wel sms maar heb mn foon beneden laten liggen
haha jij ook al neitquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
CRAZYYYYYYYYYYY!
Ik heb geen zin meer
DROXZZZZZZZZZZZZZZZZquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
CRAZYYYYYYYYYYY!
Ik heb geen zin meer
* Dr.Droxz doet even zoeken op de meuk op zijn pc... heb er wel proggie's voor jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DROXZZZZZZZZZZZZZZZZ
probleempje, jij kunt vast helpen
iemand heeft belangrijke documetnen op usb drive gezet.
Maar je raad het al:
als we usb drive willen openen moeten we hem formatteren.
PC Inspector ziet wel de drive maar die zegt dat er niks opstaat
Weet jij nog iets of is het lost data
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfffffff en aaaaaarghhhhhhh
heb van het weekend nog zon tool gebruikt... moet alleen ff kijken hoe die heet.. freeware iigquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DROXZZZZZZZZZZZZZZZZ
probleempje, jij kunt vast helpen
iemand heeft belangrijke documetnen op usb drive gezet.
Maar je raad het al:
als we usb drive willen openen moeten we hem formatteren.
PC Inspector ziet wel de drive maar die zegt dat er niks opstaat
Weet jij nog iets of is het lost data
Zowaar heb ik gewoon eens goed geslapen, ben niet eens al te brak vandaag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha jij ook al neit
ik ben veel te moe
was gisteren weer half 3![]()
Altijd leukquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vanaaf ff nieuwe pc bestellen
Probeer Handy recovery eens,quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:33 schreef Crazy-M het volgende:
jah PC Inspector die kent de files niet ...
als jullie ff naam weten van programma's liefst freeware
google vond wel een topic van fok, maar die zeggen pc inspector. Maar die doet het dus niet
quote:- FAT12/16/32, NTFS and NTFS 5 + EFS file systems support.
- In-depth disk scanning for certain file types.
- Option to create disk images for deferred recovery.
- Shows probability of successful recovery for each file.
- Recovers files from deleted and formatted partitions.
- File filtering by name, mask, date and size.
moet hem alleen nog ff samenstellen... budget ong 700 euro inc btw ex monitor en boxen.quote:
Ik heb vorige week bij een collega in z'n pc een nieuwe 9800 GTX geplaatst.. ik vond 'm wel oke, maar ik ben niet zo'n duurtesterquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet hem alleen nog ff samenstellen... budget ong 700 euro inc btw ex monitor en boxen.
wat is een beetje een redelijke videokaart voor tegenwoordig (tussen de 100 en 300 euro)
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:44 schreef draculettetje het volgende:
en ik ben helemaal niet van de computers
quote:
Geef maar toe...je hebt het verneuktquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
Ok, die werkte ook niet herkende de schijf totaal niet meer.
Gebruiker heeft aangegeven dat ze de spullen wel opnieuw maakt. Hebben de call kunnen eindigen.
Blijft een vaag probleem, had je vroeger met Diskettes, en nu met usb spullen dus
Rustig aan daar hequote:Op maandag 25 augustus 2008 14:57 schreef draculettetje het volgende:
ik laat jullie verder prusten ik ga kijken of ik weer wat bij kan komen!
Inderdaad stelletje prutsers!quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:57 schreef draculettetje het volgende:
ik laat jullie verder prusten ik ga kijken of ik weer wat bij kan komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |