hey ben je zaterdag nog in de hoek geweest ?>quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:40 schreef Leanne het volgende:
[..]
[..]
hoi jongens!
nee nee. ik ben lekker vrij moet eigenlijk aan mijn scriptie stage is klaar, finally![]()
maar ut is hier feestweek.dus mag ook lekker doen waar ik zin in heb.hihi.
hoe was jullie weekend?
Hoe is je sollicitatie eigenlijk gegaan vorige week?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:46 schreef Leanne het volgende:
ok good for you
hoi WL!
ik was zaterdag nog in hoek van holland!
van die cafeinestripsquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb afgelopen vrijdag honderden brommers bij mij door de straat zien rijden. een of andere meeting denkik. kweet alleen welke.
en daarna kwam de avond vierdaagse![]()
maar energyspul , heb je daar een tray van ?
Gaaf Feest was het heh ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:46 schreef Leanne het volgende:
ok good for you
hoi WL!
ik was zaterdag nog in hoek van holland!
doe mij dan maar 2 van die stripsquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
van die cafeinestrips
heb er net ook 1tje ingenomen
werken best goed in combi met energydrink/cola
We hebben gewoon een junk in ons middenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
van die cafeinestrips
heb er net ook 1tje ingenomen
werken best goed in combi met energydrink/cola
ja een cafeinejunkquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
We hebben gewoon een junk in ons midden![]()
WTF?!! Dat je het weg krijgt echt waarquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja een cafeinejunk
drink zowiezo per dag 3 blikjes energydrink, 4 blikjes cola en 2 flessen cola van 1.5 liter
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gaaf Feest was het heh ?
superdruk gewoon. ik heb nog naast de djs gestaan
en ik weet totaal niet hoe ik thuis ben gekomen. haha
nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe is je sollicitatie eigenlijk gegaan vorige week?
en , jij kan nog wel in slaap komen savonds ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja een cafeinejunk
drink zowiezo per dag 3 blikjes energydrink, 4 blikjes cola en 2 flessen cola van 1.5 liter
vrijwel nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en , jij kan nog wel in slaap komen savonds ?
niet roken = gezondquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:24 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha niet roken, slecht hoor
en ik had lekker noodles![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja een cafeinejunk
drink zowiezo per dag 3 blikjes energydrink, 42 blikjes cola en 2 flessen cola van 1.5 liter
helaaschquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:56 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
jaaa was echt vet! ik vond het zo stoer daar.
ik kan jullie natuurlijk niet 1 van mijn party pics onthouden
maar die doet het niet..omdat me hyves foto's prive zijn![]()
ben weer ff weg! tot later![]()
hey droxzquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo.. ik kan ook eindelijk weer even internetten/relaxen
Uploaden in je foboquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:56 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
jaaa was echt vet! ik vond het zo stoer daar.
ik kan jullie natuurlijk niet 1 van mijn party pics onthouden
maar die doet het niet..omdat me hyves foto's prive zijn![]()
ben weer ff weg! tot later![]()
zonde joh! hoeveel moest je scoren dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
niet
moest een iq test doen en had gewoon WO niveau gescoord maar niet goed genoeg voor hun traineeship. ik baal er echt wel van, heb een supergoeie stage gedaan en ken het bedrijf zo goed, vallen ze over een aantal punten waarop ik niet goed genoeg scoor.
maarja, nu niet het traineeship dan maar, en gewoon solliciteren, komt ook wel goed![]()
nu echt weg... hihi
Hoe?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:24 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer thuis, vraag me niet hoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |