quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:47 schreef deepart het volgende:
Was vanavond in de Jumbo in Hintham, waar ik op zoek was naar baklava en een frostie.
dieselnoi?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:58 schreef henkway het volgende:
mogelijk heb je tegen een aanstaande doctor wiskunde staan praten eikel
Jeempie wat een looser ben jij, ik hoop voor je dat het een grapje isquote:Ik was het inmiddels zat dus ik kgeef hem DE bazeblik en loop naar de eerste de beste vulturk en vraag waar de baklava en frosties liggen..
Altijd handig bij de Jumbo! Misschien kan je voortaan beter om geodriehoeken en grafische rekenmachines vragen.....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:58 schreef henkway het volgende:
mogelijk heb je tegen een aanstaande doctor wiskunde staan praten eikel
Heeft 'ie gelijk inquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:47 schreef deepart het volgende:
Hij zo "We hebben 80.000 producten.."![]()
gast!?!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:14 schreef henkway het volgende:
[..]
Jeempie wat een looser ben jij, ik hoop voor je dat het een grapje is
Als je zo doet met boodschapje halen voor mama
Dat weten ze bij de Jumbo ook niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:44 schreef MissJ het volgende:
Waar de neuk ligt Hintham?
nog nooit van gehoord
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat weten ze bij de Jumbo ook niet.
Waarschijnlijk naast de beenham.
Dank voor de infoquote:
Ik zie het nog gebeuren dat je gewoon naar de vleeswaren gestuurd wordtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
is ook nie te vreten , vandaar dat TS het voor mama moest halenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja. Tot voor 4 maanden geleden wist ik ook niet wat Baklava was.
k vind het trouwens ook niet te vreten, zo zoet.
Dan moet je wel heel achterlijk zijn om daar 3 jaar te willen werken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:29 schreef Tiger111 het volgende:
Kijk als je er net werkt kan ik het begrijpen, maar als je er 3 jaar werkt niet bepaald..
Ja en vullers hebben na 3 keer de baklava vinden/vullen, nog steeds geen idee waar hij staatquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:28 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Je moet gewoon niet zo zeiken man. Denk je nou echt dat die gasten betaalt krijgen om het hele assortiment uit hun hoofd te leren? Die staan daar gewoon om de vakken te vullen. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja maar vullers krijgen toch bepaalde 'aisles' (engels voor rijen) toegewezen om te vullen? Als de baklava in een compleet ander gebied ligt dan komt 'ie er nooit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 03:09 schreef Cinch het volgende:
[..]
Ja en vullers hebben na 3 keer de baklava vinden/vullen, nog steeds geen idee waar hij staat
wat koop je dan wel allemaal niet erbijquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar vullers krijgen toch bepaalde 'aisles' (engels voor rijen) toegewezen om te vullen? Als de baklava in een compleet ander gebied ligt dan komt 'ie er nooit.
Maar op zich zou het wel een idee zijn om bv bij de ingang van de winkele een plattegrond te hebben (digitaal) waarop je even je gewenste artikel intypt en direct routeaanwijzingen krijgt.
Ohnee dat helpt niet, dan lopen klanten rechtstreeks naar hun artikelen toe ipv heel de winkel door te lopen, om zo misschien verleid te worden ook extra ongeplande overbodige producten in hun karretje te flikkeren (hier trap ik zelf ook steeds in, ga de super in voor alleen een broodje een salade, en verlaat de winkel weer met 45 euro aan boodschappen).
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Baklava is een koud dessert komt uit Turkije, dus TS is met zijn mama naar Turkije geweest of zijn zus heeft eindelijk verkeringquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:24 schreef Ronalld het volgende:
Ik heb een tijd bij Jumbo gewerkt, en kende toch wel het grootste deel van het assoirtement. Maar we hebben serieus fokking veel verschillende producten. Zeker een vakkenvuller van de avondploeg zal niet elk artikel weten, maar wel die van z'n eigen gangpad. Als hij de producten niet kent had ie beter gewoon even om een omschrijving kunnen vragen, anders dan "WTF is dat", en als je gezegt had "ontbijtgranen" en een uitleg van baklava - al weet ik zelf ook niet waar je dat moet vinden - had ie het vast wel kunnen vinden.
Maar goed.
Gelukkig ben jij zo stoer.
En kijk je hem met je bazeblik aan.
Boschenaren zijn BAZENquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:47 schreef deepart het volgende:
Was vanavond in de Jumbo in Hintham, bla bla bla
Kzeg tege hem.. "jonge gij werkt hier..."![]()
Bla bla bla
Kzeg zo "Doe maar stoer junge.. "![]()
Bla bla bla
Klacht: Jumbo vakkenvuller kent zijn producten niet..
Vraagt zich af waarop je dat baseerdquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:48 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Kennelijk nog niet genoeg om een rijbewijs te kunnen betalen..
Frosties. Ontbijtgranen. Van die Kellogs shit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:49 schreef Ronaldsen het volgende:
wat the fuck zijn baklava en frostie?
quote:Baklava is een lekkernij (meestal als dessert gegegeten) van Oosterse oorsprong. Het wordt vooral in landen verkocht die ooit tot het Ottomaanse rijk behoorden, tegenwoordig Turkije. Dat wil dus zeggen van de Balkan tot het Midden-Oosten. In België en Nederland is het vaak te vinden in Turkse en Griekse winkels, of als dessert in Turkse en Griekse restaurants. De Turkse stad Gaziantep is beroemd vanwege deze specialiteit, men denkt dan ook dat de oorsprong van deze lekkernij daar ligt.
Baklava bestaat uit laagjes bladerdeeg, gevuld met gemalen stukjes noot, doorgaans walnoot of pistache. Het geheel wordt doordrenkt met een zoete siroop van suiker, honing en kaneel.
Vaak wordt de baklava op een grote schaal gemaakt, en vervolgens in kleine stukjes gesneden. Omdat de baklava erg zoet is, is het ook zeer machtig. Daarom wordt er vaak Turkse koffie bij gedronken, en in de toeristische gebieden wordt het ook wel met een bolletje ijs geserveerd.
quote:
Beste 2 berichten van het topic.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Heeft TS nu ook een baklavalamp?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:52 schreef DeathProof het volgende:
[..]
Boschenaren zijn BAZEN![]()
Hintham
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |